معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی 10 قانون موفقیت وارن بافت

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی 10 قانون موفقیت وارن بافت
قیمت:
13000 تومان - 1.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی 10 قانون موفقیت وارن بافت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی 10 قانون موفقیت وارن بافت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی 10 قانون موفقیت وارن بافت

در پادکست 10 قانون موفقیت وارن بافت، اسطوره‌ی سرمایه‌گذاری یعنی وارن بافت راز موفقیتش را به اشتراک گذاشته و نکاتی خاص و ویژه درباره‌ی زندگی و سرمایه‌گذاری بیان می‌کند. این پادکست از روی فایل ویدیویی ترجمه و آماده‌سازی شده است.

وارن بافت در این کتاب می‌گوید:

به طور عمومی، سرمایه گذاری کردن روی خودتان بهترین کاری است که می‌توانید انجام دهید. هیچ کس نمی‌تواند مهارت‌هایتان را از شما بگیرد. شاید بتوانند سود بانکیتان رو کم کنند یا ارزش دلار رو پایین بیارند، هر مدل را می‌توانند به کار بگیرند ولی اگر شما استعداد داشته باشید و روی استعدادهایتان کار کنید، به یک سرمایه ی بزرگ دست پیدا می‌کنید. از هر راهی که شده برای تقویت کردن توانایی‌هایتان استفاده کنید.

مهارت‌های ارتباطی خیلی مهم هستند، من خودم در یکی از این کلاس‌های برقراری ارتباط شرکت کرده‌ام و ارزش آن کلاس از صد مدرک دانشگاهی برام بیشتر است.

وارن بافِت، (Warren Buffett) کارآفرین، بازرگان، سرمایه‌گذار و نیکوکار آمریکایی است، او مدیر عامل و بیشترین سهام‌دار شرکت برکشایر هاتاوی است که یک شرکت هلدینگ برای انواع مختلفی از کسب‌وکارهاست. او به خاطر پیش‌بینی‌ها و اظهارات غیب گویانه‌اش در حوزه سرمایه‌گذاری ارزشی در بورس، به «پیشگوی اوماها» شهرت یافته است.

وی موفق‌ترین سرمایه‌گذار قرن بیستم شناخته شده است. وارن بافت در سال ۲۰۰۸ به‌عنوان ثروتمندترین فرد جهان معرفی شد و سومین میلیاردر جهان در سال 2017 است.

در این کتاب قوانین موفقیت وارن بافت، بزرگترین سرمایه‌گذار دنیا را می‌شنویم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
3 دقیقه
بخش اول
2 دقیقه
بخش دوم
2 دقیقه
بخش سوم
2 دقیقه
بخش چهارم
3 دقیقه
بخش پنجم
2 دقیقه
بخش ششم
1 دقیقه
بخش هفتم
1 دقیقه
بخش هشتم
2 دقیقه
بخش نهم
1 دقیقه
بخش دهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی 10 قانون موفقیت وارن بافت
نویسنده
راویکوروش زارع پناه
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابMP3
مدت۱۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی
13000 ت - 1.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی 10 قانون موفقیت وارن بافت

ن د ا ز ر ن د ی
۱۴۰۲/۹/۱۳
وارن بافت یکی از ثروتمند دنیا، اشتباهات را بزرگ نکنید، را به یکی از قوانین موفقیت خودش بدل کرده است. کار لذت‌بخش انجام دهید. متخصص سرمایه‌گذاری بودن، در تصمیم گرفتن دست زیاد نمی‌کند. باانرژی بودن در کار باعثش خودتونه. باور داشته باشید که آگاهی‌های امور مورد علاقه تون در آینده چی می‌شود. و آن را کسب بالا ببرید.
راه‌های اطلاعات بیشتر شده است و این از نکات مهمی است.
نوع رفتار شما انرژی زا برای خود و دیگران است و هرکار را برای خود لذت بخش کنید.
شما خود باید این خلاصه کتاب را بشنوید و در این زمان کوتاه نکات مهمی متناسب با ذات و رفتار خود را از وارن بافت بیرون بکشید.
اما بخش دهم، از سرمایه‌گذاری روی خود به عنوان والاترین و بزرگترین سرمایه‌گذاری می‌گوید واقعا بی‌نظیر و عالی و درست است.
ایوب مهربانی
۱۳۹۸/۱/۲۷
خیلی کوتاه و مختصر بود و بنظر بنده کلید واژه‌های موفقیت رو بدون هیچ مقدمه‌ای بیان می‌کنه مثل داشتن ثبات احساس که از آی کیو مهمتر میدونه در کل خوبه ولی قیمتش زیاده
جواد مکینیان
۱۴۰۱/۱۲/۵
دوستان نمیشه کتاب اسمش را گذاشت کسانی که کمتر مطالعه در موجب موفقیت کردند شاید اصلاً این کتاب را درک نکنند ۱۵ دقیقه به حالت مصاحبه‌ای تنظیم شده که البته مطالب بسیار سنگین و مفید و دیگه خیلی خیلی مختصر در آن موجود داره و البته آقای بافت بسیار مورد احترام است اما کتاب خلاصه‌ای هست این کتاب
شکور باسقی
۱۴۰۰/۷/۸
من کتاب رو رایگان دریافت کردم به همین دلیل نمیتونم در مورد قیمت نظری بدم ولی اگر قرار بود خودم بخرم نمی‌خریدم، چون خیلی کوتاه نکات رو بیان می‌کرد و تاثیرش رو از دست داده بود. با این حال درمورد نگاه منطقی داشتن به کسب و کار حرفای خوبی زد.
احمد کتافی
۱۴۰۱/۲/۹
بسیار عالی
کوتاه وآموزنده بود
توصیه میکنم حتما گوش، بدین و از این شخص بزرگ استفاده کنید واقعا شنیدن این صحبت ارزش خیلی بیشتری نسبت به هزینه‌ای که برای خریدن این کتاب بچه‌ها میدین...
Mehran Tajmiri
۱۴۰۱/۳/۹
سلام
من همیشه به این مرد علاقه داشتم چون خودم بشدت به هنر روابط عمومی و معاملات علاقه داشتم و دارم
ممنونم از کتابراه و تیم صوت
صدای راوی هم جالب بود و طناز
حتما پیشنهاد میکنم
MORTEZA JAFARI
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
مطالب خوبی رو بیان میکنه فقط یادتون باش که برای اثر گذاری باید مطالب و نکات یا به خوبی به ذهن سپرده بشه یا یاداشت برداری صورت بگیره و طبق نکاتی که بیان رفتارهای مالی اصلاح بشه.
منا صالح
۱۴۰۰/۱۰/۱۹
یک مصاحبه‌ی اجمالی با گویندگیه بسیار سریع و بی وقفه اس، من این کتاب رو رایگان دریافت کردم و گوش دادم ولی اگه قرار بود مبلغی بابتش پرداخت کنم مطمئناً کتاب دیگه‌ای رو انتخاب میکردم
امیر پیروزی
۱۳۹۹/۳/۸
به نظرم اسمش را نمیشه کتاب گذاشت. بیشتر شبیه یه مصاحبه مختصر توی راهرو یه سالن کنفرانس هست. نکته خاصی نداشت و بیشتر یه سئوال و جواب خیلی کوتاه بود
توصیه نمیکنم به هیچ عنوان این کتاب را بخرید.
محمدرضا فیضی
۱۳۹۷/۷/۲۸
جناب وارن بافت، غول سرمایه گذاری بورس، یکی از ثرتمند‌ترین اشخاص کره زمین.
کتاب ایشان را حتما بخوانید تا الهام بخش شما در زمینه تجارت و سرمایه گذاری شود.
احمد خانی
۱۴۰۲/۵/۷
سلام خدمت عزیزان من این کتاب صوتی سه بار گوش دادم خیلی پر انرژی موقعی که تو طرح رایگان بود گرفتمش و کوتاه مختصر ارزش شنیدن داره صدای گوینده هم عالیه
Alireza Dehqan
۱۴۰۱/۴/۱۹
وارن بافت بزرگترین سرمایه گذار آمریکا برای تمام کسانی که به حوزه کسب و کار و سرمایه گذاری علاقه دارن گوش دادن به این کتاب حتما پیشنهاد میکنم
ابراهیم عیدیوندی
۱۳۹۷/۱۰/۱۳
ای کاش کتاب‌های موفقیت رو ک عملگرایی رو آموزش میدن تو اپلیکیشنتون پیدا میکردم. اکثرا فقط ب برریی تئوری میپردازن. کتابی ک باعث شه شروع ب عمل کنیم ندیدم.
M M
۱۳۹۷/۱/۷
کتاب عالی‌ای بود با کیفیت صدای خوب
ای کاش اول هر قسمت تبلیغ نبود...
و اینکه بعضی از قسمت‌ها وسط حرف وارن بافت آن قسمت تمام میشد
مهران دارابی
۱۴۰۰/۹/۲۰
مرد مورد علاقه‌ی من. کسی که همیشه الگوی من بوده. چقدر طرز تفکرشو دوست دارم. کتاب بصورت شیوا و دلنشین تمامی موارد مهم رو گوشزد میکنه
مشاهده همه نظرات 137

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی 10 قانون موفقیت وارن بافت

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی 10 قانون موفقیت وارن بافت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.