معرفی و دانلود خلاصه کتاب آن یک چیز!

عکس جلد خلاصه کتاب آن یک چیز!
قیمت:
4800 تومان - 0.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب آن یک چیز! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب آن یک چیز! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب آن یک چیز!

میکروکتاب آن یک چیز!: حقایق ساده ولی شگفت‌انگیزی که پشت نتایج فوق‌العاده وجود دارند، نوشته گری کلر و جی پاپاسان، به شما می‌آموزد که بهره‌وری چگونه می‌تواند کمکتان کند تا با کارهای کوچک و روزانه، به موفقیت‌های عظیم برسید.

میکروکتاب آن یک چیز! (The ONE Thing)، بیشتر اعتقادهای شما از روش انجام کارها را، به هم خواهد زد. این میکروکتاب به شما می‌گوید برای موفقیت نباید چند کار را همزمان انجام داد و حتی انجام کاری که فکر می‌کنید صحیح است هم اشتباه است و می‌گوید که چگونه آن یک چیز را بیابید و برای رسیدن به رویاهایتان و راهی که باعث موفقیت‌تان می‌شود از آن اطاعت کنید. کلید حقیقی برای رسیدن به موفقیت بیشتر در حرفه، زندگی شخصی و کسب‌و‌کار این است که توجه‌تان را روی چیزی معطوف کنید که بیشترین اهمیت را دارد. میکروکتاب آن یک چیز! بیش از 12 جایزه به دست آورده و جزء پرفروش‌ترین‌های نیویورک‌تایمز و وال‌استریت ژورنال بوده و به بیش از 27 زبان ترجمه شده است.

بهترین راه برای بهره‌وری در کار و زندگی، این است که تا جایی که امکان دارد با هدف‌های کوچک آغاز کنید. در حالی که بیشتر مردم دقیقا بالعکس فکر می‌کنند. آن‌ها خیال می‌کنند که رسیدن به موفقیت‌های عظیم، وقت‌گیر و مبهم است. در نتیجه، تقویم‌ها و فهرست‌های کاری‌شان بیش از حد شلوغ و گیج کننده می‌شود. آن‌ها احساس می‌کنند موفقیت دور از دسترس است، به همین دلیل هم است که به موفقیت نمی‌رسند. همچنین با بی‌اطلاعی از این موضوع که موفقیت عظیم با انجام چند کار کوچک خوب کسب می‌شود، آن‌ها در تکاپو برای انجام کارهای بیش از حد عظیم، خیلی چیزها را از دست می‌دهند و در آخر به موفقیت کمی می‌رسند و با گذشت زمان انتظارات خود را کم می‌کنند، از آرزوهایشان دست می‌کشند و زندگی‌شان محدودتر می‌شود. این کار غلط است.

هرچند شاید غیرمنطقی به نظر آید، ولی کلید دستیابی به موفقیت بیشتر، شایسته این است که دانسته برای انجام کارهای کوچک‌تر سعی کنید، نه بزرگ‌تر. شما فقط باید مطمئن شوید کارهایی که روی‌ آن‌ها تمرکز کرده‌اید از ارزش بالایی برخوردارند و بالاترین اهمیت را برایتان به همراه می‌آورند. به منظور از میان برداشتن همه‌ی کارهای پرمشغله که وقت‌تان را می‌گیرند و حواس‌تان را پرت می‌کنند راه‌حل‌هایی بیابید، به این ترتیب برای انجام آنچه در حقیقت مهم است دلهره کمتر و وقت بیشتری خواهید داشت.

برای رسیدن به موفقیت بیشتر، بزرگ تفکر کنید، ولی با اهداف کوچک آغاز کنید. چیزی که بیشترین اهمیت را برایتان دارد بیابید و فقط روی آن تمرکز کنید. موقع انجام کارها، هر چقدر مقیاس کار کوچکتر باشد، بازدهی بیشتر و بهتر است.

گری کلر (Gary W. Keller)، موسس املاک کلر، بزرگ‌ترین شرکت مستغلات در آمریکای جنوبی است. او یکی از سخنرانان اساسی و از نویسندگان مجله کارآفرین سال است. او در حال حاضر یکی از مربیان مشهور در حوزه معاملات و مذاکرات است و 3 کتاب دیگر هم به نگارش درآورده که کلیه آن‌ها در صدر پرفروش‌ترین‌ها بوده‌اند.

جی پاپاسان (Jay Papasan)، نویسنده و ویراستار است. او مدیر کل شرکت املاک کلر است و همین مسئله دلیلی بوده تا با گری کلر چندین کتاب به نگارش درآورند. او با ناشران بزرگی همکاری کرده و چندین جایزه ویراستاری برنده شده است. جی هم‌اکنون در زمینه املاک مشغول به کار است.

میکروکتاب‌های سبکتو در حقیقت چکیده‌ای مهم از کتاب‌ها هستند که شما بتوانید آن‌ها را در زمانی معقول بخوانید. همه ما در روز زمان‌های پرت زیادی داریم که می‌توانیم با میکروکتاب آن را به زمان طلایی تبدیل کنیم.

میکروکتاب‌ها شامل بخش‌های ثابتی هستند، در ابتدا توضیحاتی در مورد نویسنده وجود دارد چرا که وقتی شما با نویسنده آشنا باشید بهتر با کتاب ارتباط برقرار می‌کنید. در بخش بعدی، توضیحی کلی در مورد کتاب است که شما بتوانید در یک نگاه با مبحث کلی کتاب آشنا شوید و بخش آخر هم چکیده مفید آن است.

جملات برگریده میکروکتاب آن یک چیز!:

- مشغول بودن کافی نیست. حتی مورچه‌ها هم دائم مشغولند. سوال این است: ما مشغول چه کاری هستیم؟
- انجام همزمان چند کار، صرفا فرصتی برای خراب کردن بیش از یک کار در آن واحد است.
- انجام دو کار به طور همزمان به این معناست که هیچ کدام انجام نمی‌شوند.
- پله نردبان هرگز برای استراحت نبوده، بلکه فقط به این منظور است که یک پا را نگه دارد تا او بتواند پای دیگر را بالاتر بگذارد.
- کسب موفقیت آسان است. آنچه درست است را به شیوه‌ای صحیح و در زمان مناسب انجام دهید.
- فقط کسانی که ریسک می‌کنند و بیش از حد دور می‌شوند، می‌توانند بفهمند یک نفر تا کجا می‌تواند پیش برود.
- زندگی برای یافتن خود نیست، بلکه برای خلق خویشتن است.
- کارآیی یعنی انجام دادن درست کارها. اثربخشی یعنی انجام دادن کارهای درست.

در بخشی از میکروکتاب آن یک چیز! می‌خوانید:

همه می‌خواهند شاد باشند اما اگر شما مستقیما در جستجوی شادی باشید، در نهایت فقط به چیزهای پوچ و توخالی می‌رسید، نه چیزی واقعی. برای اینکه شاد باشید، زندگی‌تان را برای رسیدن به چیزی بزرگتر و دور از دسترس اختصاص دهید.

سوالی که باید از خودتان بپرسید این است: در زندگیم چه کاری می‌توانم انجام دهم که برای خودم و دنیا بیشترین ارزش را داشته باشد و با انجام آن هر چیز دیگری آسان‌تر یا غیرضروری شود؟

بگردید و ببینید صبح‌ها چه چیزی محرک شما برای بیرون آمدن از رختخواب است. اگر نمی‌توانید این کار را انجام دهید، یکی از بزرگ‌ترین آرزوهایتان را روی برگه‌ای بنویسید و بررسی کنید که چگونه می‌توانید آن را به دست آورید. مسیری که می‌خواهید پیش بگیرید را انتخاب کنید و با اطمینان در آن مسیر شروع به حرکت کنید، در این صورت شادی واقعی را درک می‌کنید و خوشحال خواهید بود.

هدف، مسیر مستقیمی به سوی قدرت و منبع بی‌نهایت نیرو شخصی است. بهترین توصیه برای دستیابی به نتایج عالی این است که بدانید چه چیزی برایتان اهمیت دارد و فعالیت‌های روزانه‌تان را با آن هماهنگ کنید. زمانیکه هدف مشخصی برای زندگی‌تان دارید، روشنی سریع‌تر نمایان می‌شود و این منجر به افزایش اعتمادبه‌نفس در مسیر پیش‌رو و معمولا تصمیم‌گیری‌های سریع‌تر می‌شود. هنگامی که تصمیمات سریع‌تری می‌گیرید، معمولا جزء آن دسته از افرادی هستید که تصمیمات اولیه را اتخاذ کرده و بهترین گزینه‌ها را انتخاب می‌کنند. با در اختیار داشتن بهترین گزینه‌ها، فرصت بیشتری برای کسب بهترین تجربیات دارید. این آگاهی از مسیری که در حال طی کردنش هستید کمک می‌کند تا شما به سوی بهترین نتایج و تجربیات ممکن که زندگی فراهم می‌کند هدایت شوید.

هدف مانند چسبی قدرتمند است که کمک می‌کند تا به مسیری که انتخاب کرده‌اید بچسبید. وقتی کاری انجام می‌دهید که با هدف‌تان منطبق است، زندگی‌تان ریتم می‌گیرد و اینگونه به نظر می‌رسد که ضرباهنگ گام‌هایی که در این مسیر برمی‌دارید با ندای ذهن و قلبتان هماهنگ و یک صداست. هدفمند زندگی کنید و اگر واقعا در راه رسیدن به هدف‌تان با شکست مواجه شدید تسلیم نشوید.

فهرست مطالب کتاب

میکروکتاب چیست؟
درباره کتاب
درباره نویسنده
مقدمه
فصل اول: 6 باور غلط درباره بهره‌وری
فصل دوم: یک سیستم واحد برای انجام کارهای بیشتر
یک چیز همیشه مهم‌تر است
موفقیت دنباله‌دار است
فصل سوم: چطور به نتایج عالی برسیم
1. هدفمند زندگی کنید
2. با اولویت‌هایتان زندگی کنید
3. به دنبال بهره‌وری باشید
4. سه تعهد بدهید
5. مراقب 4 خطا باشید
6. همین حالا شروع کنید
پیشنهاد میکروکتاب بعدی
پایان

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابخلاصه کتاب آن یک چیز!
نویسنده،
ناشر چاپی سبکتو
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات107
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب آن یک چیز!

علی حیدری
۱۴۰۱/۴/۳۰
کلیتش میخاد بگه با انرژی و زمان محدودی که داریم برای موفقیت بایستی در یک زمان روی یک کار تمرکز کنیم و با اهداف کوچیک رسیدن به هدف اصلی رو عملی کنیم اما هیچ راهکار واقعی و دقیقی ارائه نمیده
3 امتیاز واسش کافیه
. .
۱۳۹۹/۱/۱۷
اگر در یک خط بخوام خلاصه کنم: هدف (مشخص کردن آن یک چیز) -> اولویت بندی کارها جهت رسیدن به هدف -> انجام اولویت اول جهت آن یک چیز و کنار گذاشتن سایر اولویتها-> نتایج عالی
Ramin Yasaei
۱۴۰۰/۱/۶
به عنوان یک شخص بی طرف واقعا از اینکه وقت هدر دادم و این کتاب خوندم متاسفم، جز کلی گویی چیزی نداشت، لطفا مدیران کتابراه این موضوع با جدیت پیگیری کنن و کتابهای بی کیفیت حذف کنند. بسیار بسیار ضعیف بود.
علی اسدبیگی
۱۳۹۸/۵/۳۱
مزخرفترین کتاب که اول کتاب خود کتابو نقض می‌کنه می‌گه چندتا کار را با هم انجام نده بعد نویسنده هاش خودشون ۱۰ تا کار را با هم انجام می‌دادن
کیارش متحدی
۱۴۰۱/۲/۱۸
خیلی خلاصه و سریع کتاب نوشته شده بود
من هر فرصتی گیر میاوردم چند خط ازشو میخوندم
رضا شعبانی
۱۴۰۰/۱/۶
کتاب با حجم کمش مطالب فوق العاده و کاربردی دارد. جای چند بار خواندن را دارد. متشکرم
Narges Jamalipak
۱۴۰۰/۶/۶
عالی بود حتما همه باید کتاب‌های که راجع به تمرکز هست رو بخونن
سام سامی
۱۳۹۸/۷/۲۴
بسیار زیبا و دوست داشتنی بود
حتما این کتاب رو بخونید
لادن بلوریان
۱۳۹۸/۶/۱۲
فکر میکنم برای همه لازمه این مطالب رو بدونن و عمل کنن👍👍👍
خاتون هزاریان
۱۳۹۸/۵/۲۲
کتابهای خوبی عرضه میکنید متشکرم
محسن بهادری
۱۴۰۱/۴/۲۸
برا شروع یه کار خوبه
شهین عسکری
۱۴۰۰/۱۲/۱۰
فعلا فرصت نشده مطالعه کنم
مشاهده همه نظرات 12

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب آن یک چیز!

برای دریافت خلاصه کتاب آن یک چیز! و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.