معرفی و دانلود کتاب صوتی آواز ماه در زمستان

عکس جلد کتاب صوتی آواز ماه در زمستان
قیمت:
5500 تومان - 0.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی آواز ماه در زمستان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی آواز ماه در زمستان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی آواز ماه در زمستان

مارتا بروکس با الهام از افسانه‌ای قدیمی در کتاب صوتی آواز ماه در زمستان ماجرای خرگوش جوانی را روایت می‌کند که به آواز خواندن علاقه دارد. او از مادرش می‌پرسد که چگونه شکل یک خرگوش روی ماه به وجود آمده است و مادر نیز با حکایتی جذاب و قدیمی علت این اتفاق را توضیح می‌دهد.

موضوع کتاب آواز ماه در زمستان چیست؟

الیوت خرگوش کوچکی است که آواز خواندن را دوست دارد اما از کمبود اعتماد به نفس رنج می‌برد. او با گروه دیگری از خرگوش‌ها بر روی آهنگ قدیمی ماه در زمستان تمرین می‌کند. قرار است روز بعد همه‌ی خرگوش‌ها در جایی جمع شوند و این آواز را بخوانند. این رسمی است که هر ساله با خواننده‌های جدید اجرا می‌شود و همه آن را دوست دارند. الیوت پس از تمرین آواز، چهره‌ی خرگوشی را بر روی ماه می‌بیند و از مادرش علت آن را می‌پرسد. مادر الیوت هم داستانی جذاب از خرگوشِ مادر را روایت می‌کند که تمام خرگوش‌ها را به وجود آورده است. خرگوش مادر در گذشته‌های دور بر روی زمین می‌آید تا بفهمد زندگی برای یک خرگوش در کره‌ی خاکی چگونه است و... .

مارتا بروکس (Martha Brooks) با الهام از افسانه‌ای قدیمی کتاب صوتی آواز ماه در زمستان (Winter Moon Song) را به رشته‌ی تحریر درآورده و با لحن و ادبیاتی ساده و امروزی، آن را به داستانی جذاب تبدیل کرده است.

کتاب آواز ماه در زمستان مناسب چه کسانی است؟

این کتاب برای کودکان 5 تا 8 سالِ علاقه‌مند به قصه‌های تخیلی و حیوانات، جذاب خواهد بود.

در بخشی از کتاب صوتی آواز ماه در زمستان می‌شنویم:

داستان درازی داره. پایانش هم نه تلخِ و نه شیرین، فقط یک پایان ساده داره. سالیان قبل، خرگوش مادر، کسی که همه‌ی خرگوش‌های الان رو به وجود آورد، به زمین اومده بود تا ببینه زندگی کردن برای یک خرگوش روی این کره‌ی خاکی چطوریه. بعد از گذشت یک مدت، متوجه شد زندگی چیزی که فکر می‌کرد نیست و همیشه تنهاست. مجبور بود توی جنگلِ به اون بزرگی، توی سرما به اینور و اونور بره تا کمی غذا پیدا کنه. اون آتیشی درست کرد و همینطور که به آب شدن برف‌ها نگاه می‌کرد، از سرما به خودش می‌لرزید. خرگوشِ مادر با خودش فکر می‌کرد که زمین جای مناسبی برای زندگی نیست و نمی‌خواست خرگوش‌هایی که خیلی دوستشون داشت، تو سختی زندگی کنن.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
13 دقیقه
آواز ماه در زمستان

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی آواز ماه در زمستان
نویسنده
مترجمکارن اقوامی
راویمبینا چیت سازان، مهرانه امروانی، عارف امیری
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۱۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی
5500 ت - 0.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی آواز ماه در زمستان

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی آواز ماه در زمستان

برای دریافت کتاب صوتی آواز ماه در زمستان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.