معرفی و دانلود رایگان کتاب The Great Gatsby (گتسبی بزرگ)

عکس جلد کتاب The Great Gatsby (گتسبی بزرگ)
قیمت:
رایگان - 0€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب The Great Gatsby (گتسبی بزرگ) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب The Great Gatsby (گتسبی بزرگ) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب The Great Gatsby (گتسبی بزرگ)

گتسبی بزرگ (به انگلیسی: The Great Gatsby) رمانی است بقلم نویسنده آمریکایی اف. اسکات فیتزجرالد (به انگلیسی: F. Scott Fitzgerald) که برای اولین بار در ۱۰ آوریل ۱۹۲۵ منتشر گردید. ماجراهای این کتاب در نیویورک و لانگ آیلند و در تابستان سال ۱۹۲۲ اتفاق می‌افتند. داستان دورانی را توصیف می‌کند که فیتز جرالد خود آن را دوران موسیقی جاز می‌نامید.
ایالات متحده آمریکا در سالهای ۱۹۲۰ به‌دنبال شوک و هرج و مرجی که جنگ جهانی اول بوجود آورده بود از رشد اقتصادی بی سابقه‌ای بهره‌مند گردید. شکوفایی اقتصادی و ثروتی که این شکوفایی به‌دنبال داشت باعث آن شد که بر تعداد میلیونرهای جامعه آمریکایی دم به دم افزوده گردد. علاوه بر این از آنجا که در همان سالها قانون منع تولید و فروش مشروبات الکلی در ایالات متحده آمریکا حکم فرما بود، عده‌ای از راه تولید و توزیع قاچاق اینگونه مشروبات ثروت‌های باد آورده‌ای را به چنگ آوردند.
گتسبی بزرگ هم اکنون یکی از بزرگ‌ترین رمان‌های آمریکایی به شمار می‌آید و آنرا در مدارس و دانشگاه‌های سراسر جهان (در رشته ادبیات آمریکا) به‌عنوان یکی از کتب استاندارد تدریس می‌نمایند.

Description

he Great Gatsby is a 1925 novel written by American author F. Scott Fitzgerald that follows a cast of characters living in the fictional town of West Egg on prosperous Long Island in the summer of 1922. The story primarily concerns the young and mysterious millionaire Jay Gatsby and his quixotic passion and obsession for the beautiful former debutante Daisy Buchanan. Considered to be Fitzgerald's magnum opus, The Great Gatsby explores themes of decadence, idealism, resistance to change, social upheaval, and excess, creating a portrait of the Jazz Age or the Roaring Twenties that has been described as a cautionary tale regarding the American Dream

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب The Great Gatsby (گتسبی بزرگ)
نویسنده
سال انتشار۱۳۰۶
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات130
زبانانگلیسی
موضوع کتابstory books
قیمت نسخه الکترونیک
رایگان - 0 یورو
افزودن به کتابخانه

نقد، بررسی و نظرات کتاب The Great Gatsby (گتسبی بزرگ)

شکوفه احمدی
۱۴۰۰/۱۲/۸
خوندن نسخه انگلیسی هر اثر فاخر حتی به سختی و با کمک دیکشنری خیلی مفیده، برای تقویت زبان که عالیه اما حس می‌کنید که با نویسنده بیشتر ارتباط می‌گیرید، شخصا هنوز کتاب رو تموم نکردم اما نسخه فارسی رو خوندم و فیلمی هم که از روی کتاب ساخته شده دیدم
سارا قراچرلو
۱۴۰۱/۱۱/۷
یکی از داستان‌هایی هست که فیلم هم از روش ساختن و فضا سازی‌ها در متن داستان بسیار زیباست و خود داستان جذاب هست از خوندنش لذت بردم متن انگلیسی برای سطح متوسط زبان مناسبه و کمک می‌کنه برای بهتر شدن سطح زبان
Soroor Rk
۱۴۰۰/۸/۶
از حسم بعد از خواندن آخرین پاراگراف بنویسم یا از اینکه گتسبی چطور ادمی بود یا اینکه جرالد چرا این را نوشت. بدبختی این است که هیچ کدام را نمیدانم. خوشبختی نبود و بورژوا هم بود. شاید باید دوباره بخوانم و کمی بیشتر بفهمم.
سلوا کاظمی
۱۳۹۸/۲/۳۱
خوب بود و خوب نبود. نگاه بیش از اندازه مثبت اندیشانه گتسبی کار دستش داد و در نهایت اون دونفری که مقصر بودند بدون هیچگونه تنبیه یا مجازاتی قِسِر در رفتند. گاهی زیاد امیدوار بودن واقع گرا بودن از ما میگیره باید مراقب بود.
مریم جوان
۱۴۰۱/۱۲/۳
برای افرادی که به دنبال تقویت زبان انگلیسی خود هستند بسیار مناسب است. چرا که خواندن داستان از روش‌های موثر در این زمینه است. و این کتاب هم داستان جالبی داشت هم نوشتار مناسبی برای خواندن
شیما سفاهى
۱۳۹۷/۵/۳۰
فیلمش عالى بود. داستان باور و عقیده به عشق و قدرتى که عشق رو به نمایش میذاره. اما به نظر من معشوقه گتسبى چیزى از عشق واقعى نمیدونست
Hana
۱۴۰۲/۱۲/۱۲
برای تقویت زبان عالیه گتسبی بزرگ‌ بهترینه چه از نظر فیلم چه کتاب ولی خوندن نسخه کتاب به زبان اصلیش یک چیز دیگه است
v t
۱۴۰۰/۸/۲۹
خیلی داستان غمگین و قشنگیه من اول فیلمو دیدم متن کتاب خیلی لغات داره که بلد نبودم و تازه میخام کتابو شروع کنم بخونم.
arefeh arefeh
۱۳۹۴/۵/۱۷
این یکی از بهترین کتاب‌هایی بود ک خودمش کاش شما ترجمه شدش رو بگذارید... بسیار ممنونتون میشم
Ali Rouhani
۱۴۰۲/۱/۵
خواندن این کتاب به خواننده کمک می‌کند تا درباره وقایع و فرهنگ آمریکا در سال‌های ۱۹۲۰ بیاموزد
س هدایتی
۱۴۰۱/۸/۶
خیلی خوب بود همچین کتابی رو پیدا کردم در کتابراه
سطح متوسط میتونه استفاده مفید از این کتاب ببره
یحیی خ
۱۳۹۷/۴/۱۸
داستانش جذابه فقط حیف متن واصطلاحاتش مربوط به 90 سال پیشه از نظر زبان آموزی خوب نیست
davood askari
۱۳۹۵/۱۲/۷
بسیار عالی و من حقیقتا برنامه هام پر شده و لذت میبرم
اعظم السادات حسینی مقدم
۱۳۹۵/۷/۲۳
این رمان عالیه. ده بار دیگه هم بخونم هنوز به خوبی بار اوله.
فاطمه حسنپورکامی
۱۳۹۴/۱۰/۳
عاااااااااااااااااااااااالی، جزوبهترین رمان‌های زندگیم: -)
مشاهده همه نظرات 40

راهنمای مطالعه کتاب The Great Gatsby (گتسبی بزرگ)

برای دریافت کتاب The Great Gatsby (گتسبی بزرگ) و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.