معرفی و دانلود رایگان کتاب an enemy of the people (دشمن ملت)

عکس جلد کتاب an enemy of the people (دشمن ملت)
قیمت:
رایگان - 0€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب an enemy of the people (دشمن ملت) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب an enemy of the people (دشمن ملت) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب an enemy of the people (دشمن ملت)

کتاب دشمن مردم اثر هنریک ایبسن، از آن دست نمایشنامه‌های واقع‌گرایانه و اجتماعی است که می‌تواند در بخش‌هایی از جهان بدون کمترین تغییری خواهان و شنونده داشته باشد.

دکتر استوکمان فردی متعهد و دلسوز است. او که روزی برای پیشرفت شهرش پیشنهاد تأسیس تعدادی حمام آب گرم را داده بود متوجه می‌شود که آب این حمام‌ها آلوده است پس تقاضای رسیدگی می‌کند اما اولیای شهر که این کار را بر ضد منافع خود می‌بینند با حمایت روزنامه پیک مردم عوام را بر ضد دکتر می‌شورانند و به دکتر استوکمان لقب دشمن ملت را می‌دهند.

دکتر استوکمان نمایانگر بی‌شبهه ایبسن است. هرچند که او با آن شخصیت درون‌گرا و خجالتی فاقد قدرت بیان دکتر استوکمان است اما اگر به جای قدرت دیالکتیک دکتر نفوذ قلم ایبسن را بگذاریم می‌بینیم که این دو شباهتی تام و تمام با یکدیگر دارند. قبل از دشمن ملت (an enemy of the people) هیچ اثر نمایشی دیگری را نمی‌توانیم مثال بیاوریم که با این صراحت و قدرت از آراء و عقاید مؤلفش دفاع کرده باشد. دشمن ملت بسیار صریح‌تر از دیگر آثار ایبسن (Henrik Ibsen) است و از شوخی هم بی‌بهره نیست.

هنریک ایبسن (Henrik Ibsen) ‏شاعر، نمایش‌نامه‌نویس و درام‌نویس نروژی است. او یکی از ستون‌های اصلی ادبیات مدرن نروژ است که تأثیر شگرفی بر نویسندگان بعد از خود گذاشته‌ است. از نمایشنامه‌های معروف او می‌توان به دشمن ملت و خانه عروسک اشاره کرد.

پس از شکسپیر و چخوف، ایبسن بیش از سایر نمایشنامه‌نویسان در ایران شناخته شده و آثارش به روی صحنه رفته است. برخی نام‌ها در عرصه تئاتر هیچگاه کهنه نمی‌شوند و مرور چندباره آن‌ها خالی از لطف نیست. هنریک ایبسن یکی از آن‌هاست.

Dr. Stockmann attempts to expose a water pollution scandal in his home town which is about to establish itself as a spa. When his brother, the mayor, conspires with local politicians and the newspaper to suppress the story, Stockmann appeals to the public meeting - only to be shouted down and reviled as ‘an enemy of the people’. Ibsen’s explosive play reveals his distrust of politicians and the blindly held prejudices of the ‘solid majority’

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب an enemy of the people (دشمن ملت)
نویسنده
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات124
زبانانگلیسی
موضوع کتابstory books
قیمت نسخه الکترونیک
رایگان - 0 یورو
افزودن به کتابخانه

نقد، بررسی و نظرات کتاب an enemy of the people (دشمن ملت)

نگار قریشی زاده
۱۴۰۱/۱۱/۳۰
کتاب برای تقویت زبان کسایی که از مبتدی به سطح پیشرفته رسیدن عالیه بدون ترجمه طرف مجبکر میشه دنبال معنی لغات توی دیکشنری بگرده و اینجوری بیشتر معنی لغات تو ذهنش میمونه
محمد علی رحمانی
۱۴۰۱/۶/۲۲
باز هم نوشته هنریک ایبسن ولی اسم کتاب به انگلیسی زده an enemy of the people یعنی دشمن مردم نه ملت همین رو هم درست کنید ولی داستان قشنگ
queen a.s
۱۴۰۰/۱۲/۱۲
چرا ترجمه نیس؟! من انگلیسی‌ام خوب نیس انشالله که هرچه سریع تر ترجمه کنید
شکوفه محمدپور
۱۴۰۰/۳/۷
جامعه داستان دشمن ملت بسیار شبیه به زندگی حال حاضر ماست.
کتاب عااااالی
مهرناز عینی
۱۳۹۹/۱/۱۰
حتما بخونید و مطالب آموزنده بسیار خوبی داره و انگلیسی تون خوب میشه
ناهید
۱۴۰۲/۸/۱۳
پیشنهاد میکنم از هنریک ایبسن خانه عروسک رو هم بخونید
Afsaneh Galaxy
۱۳۹۸/۵/۱۲
حتما بخونید خیلی عالیه
یگانه پودینه
۱۳۹۶/۱۰/۱۳
بسیار عالی:)
مشاهده همه نظرات 8

راهنمای مطالعه کتاب an enemy of the people (دشمن ملت)

برای دریافت کتاب an enemy of the people (دشمن ملت) و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.