معرفی و دانلود کتاب صوتی کالسکه

عکس جلد کتاب صوتی کالسکه
قیمت:
39000 تومان - 4.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی کالسکه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی کالسکه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی کالسکه

کتاب صوتی کالسکه اثر نیکلای گوگول درباره‌ی مالکی میان مایه به نام فیثاغوروویچ است که روزی به ضیافت ناهار ژنرال سواره نظام دعوت می‌شود. در طول مهمانی که تا انتهای شب می‌انجامد، ژنرال از اسب ابلقی برای حاضران حرف می‌زند که بی‌همتاست و جزو دارایی خاص او محسوب می‌شود.

فیثاغوروویچ تحت تاثیر مستی و جوی که به وجود آمده از دهانش می‌پرد که صاحب کالسکه‌ای عجیب و منحصر به فرد است. توجه حاضران به گفته‌هایش جلب می‌شود و او همگی را برای ناهار فردا به خانه‌اش دعوت می‌کند. فردا ظهر در حالی که فیثاغوررویچ در خواب است و سرخوشی شب پیش نیز از سرش پریده با این خبر همسرش از خواب بیدار می‌شود که گروهی سواره به سوی خانه شان می‌آیند. گوگول (Nikolai Gogol) در این داستان نیز هم چون دیگر آثارش با بیانی شوخ و طنزی گزنده‌ آینه‌ای در برابرمان می‌گیرد و ما را با عادات مضحک‌مان روبرو می‌کند.

در اجرای کتاب صوتی کالسکه (The Carriage) از تکنیک بازسازی لحظه به لحظه ماجرا از طریق تغییر لحن و صدا استفاده شده تا شرایط مضحک شخصیت اصلی که خود خواسته به این وضعیت دامن زده است‌، پررنگ‌تر و برجسته‌تر شود.

نیکلای گوگول به عنوان یکی از نویسندگان موفق روس شناخته می‌شود. وی پیش‌قدم رئالیسم انتقادی در ادبیات روسیه و یک طنزپرداز قوی در میان نویسندگان به شمار می‌رود. کتاب‌هایی همچون شب‌ها کنار دهکده‌ی دیکانکا، تاراس بولبا، بینی، نفوس مرده (روح‌های مرده)، پرتره، میرگرود، کالسکه، شنل و نمایشنامه‌های عروسی، بازرس و قماربازان و... از این نویسنده به فارسی ترجمه شده‌اند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه 1
23 دقیقه
کالسکه - بخش اول
21 دقیقه
کالسکه - بخش دوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی کالسکه
نویسنده
مترجمخشایار دیهیمی
راویامیرمحمد صمصامی
ناشر چاپیانتشارات تجربه
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابMP3
مدت۴۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی
39000 ت - 4.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی کالسکه

📚الناز محمدی📚
۱۴۰۱/۵/۲۸
🍁 یه کتاب بی پروای دیگه از نیکلای گوگول. بعد از کتاب شنل این دومین کتاب از این نویسنده ست که می‌خونم. بسیار زیبا ‌و بی پروا اختلافات طبقاتی رو در روسیه در زمان خودش به تصویر کشیده. گوگول بنیان گذار سبک “رئالیسم انتقادی” در روسیه هست و توی آثارش بسیار زیبا نقد اجتماعی می‌کنه! اون برخلاف تفکرات اون جامعه‌ی کمونیستی زمان توی‌ روسیه، کاملا سوسیالیسم بوده و همواره تفکرات‌اش به تفکرات عوام مردم و دردهای اونها معطوف بوده! حتی اینجا هم مانند کتاب شنل، اشخاص رو نقد نکرده، بلکه ریشه‌ای مسئله‌ی اجتماع رو عنوان کرده و با چاشنی طنزی تلخ به سرمایه دارها و رفتارهای غلطشون کنایه زده. توی کتاب شنل، یک شنل تازه و‌گرم توی سرمای جانسوز روسیه همه‌ی دنیای یه مرد کم درآمد بود، و اینجا چشم و هم چشمی و مقایسه توی افراد متوول موضوع قلم گوگول بود! اشخاص داستان‌هاش کاملا ملموس‌اند و حتما همه مون توی خودمون و دوروبری هامون ازشون داریم و اینجوری می‌تونیم با داستان همزادپنداری واقعی داشته باشیم… من که واقعا از کتاب لذت بردم… ممنون دوست عزیزم کتابراه…☘️
borzou farshad
۱۳۹۷/۱۰/۲۸
توی نویسنده‌های روس به نظرم اول از همه ایشون توی سبک پردازش شخصیتهاش بعد چخوف و بعد تولستوی و داستایوفسکی.... ولی انگار به فرهنگ ما کلا نزدیکه برای منکه خیلی قابل لمسه توصیفاتشون
borzou farshad
۱۳۹۷/۱۰/۲۸
عالی بود هم کتاب هم گوینده من عاشق اقای صمصامی هستم‌ای کاش کتابهای بیشتری رو برای ما بخونن خیلی خوب بود من گوگول را بسیار دوست دارم
شهنام گرجی
۱۴۰۲/۷/۱۸
سلام داستان جالبی است یک مخمصه واقعی برای آدمی که می‌خواهد خودنمایی کند. از کتابراه عزیز تشکر می‌کنم
Mehrnoosh Fg
۱۴۰۰/۱۱/۳
یه داستان ساده.
راستش به نظر من نه درس عبرتی توش داشت و نه نکته ای.
در کل بد نبود.
محمد محبی
۱۴۰۰/۲/۲۴
عالی و بی نظیره. چقدر دوس داشتم سبک بی آلایش و سریع داستان دو. بدون شاخ و برگ اضافه.
ایرج بایرامی
۱۳۹۸/۷/۱۴
همه ما از زیر شنل گوگول بیرون آمده ایم
امیرحسین حسنی
۱۳۹۷/۹/۲۲
منم با رده سنی بالای ۱۵ موافقم
borzou farshad
۱۳۹۷/۹/۲۲
واقعا ادبیات نوشتاریه گوگول رو دوست دارم بی‌نظریه
مریم مهدی زاده
۱۴۰۰/۱۰/۲۳
واقعا جالب و خنده دار
Monir Naghikhani
۱۴۰۰/۱/۱۳
خوب بود، خیلی جالب بود ممنونم
علیرضا علمدار
۱۳۹۷/۶/۱۳
مناسب برای افرادبالا۱۵ سال
داود پقه
۱۴۰۱/۱/۲۴
خوب بود توصیه میکمم
سعید طالبی زاده
۱۴۰۰/۱۲/۲۸
سلام متوسط بد نبود
مشاهده همه نظرات 14

راهنمای مطالعه کتاب صوتی کالسکه

برای دریافت کتاب صوتی کالسکه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.