معرفی و دانلود کتاب آنچه در مدرسه و دانشگاه نمی‌آموزید: دستورالعمل‌ها و راهکارهای شاد بودن

عکس جلد کتاب آنچه در مدرسه و دانشگاه نمی‌آموزید: دستورالعمل‌ها و راهکارهای شاد بودن
قیمت:
۲۰۰۰۰ 10000 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آنچه در مدرسه و دانشگاه نمی‌آموزید: دستورالعمل‌ها و راهکارهای شاد بودن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آنچه در مدرسه و دانشگاه نمی‌آموزید: دستورالعمل‌ها و راهکارهای شاد بودن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آنچه در مدرسه و دانشگاه نمی‌آموزید: دستورالعمل‌ها و راهکارهای شاد بودن

کتاب آنچه در مدرسه و دانشگاه نمی‌آموزید: دستورالعمل‌ها و راهکارهای شاد بودن، به تالیف زهره صادقی آزاد، به زبانی ساده و روان نوشته‌شده و راه‌های فراوانی را برای شاد بودن با شما در میان می‌گذارد.

ما همیشه فکر می‌کنیم باید زیاد تلاش کنیم تا موفق شویم و بعد شاد شویم، اما تحقیقات نشان داده که شادی پیش‌زمینه موفقیت است. شادی جسور است، شجاع است و چالش‌برانگیز، آن را در جامعه گسترش دهید، اگر همه انسان‌ها این کار را بکنند دنیایی پر از آرامش و صلح و دوستی خواهیم داشت. علم ثابت کرده که وقتی ما شادیم بهترین عملکرد را در کارهایمان داریم.

افراد شاد، مثبت‌اندیش و خوش‌بین هدف‌های بزرگ را انتخاب می‌کنند، استرس کمتری دارند، درآمد بیشتری کسب می‌کنند، در موقعیت‌های پرفشار روی خود تسلط دارند، پرانرژی هستند، کمتر بیمار می‌شوند و موقع بیماری زودتر بهبود پیدا می‌کنند و بیشتر عمر می‌کنند و این خوشحالی را به دیگران نیز سرایت می‌دهند.

اگر بین برنده شدن و شاد بودن مجبور به انتخاب شدید، همیشه شادی را انتخاب کنید چون شاد بودن به‌صورت خودکار از شما یک برنده می‌سازد.

در کتاب آنچه در مدرسه و دانشگاه نمی‌آموزید، تجربیات شخصی نویسنده و راه‌های فراوان شاد بودن برای شما آورده شده است. این راهکارها به شما آموزش می‌دهند که چطور شادی عمیق را تجربه کنید و از غم‌ها در جهت رشد خود استفاده کنید. آن را بخوانید و به دیگران نیز هدیه دهید تا در گسترش شادی سهیم شوید، حتی اگر فقط چند جمله این کتاب روی زندگی کسی تاثیر داشته باشد شادی شما و نیز نویسنده این کتاب چند برابر خواهد شد. پس زنجیری از شادی بسازید تا دنیایمان جای بهتری برای زندگی شود.

بارها در آمار دیده‌ام که مردم ایران جزء مردم بدون شادی دنیا هستند. از خودم می‌پرسم چرا مردم خصوصاً جوانان با واژه خوشبختی بیگانه‌اند؟ چطور می‌شود به اطرافیان آموزش داد که حس خوشبختی و خوشحالی را در خود پرورش دهند و از نعمت‌هایی که دارند بهره ببرند و شکرگزار باشند؟

با آموزش‌هایی که در چند سال اخیر دیده شده مشخص گردیده که با مهارت‌هایی همچون خودشناسی، آموزش، دید مثبت، کنترل ذهن و... می‌توان به شادی و خوشبختی دست پیدا کرد. شادی مانند سنگیست که در آب می‌افتد و موج ایجاد می‌کند، شادی واگیردار است و می‌تواند از یک انسان به هزاران نفر منتقل شود، در ضمن با گسترش شادی آن فرد شادتر می‌شود، پس شما می‌توانید شادی را انتخاب کنید و آن را تقسیم کنید و آن را به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم گسترش دهید.

ضمناً بعضی از نکته‌های کتاب آنچه در مدرسه و دانشگاه نمی آموزید همپوشانی دارند یعنی ممکن است یک مفهوم هر بار از جنبه‌ای متفاوت شرح داده شده باشد. این روشی است برای یادآوری تا آن نکته بهتر در مغز حک شود.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
مزایای شادی
آموزش و یادگیری
مشخصات افراد سالم، متعادل، شاد و خود شکوفا
مدیریت یادگیری
قانون یک ربع
چرخه زندگی
نقش ارتباطات در شادی
شادی در تحلیل رفتار متقابل (TA)
فرضیه‌های TA
حل تعارض در ارتباطات
چند انتظار بیجا در روابط که باعث ناراحتی و اندوه می‌شود
پذیرفتن مسئولیت
4 گام مؤثر در گفتگو
حسن جویی و نوازش
کنترل ذهن
تمرین تمرکز
مدیتیشن یا مراقبه
طریقه مدیتیشن
ذهن آگاهی و طرز کار مغز
مهندسی زندگی
گله‌گذاری نکنید
ببخشید
حذف کنید
قدرتمند باشید
هدف‌گذاری کنید
ویژگی‌های یک هدف خوب
قدردانی و شکرگزاری کنید
پذیرش
کنترل درونی داشته باشید
به هیچ‌چیز و هیچ‌کس وابسته نباشید
هوش هیجانی خود را تقویت کنید
عزت‌ نفس
کارهایی که عزت نفس را پایین می‌آورد
روش‌های بهبود عزت نفس
اعتماد به نفس
نکاتی برای افزایش اعتماد به نفس
عواملی که مانع شادی می‌شوند
من بدشانسم
مقایسه خود با دیگران
حسادت
نقش رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی
خجولی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آنچه در مدرسه و دانشگاه نمی‌آموزید: دستورالعمل‌ها و راهکارهای شاد بودن
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات سخنوران
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات141
زبانفارسی
شابک978-600-455-503-6
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
۲۰۰۰۰ 10000 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آنچه در مدرسه و دانشگاه نمی‌آموزید: دستورالعمل‌ها و راهکارهای شاد بودن

Sherafat Sherafat
۱۳۹۹/۱/۲۲
کتاب خیلی خوبی بود,که هم خوندنش وقت چندانی ازم نگرفت و هم این که به زبان ساده نگارش شده و سرشار از انرژی مثبت هست و به شدت حال خوب کن,به نظرم نویسنده تلاش کرده بود,خلاصه‌ای از نظریه های,روانشناس‌های بزرگی مثل کارل گستاو یونگ و بقیه رو به زبان ساده و کاربردی و سر شار از انرژی مثبت,به خواننده بگه, در کل خوندنش رو پیشنهاد میکنم.
مهرانگیز جعفری
۱۳۹۶/۱۲/۲۶
با تشکر از نویسنده محترم، به خاطر موضوعی که به آن پرداخته‌اند. همانطور که در کتاب نیز آمده، شادی فقط به معنای داشتن ساعات و لحظاتی خوش نیست. بلکه ما با شادی موفقیت‌های بزرگتر و زندگی با استرس کمتر را تجربه می‌نماییم. به امید ساختن زنجیری از شادی در اقصی نقاط ایران عزیز
Fatimaa Aatash
۱۳۹۶/۱۲/۶
سلا. واقعا خوشحالم که توی کشورم نویسنده هاییی با این سطح از سواد و تیزبینی داریم... تشکر ویژه دارم از خانم زهره صادقیی عزیز. به همه‌ی کتابخونای محترم خوندن این کتابو توصیه میکنم چون برخلاف خیلی از کتابای دیگه مطالبشون تکرار مکررات نیست و جز جزئش مفید و اموزندستتت....
زهرا عبدی
۱۳۹۶/۱۰/۲۰
کتابی با تفکر جدید‌ای کاش تو مدارس و دانشگاه‌ها هم کتبی از این قبیل که دانش اموزان و دانشجویان رو برای حل مصائب زندگیشون راهنمایی کنه در دسترس بود.... به امید اینده‌ای که این ارزو به واقعیت بدل شه
Hasti Zahedii
۱۳۹۶/۱۰/۲۸
عالی بود، همونطور که نویسنده‌ی عزیز نام کتاب رو انتخاب کردن کاش أمثال این کتاب رو توی مدرسه و از همون ابتدا تدریس میکردن که در حال حاضر شدیداًنیاز جامعه هست.
مسعود کیهانفر
۱۳۹۷/۵/۲۶
برای اندوه خوردن ده‌ها دلیل لازم هست ولی بی‌دلیل هم میتوان شاد بود. این کتاب را از دوست عزیزی هدیه گرفتم، مطالعه کردم و لذت بردم: )
samira Razfar
۱۳۹۷/۱۰/۲۸
با سپاس از سرکار خانم صادقی که کتاب بسیار مفید و کاربردی رو ارایه نمودند.
مریم عطاپور
۱۳۹۷/۸/۵
سلام با تشکر از سرکار خانم صادقی بسیار لذت بردم از خوندن این کتاب ارزشمند
احسان صادقی آزاد
۱۳۹۷/۲/۱۲
کتاب شما را به دقت خواندم و به دیگران پیشنهاد میکنم. ممنونم
مریم کریمی
۱۴۰۲/۸/۱۰
ممنونم بابت آرایه این کتاب مفید
زهره صادقی آزاد
۱۳۹۶/۱۰/۶
سارا کمالی
نکات ارزشمندی داشت
مشاهده همه نظرات 11

راهنمای مطالعه کتاب آنچه در مدرسه و دانشگاه نمی‌آموزید: دستورالعمل‌ها و راهکارهای شاد بودن

برای دریافت کتاب آنچه در مدرسه و دانشگاه نمی‌آموزید: دستورالعمل‌ها و راهکارهای شاد بودن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.