معرفی و دانلود کتاب آخرین بچه‌های زمین 2: رژه‌ی هیولاها

عکس جلد کتاب آخرین بچه‌های زمین 2: رژه‌ی هیولاها
قیمت:
68000 تومان - 7.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آخرین بچه‌های زمین 2: رژه‌ی هیولاها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آخرین بچه‌های زمین 2: رژه‌ی هیولاها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آخرین بچه‌های زمین 2: رژه‌ی هیولاها

کتاب آخرین بچه‌های زمین 2: رژه‌ی هیولاها از پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز نوشته‌ی مکس برلیر، ادامه‌ی ماجرای مهیج و آخرالزمانی هیولا و زامبی‌های شهر را به تصویر می‌کشد که به طرز مشکوکی در حال کمتر شدن هستند اما چه اتفاقاتی در حال رخ دادن است؟

موضوع کتاب آخرین بچه‌های زمین 2: رژه‌ی هیولاها چیست؟

جک و دوستانش در ماه گذشته هیولای بزرگی را شکست دادند و بعد از آن خودشان را قهرمان می‌دانستند. زامبی‌های شهر هر روز در حال کمتر شدن هستند، این خبر خوبی است چون که آن‌ها از مغز انسان‌های زنده تغذیه می‌کنند؛ اما این ناپدید شدن زامبی‌ها مشکوک است و احتمالاً اتفاقات خطرناکی در حال رخ دادن است... آیا جک می‌تواند دلیل گم شدن زامبی‌ها را بفهمد؟ برای فهمیدن پاسخ این سوال با ماجراهای غیرقابل پیش‌بینی داستان آخرین بچه‌های زمین 2: رژه‌ی هیولاها (The Last Kids on Earth and the Zombie Parade) همراه باشید.

درباره‌ی مجموعه آخرین بچه‌های زمین:

این مجموعه محبوب که تاکنون فروشی بیش از 7 میلیون نسخه داشته است، از پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز به شمار می‌رود که به طرز خیره کننده‌ای سرگرم کننده و مهیج است. مکس برلیر (Max Brallier) در مجموعه پرطرفدار آخرین بچه‌های زمین (The Last Kids on Earth) داستان پسری معمولی و یتیم به نام جک را به تصویر می‌کشد که به یک قهرمان تبدیل می‌شود؛ ماجراجویی‌هایی جذاب، با زبانی ساده و تصاویری طنزآمیز که به خوبی شما را به فضای هیولاها و زامبی‌های وحشتناک شهر ویکفیلد می‌برد.

جک نوجوانی 13 ساله است که از وقتی به شهر ویکفیلد وارد شده، بین خانواده‌های بسیاری که قصد سرپرستی‌اش را داشته‌اند جابه‌جا می‌شود. او در این شهر، زندگی آرام و تقریباً بدون حادثه‌ای را گذرانده و طبق روال عادی زندگی می‌کند تا اینکه ماجراهایی غیرمنتظره و رعب‌آور اتفاق می‌افتد؛ هیولاهای غول پیکر و زامبی به شهر هجوم می‌آورند که به انسان‌ها حمله کرده و اگر آن‌ها را گاز بگیرند، تبدیل به زامبی می‌شوند. جک به همراه دو دوست دیگرش تنها بچه‌هایی هستند که باید با این هیولاها مبارزه کنند و مردم شهر را نجات دهند.

کتاب آخرین بچه‌های زمین 2: رژه‌ی هیولاها مناسب چه کسانی است؟

نوجوانانی که به داستان‌های ماجراجویانه، مهیج و ترسناک علاقه دارند، از خواندن این کتاب لذت خواهند برد.

در بخشی از کتاب آخرین بچه‌های زمین 2: رژه‌ی هیولاها می‌خوانیم:

طبقه‌ی بالای پاساژ قدم می‌زنیم و به راهروی طبقه‌ی پایین نگاه می‌کنیم. انواع کیوسک‌ها را می‌بینم که تی شرت و قاب‌های گوشی و کلی خرت و پرت گران قیمت دیگر می‌فروشند. می‌دانم احمقانه است ولی من یک جورهایی دوست دارم همین خرت و پرت‌ها را هم داشته باشم. بیشتر پاساژ به هم ریخته است. وقتی پایان هیولایی دنیا آغاز شد، مردم شروع کردند به دزدی کردن و یک جورهایی پاساژ غارت شد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آخرین بچه‌های زمین 2: رژه‌ی هیولاها
نویسنده
مترجمنسرین خلیلی جعفرآباد
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات305
زبانفارسی
شابک978-600-462-194-6
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک
68000 ت - 7.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب آخرین بچه‌های زمین 2: رژه‌ی هیولاها

برای دریافت کتاب آخرین بچه‌های زمین 2: رژه‌ی هیولاها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.