معرفی و دانلود کتاب کارآفرینی و بازار کار در کتابخانه‌ها و مراکز اطلاعاتی

عکس جلد کتاب کارآفرینی و بازار کار در کتابخانه‌ها و مراکز اطلاعاتی
قیمت:
40000 تومان - 4.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کارآفرینی و بازار کار در کتابخانه‌ها و مراکز اطلاعاتی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کارآفرینی و بازار کار در کتابخانه‌ها و مراکز اطلاعاتی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کارآفرینی و بازار کار در کتابخانه‌ها و مراکز اطلاعاتی

کتاب کارآفرینی و بازار کار در کتابخانه‌ها و مراکز اطلاعاتی نوشته‌ی محمد حسن زاده و غزاله عالی مجموعه‌ای از مقالات پنجمین همایش سراسری اتحادیه انجمن‌های علمی - دانشجویی کتابداری و اطلاع‌رسانی ایران (دکا) است.

در بخشی از کتاب کارآفرینی و بازار کار در کتابخانه‌ها و مراکز اطلاعاتی می‌خوانیم:

امروزه یکی از بزرگ‌ترین مشکلات اقتصادی و اجتماعی جامعه، مساله بیکاری است. این معضل به اشکال مختلف بروز می‌کند و گروه گسترده‌ای از نیروی انسانی کشور، از افراد فاقد تخصص تا متخصص‌ترین افراد را در بر می‌گیرد. بیکاری دانش‌آموختگان آموزش عالی نیز یکی از ابعاد این مساله است.

نهادهای آموزشی و سیستم آموزشی در ایران در جهت تربیت کارآفرینی و توسعه آن قدم‌های رضایت بخشی برنداشته‌اند. مساله اصلی در جامعه دانشگاهی پایین بودن روحیه کارآفرینی است. دانشگاه‌ها باید پرورش‌دهنده افرادی با جسارت، خلاق، با انرژی فکری همراه با استقامت، تلاش، جستجو‌گری و کشف پدیده‌های نو، دارای اعتماد به نفس و روحیه کارآفرینی باشند. از جمله مهم‌ترین و اصلی‌ترین عوامل موثر بر حرکت از کارآفرین بالقوه به کار آفرین بالفعل یا به عبارت بهتر، به‌روز روحیه کارآفرینانه در افراد، آموزش و ترویج فرهنگ کارآفرینی و بسط و توسعه عملی آن در جامعه دانش‌آموختگان کشور از طریق دانشگاه‌ها است.

در این بخش پژوهش کارهای کارآفرینانه مربوط به رشته کتابداری و اطلاع‌رسانی که از مقاله‌ای با عنوان ۵۰ کار درآمد‌زایی که کتابداران غیر‌شاغل می‌توانند انجام دهند آورده می‌شود، قسمت‌هایی از آن مقاله ترجمه شده و در ذیل آورده می‌شود و شایان ذکر است که این کارهای کارآفرینانه رشته کتابداری و اطلاع‌رسانی در قالب انجمن‌های علمی دانشجویی کتابداری می‌تواند انجام گیرد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کارآفرینی و بازار کار در کتابخانه‌ها و مراکز اطلاعاتی
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات کتابدار
سال انتشار۱۳۹۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات319
زبانفارسی
شابک978-600-241-066-5
موضوع کتابکتاب‌های کارآفرینی
قیمت نسخه الکترونیک
40000 ت - 4.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب کارآفرینی و بازار کار در کتابخانه‌ها و مراکز اطلاعاتی

محمدرضا فیضی
۱۳۹۷/۷/۲۹
این کتاب رو نشون کردم تا سر فرصت بخرمش و مطالعش کنم، خیلی کتاب مفیدیه از نظر من، توصیه میشه که بخونیدش.
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب کارآفرینی و بازار کار در کتابخانه‌ها و مراکز اطلاعاتی

برای دریافت کتاب کارآفرینی و بازار کار در کتابخانه‌ها و مراکز اطلاعاتی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.