معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی 10 قانون موفقیت استیو جابز

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی 10 قانون موفقیت استیو جابز
قیمت:
13000 تومان - 1.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی 10 قانون موفقیت استیو جابز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی 10 قانون موفقیت استیو جابز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی 10 قانون موفقیت استیو جابز

در پادکست 10 قانون موفقیت استیو جابز، قانون‌های موفقیت را از زبان استیو جابز اسطوره‌ی دنیای فناوری، نابغه کارآفرینی و رهبری بشنوید. این پادکست از روی فایل ویدیویی ترجمه و آماده‌سازی شده است.

استیون پاول جابز (Steve Jobs) کارآفرین، مخترع، بنیان‌گذار و مدیر ارشد اجرایی شرکت رایانه‌ای اپل و یکی از چهره‌های پیشرو در صنعت رایانه بود. شرکت اپل با رهبری او به پیشگام اختراع و تولید مجموعه‌ای از فناوری‌های انقلابی تبدیل شد که پرچم‌دار آن‌ها، آیفون است.

استیو جابز می‌گوید: من بسیاری از موفقیت‌هایم را مدیون پیدا کردن آدم‌های با استعداد هستم. و اینکه دلم هیچ وقت نخواست که یک آدم متوسط رو به پایین باشم. همیشه باید دنبال بهترین‌ها بود، و به بهترین‌ها هم رسیدم.

در زندگی به این نتیجه رسیدم که اگر به اندازهٔ کافی آدم‌های سطح بالا پیدا کنی و اگر آن کار مشکلی که می‌خواهی انجام بدهی را با آدم‌های با استعداد و با اشتیاق انجام بدهی از کار کردن با هم لذت می‌برید، کاری که شاید در گذشته فرصت انجام دادنش رو نداشتند. و افراد با استعداد هم دلشون نمی‌خواهد با آدم‌های متوسط و سطح پایین کار کنند، پس باید یه تیمی پر از افراد سطح بالا تشکیل داد و شروع به کار کرد. تیمی که روی مکینتاژ داشت کار می‌کرد دقیقاً همین شکلی بود. همه آن‌ها آدم‌های سطح بالا و با استعدادی بودند.

ما سعی کردیم که افراد خیلی باهوشی رو استخدام کنیم، ولی سازمان بسیار ساده‌ای داریم و سعی داریم که روی چند تا چیز کوچیک به خوبی تمرکز کنیم. تمرکز کردن کار سختی است، تمرکز کردن به معنای اره گفتن نیست. به معنای نه گفتن می‌باشد. و ما سعی کردیم که خیلی کارها رو انجام ندهیم، تا بتوایم روی یک سری چیزهای خاص تمرکز کنیم و به خوبی انجامشان بدهیم.

برای کارآفرینی خیلی کارها باید انجام شود و من اعتقاد دارم که بیشترین تفاوتی که بین کارآفرنیان موفق و ناموفق وجود داره در استقامتشان می‌باشد. خیلی سخت است که تو تمام زندگیت را برای چیزی قرار بدهی و خیلی‌ها در زمانی که همه چی سخت می‌شود کنار می‌کشند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
2 دقیقه
بخش اول
2 دقیقه
بخش دوم
3 دقیقه
بخش سوم
2 دقیقه
بخش چهارم
2 دقیقه
بخش پنجم
2 دقیقه
بخش ششم
3 دقیقه
بخش هفتم
4 دقیقه
بخش هشتم
3 دقیقه
بخش نهم
8 دقیقه
بخش دهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی 10 قانون موفقیت استیو جابز
نویسنده
راویعلی بهرامی
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابMP3
مدت۲۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی
13000 ت - 1.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی 10 قانون موفقیت استیو جابز

م مسعودی
۱۴۰۰/۱۲/۸
یک میکرو کتاب که خیلی خیلی خلاصه اصل مطلب را بیان می‌کنه و جالب توجه اینه که اصول موفقیت مثل یک قرص نیست که بخوری و نتیجه زودرس عایدت بشه. باید مداومت کنی. مرتب به علم خودت اضافه کنی و با آزمایش و خطا در عمل دانسته‌هات را به چالش بکشی
این‌که از کودکی برای برآوردن نیازهات کار کنی و از هر چیزی که در
اطرافت می‌بینی درسی بگیری، عمیق بشی در رویدادها مثل مَثَلی که در مورد فرسایش سنگریزه‌ها و تبدیل اونها به سنگ‌های صیقلی و شفاف زد که از دیدن یک آزمایش در خانه همسایه و تعمیم اون به همه رفتارهای اجتماعی و بحث و گفتگو با همکاران برای رسیدن به نتایج بهتر بیان کرد
نا امید نشدن. و..... کلاً خوبه این کتابهای صوتی را بارها و بارها شنید و هر بار به نکات بیشتری رسید خصوصاً که میتونی در زمانی که کارهای روزمره که نیاز به تفکر و تمرکز ندارن انجام میدی؛ فکرت را این‌طور به بلوغ برسونی
ممنون از کتابراه و توصیه می‌کنم برای مطالعه و شنیدن کتاب‌های انتخابی این اپلیکیشن که به نظرم همشون مفیدند🙏🙏🙏🙏🙏
مانیا پالیز
۱۴۰۰/۴/۷
اینطوری نیست که ده تا راهکار موفقیت پشت هم برات بگه یه داستان کوتاه و خلاصه در مورد تلاش هاشون برای اپل و البته نکات خوبی هم داره که بیشترش تو بخش‌های اول از صدایی هم که برای استیو جابز انتخاب کردند لذت بردم صدای گوینده دلنشین و جذاب
azin jahed
۱۴۰۲/۱/۵
این کتاب از دیدگاه خود جابز بیان میشود. و سیر از اتفاقات زندگی کاری او را دربر میگیرد. ایده‌های او بسیار خلاقانه بودند. موفقیت‌های او بسیار دیدنی. بنظرم هر کسی در هر موضعی از این چنین کتابی استقبال بیکند.
Mobina ‌
۱۴۰۲/۸/۱۵
مجموعه کتاب‌های ۱۰ قانون موفقیت از افراد موفق شاهکار کتابراه هست و با وجود اینکه خلاصه‌ای از راز‌های موفقیت افراد هست اما نکات بسیار مهم و آموزنده‌ای رو در اختیار مخاطب قرار داده.
زهرا زهراوی
۱۴۰۱/۱۲/۲۵
به عمل کار برآید نه به حرف. شکست‌ها تجربه هستند که در نهایت به نفع ما عمل خواهند کرد. البته قدم به قدم وگروهی حرکت کنیم بهتر است و از اقدامات مبتنی بر هیجان خودداری کنیم
M hsyny
۱۴۰۱/۲/۱۳
ای بابا باشع 😆😆
خوب بود صداگذاریها عااالی بود
خیلی ممنون
ولی فقط اونجایی که میگه باید کارو وقتی جوونی و چیزی برای از دست دادن نداری انجام بدی
خلاص
elham amirataee
۱۴۰۱/۱/۲۹
خیلی‌ها تلفن را بر نمی‌دارند و سوالشان را نمی‌پرسند. این چیزها بین کسانی که کاری را انجام می‌دهند و کسانی که فقط رویای انجام کاری را دارند فاصله می‌اندازد.
Alireza Dehqan
۱۴۰۱/۴/۱۹
استیو جابز مالک و بنیانگذار اپل ده قانون راجب موفقیت صحبت کرده، خلاصه کتاب ارزش گوش دادن رو داره ممنون از انتشارات پژواک
Z zarezadeh
۱۴۰۰/۷/۱۹
با سلام
درکل عوامل موفقیت آقای جابز رو بررسی کرده و۲تا۳نکته رومی توان بعنوان عوامل موفقیت برای عموم مردم استفاده کرد.
shirin esmaili
۱۳۹۹/۱۱/۱۲
چقدر صدا خوب بود. لطفا بقیه کتابا رو هم صدا گذاری درست کنید. برای من کتاب خوبی بود.
مهران دارابی
۱۴۰۰/۹/۲۰
واقعا استیو جابز نابغه بوده. این کتاب ر‌و پیشنهاد میکنم بخونید
علیرضا رضائیان
۱۴۰۰/۷/۵
یک کارآفرین که فقط توی کارش خوب بوده
از صحبتهاش استفاده کردم. ممنون کتابراه
Mohammad reza
۱۴۰۲/۸/۲۳
این کتاب خیلی کاربردی برای عمل کردن ایده‌ها پیشنهاد میکنم گوش بدید
Hadis Yarahmadi
۱۴۰۱/۶/۱
به نظرم هر ادمی باید این کتاب رو بخونه تا زندگی جدید براش زنده بشه
Chiya Ahmadi
۱۴۰۰/۵/۷
عالی بود. ولی اگر مطالب بیشتری و پوشش میداد خیلی خوب میشد
مشاهده همه نظرات 46

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی 10 قانون موفقیت استیو جابز

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی 10 قانون موفقیت استیو جابز و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.