معرفی و دانلود رمان آدم‌ها و قضا و قدر

عکس جلد رمان آدم‌ها و قضا و قدر
قیمت:
50000 تومان - 5.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی رمان آدم‌ها و قضا و قدر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی رمان آدم‌ها و قضا و قدر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی رمان آدم‌ها و قضا و قدر

رمان آدم‌ها و قضا و قدر، به تالیف فریده چوبچیان، به ما نشان می‌دهد که گاهی هم می‌توانیم خارج از سرنوشت و قضا و قدر خود، به زندگی نکاه کنیم و رویا ببافیم، تا زتدگی را زیباتر ببینیم.

همیشه نه، اما در بسیاری از مواقع خارج از قضا و قدر آدم‌ها می‌توانند در سرنوشت خود سهیم باشند. با همه تلخی آن‌چه پیش‌بینی می‌شود، فریماه هنوز به آینده پژمان امیدوار است. البته نه به اندازه آینده آیدا. سرنوشت آیدین که جای خود داشت. تا زمانی که کودک بود و آرزوهایش به چند وعده غذا و اسباب‌بازی رنگی محدود می‌شد، ولی به محض ورود از دوران کودکی به نوجوانی پاشا چیزی نداشت تا به عنوان پدر به فرزندش بیاموزد. قضا و قدر آیدا را به پرنا و به الکس و بعد به مایک مربوط کرد. همیشه تا حدودی سرنوشت آدم‌ها... به رأی ما بستگی دارد؛ می‌گوییم تا حدودی چون واکنش‌ خود آن‌ها هم دخیل است...

در بخشی از کتاب آدم‌ها و قضا و قدر می‌خوانیم:

همه چیز آرام گرفته بود؛ گویا کشتی‌ای دریایی طوفانی را پشت سر گذاشته و در ساحل امن پهلو گرفته بود. زندگی اما ادامه داشت؛ زندگی که دریا و موج و طوفان و آرامش و ساحل همه را یک‌جا با هم دارد. سختی‌ها را اما بی‌شک، با آرامش و همدلی راحت‌تر می‌شود پشت سر گذاشت. و امنیت و آسایش را در آغوش گرفت.

فریماه قلم را زمین گذاشت. آدم‌های این داستان هم هویت خود را یافته بودند. زندگی ادامه دارد. این که بعد از این گاه هم به قضا و قدر و مهم‌تر از همه به آن‌چه تو، خوانندة عزیز، به آن می‌اندیشی تو بگو چه خواهد شد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابرمان آدم‌ها و قضا و قدر
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات پرسمان
سال انتشار۱۳۹۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات352
زبانفارسی
شابک978-600-6169-19-4
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک
50000 ت - 5.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات رمان آدم‌ها و قضا و قدر

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه رمان آدم‌ها و قضا و قدر

برای دریافت رمان آدم‌ها و قضا و قدر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.