معرفی و دانلود خلاصه کتاب اثر مرکب

عکس جلد خلاصه کتاب اثر مرکب
قیمت:
4800 تومان - 0.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب اثر مرکب  و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب اثر مرکب  و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب اثر مرکب

در کتاب اثر مرکب، نوشته دارن هاردی، اصول به دست آوردن موفقیت و مهم‌تر از آن ادامه داشتن آن را یاد می‌گیریم.

در میکروکتاب اثر مرکب (the Compound Effect) نوشته دارن هاردی (Darren Hardy) شما با یک برنامه واقعی به همراه راهکارهای واقعی که منجر به تغییر زندگی و واقعیت بخشیدن به آرزو‌ها می‌شود آشنا می‌شوید. این کتاب جهشی برای درآمد، زندگی و موفقیت شماست.

همه ما به دنبال موفقیت و تحقق اهداف و آرزوهایمان هستیم. اثر مرکب وجه اشتراک تمام افراد موفق با یکدیگر است که "دارن‌هاردی" با بررسی تک تک آنها، به آن رسیده است. این کتاب به شما می‌گوید که چطور با چند اصل ساده زندگی روزمرتان را متحول کنید. اثر مرکب می‌گوید برای به وجود آمدن تغییرات بزرگ نیاز به قدم‌های بزرگ نیست بلکه ثبات قدم در انجام تغییرات کوچک است که می‌تواند شما را به آنچه می‌خواهید تبدیل کند. همچنین این تغییرات کوچک و اتفاقات پیرامون آنها را در مسیر موفقیت بررسی می‌کنید.

دیگر زمان آن رسیده است که یک بار برای همیشه حقیقت موفقیت را بدانید. هیچ فرمول معجزه آسایی وجود ندارد. شما با دو روز کار در اینترنت میلیاردر نمی‌شوید یا با استفاده از یک کِرِم بیست سال جوان‌تر نخواهید شد. خیلی عالی بود اگر می‌شد موفقیت، اعتماد به نفس و سلامتی را در یک پکیج از سوپرمارکت خرید اما اینطور نیست. باید آنها را بدست آورید و دارن‌هاردی به ما می‌گوید که از طریق کنترل نیرویی که در زندگیمان وجود دارد باید این کار را انجام داد. با کنترل نیروی اثرمرکب. چیزی که در این کتاب به شما گفته می‌شود، نتیجه ۱۶ سال تحقیقات و تجربه دارن‌هاردی با بهترین اساتید دنیاست. قبل از شروع لازم است بدانید که بدست آوردن موفقیت دشوار،  گاهی خسته کننده و تکراری است. در این کتاب شما رازهای خارق‌العاده‌ای را کشف نمی‌کنید، بلکه چیزهایی که در زندگی‌تان وجود دارد را کنترل و با تغییرات ساده اتفاقات بزرگ برای خودتان به وجود می‌آورید.

دارن‌هاردی، نویسنده، سخنران و مشاور آمریکایی است که تا سال ۲۰۱۵ ناشر "مجله موفقیت" یکی از پرتیراژترین مجلات دنیا بوده است. او از کودکی با پدرش بزرگ شده و او را یکی از بهترین مربیان خود می‌داند. دارن در سن ۱۸ سالگی تجارت خود را آغاز کرد و در ۲۷ سالگی به یک جوان میلیونر تبدیل شد. مجله موفقیت به او این امکان را داد تا با مدیران برجسته، کارآفرینان برتر و قهرمانان مصاحبه داشته باشد و همین موضوع باعث شد تا پرده از راز موفقیت آنها بردارد. او در شبکه‌های اجتماعی و وبلاگش استراتژی و اصول موفقیت را با روش‌هایی که خودش آزمایش کرده و به نتیجه رسیده است با مردم به اشتراک می‌گذارد. او می‌گوید که دوست دارد همه از تمام پتانسیل زندگی خودشان استفاده کنند. او مدیرعامل خیریه کودکان نامرئی است که به کودکانی که برای سرباز شدن در کشور‌های آشوب زده دزدیده می‌شوند کمک می‌کنند تا راه زندگی‌شان را پیدا کنند. او مشهورترین مقالات نیویورک تایمز را می‌نویسد و چندین کتاب مشهور دارد که بهترین آنها "اثر مرکب" است.

این کتاب در قالب میکروکتاب به شما عرضه شده تا با صرف هزینه و زمان کمتر از تمام بخش‌های اصلی و مهم، به دور از حاشیه و اضافه گویی کتاب اصلی از محتوای آن بهره‌مند شوید. میکروکتاب‌ها تحت قواعد و استانداردهای خلاصه نویسی برای شما چکیده شده‌اند. شما با خواندن آن‌ها‌‌‌ همان اطلاعات مفیدی را دریافت می‌کنید که مطالعه کتاب اصلی در اختیارتان می‌گذارد.

فهرست مطالب کتاب

میکرو کتاب
درباره نویسنده
درباره کتاب
مقدمه
فصل اول: لمس اثر مرکب در زندگی
سکه شگفت‌انگیز
اثرموجی
ذهنیت ماکروویو
فصل دوم: انتخاب‌ها
فیل‌ها گاز نمی‌گیرند
سال نو
مسئولیت همه چیز
سلاح سری شما
فصل سوم: عادت‌ها
قدرت چرایی
اهداف
راز پنهان هدف‌گذاری
۵ استراتژی برای ریشه کن کردن عادت‌های بد
۵ استراتژی برای ایجاد عادت‌های خوب
تغییر سخت است
فصل چهارم: تکانه
قدرت عادت‌ها
ثبات قدم
فصل پنجم: تاثیرات
فصل ششم: شتاب دادن
سخن آخر
پایان

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابخلاصه کتاب اثر مرکب
نویسنده
ناشر چاپی سبکتو
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات93
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب اثر مرکب

pirhadi pirhadi
۱۳۹۶/۹/۳
سلام
پیشنهاد ویژه میکنم همه افراد این میکروکتاب رو مطالعه کنند واقعا کاربردی و ملموس هستش مطالب ارایه شده در کتاب
من بعد از خوندن این میکرو کتاب تصمیم گرفتم کتاب رو تهیه کنم ک بتونم بارها و بارها بخونمش.
کتابخوان
۱۴۰۱/۷/۱۰
کتاب خوبی هستش‌ که بر واقعیت هر بیشتر بکاری بیشتر برداشت خواهی کرد را بیان می‌کند. تاکید بر تلاش فردی و مستمر. پذیرش مسوولیت به طور ۱۰۰ درصد و عدم گلایه و شکایت از دیگران. ایجاد عادت‌های خوب با تکرار و ترک عادت‌های بد به طور آهسته. نویسنده تاکید میکنه اهداف و برنلمه هاتون را در یک دفترچه یادداشت من کنید. هم ترجیح میدم کتاب کامل را خریداری کنم و بارها مطالعه کنم تا ملکه ذهن بشه.
نکته مهمی که وجود داره غلبه بر تنبلی و بی حوصلگی هستش کاش بیشتر روی این موضوع کار میشد و راهکارهای بیشتری برای آن ارائه میشد.
ali kashki
۱۳۹۶/۶/۲۷
این کتاب خلاصه شده کتاب اثر مرکب هستش، در مقایسه با کتاب اصلی فونت خوبی داره و راحت خونده میشه اما به خاطر خلاصه شدن اثر گذاریش فوق العاده پایین اومده و قابل مقایسه با کتاب کاملش نیست. همینطور ضمیمه کتاب کامل تمرین‌ها و راهکارهای موثری داشت که متاسفانه در اینجا حذف شدن. به سازنده محترم پیشنهاد میکنم کتاب رو خلاصه نکنند و همین که الکترونیکی بشه کمک بزرگی به کتاب دوستان با وقت کم میشه.
Sepide Poorbakhsh
۱۴۰۲/۱۰/۴
سلام. این کتاب همون طور که معلومه خب خلاصه شده‌ی کتابه و قطعا برای کسانی که حوصله‌ی خوندن کتاب‌های طولانی رو ندارن و میخوان اول اصل مطلب رو متوجه بشن و اینجوری تاثیر بیشتری میگیرن خیلی مناسبه. از لحاظ محتوا هم واقعا من حرفی برای گفتن ندارم چون نام نویسنده و کتاب‌های ارزشمندشون نیازی به تعریف و تمجید و تبلیغ نداره و خودشون تبلیغه خودشونن. من واقعا لذت بردم از کتاب. خلاصه ش هم به دل نشست
Motahareh. B.parizi
۱۳۹۶/۸/۴
فوق العادست😌ممنون برای خلاصه کردن. اخر هفته‌ها کتاب بخوانیم همراه با کتابراه💝
shirin pishdadi
۱۳۹۶/۶/۲
بسیار عالی بود... لذت بردم.. مدتیه خسته شدم از شیوه زندگیم و بی‌هدف بودنم، تااینکه خوشبختانه امروز این کتاب رو دیدم و مطالعه کردم، بعد ازخوندن انرژی مضاعف بهم داده شد و تصمیم گرفتم زندگی تازه‌ای رو شروع کنم با هدفی که آرزویه دستیابیش رو دارم... به همه دوستان توصیه میکنم این کتاب و از دست ندن و تکونی به زندگیشون بدن... سپاسگذارم از گذاشتن این کتاب مفید،،، زنده و برقرار باشید
سعید خانی
۱۴۰۲/۱/۷
خیلی کتاب خوبیه، با قدم‌های کوچیک نتایج بزرگی رو رقم بزنید. این کتاب برای کسانی خوبه که در انجام کارهای روزمره شون موندن. با انجام تکنیک‌های این کتاب میتونید به مرور همه کارهای روزانه رو به خوبی انجام بدین. فقط‌ی توصیه میکنم که هیچوقت کماگرا رفتار نکنید. قرار نیست که همه توصیه هارو مو به مو انجام بدید که، کافیه یه کم بهتر از قبل بشید و کم کم خودتون رو بهبود ببخشید
Mozafar H.Zadeh
۱۳۹۶/۱۲/۳
من ابتدا کتاب اصلی رو مطالعه کرده بودم و‌ بعد یه مدتی با این میکروبوک مرور کردم... خیلی خوب خلاصه شده بود جای تشکذ و تحسین داره.. ‌.
شاید بعضیا بخوان اول میروبوک رو‌ بخونن تا ببینن اصلا می‌خوان کتاب رو مطالعه کنن یا نه... ولی من پیشنهاد می‌کنم حتما کتاب اصلی رو اول مطاله کنید و‌ از میکروبوک برای مرور بهره ببرید... چون کتاب «اثر مرکب» نخوندن نداره... در مطالعه‌ش شک نکنید⁦☺️⁩
سلیمان نجفی
۱۴۰۲/۷/۲
باسلام این کتاب خلاصه وار موضوع خیلی مهم و اساسی در زندگی رو نشون میداد از واژگان خوب و روانی برای فهم همگان استفاده کرده تا در ادامه تلاش برای خواندن این کتاب خستگی بر کسی چیره نشه این نویسنده بزرگ با علم و اگاهی کامل از نوع نگرش خود بهترین و مفید‌ترین و کاربردی‌ترین اوصل در پیشرفت زندگی رو برای خود سازی و موفقیت بیان کرد
Arad Hashemi
۱۴۰۲/۴/۳۱
کتاب بسیار عالی هست و نیاز به صحبت و تعریف از کتاب نیست با توجه به نشر زیاد کتاب وعلاقمندان فراوان ان اما خوبی میکرو کتاب‌ها این هست برای افرادی که وقت زیادی ندارند برای مطالعه با کمک این کتاب‌ها نکات کلیدی و مفاهیم مهم کتاب رو در زمان کوتاه تر مطالعه کنند. توصیه میشود حتما مطالعه کنید.
vahid khanahmadi
۱۳۹۶/۱۲/۱۸
واقعا کاربردی هست. من که دقت میکردم می‌دیدم که وقتی توی یه زمینه‌ای پیشرفت می‌کردم دقیقا اینجور بوده که به صورت غیر ارادی از راهکار‌هایی که توی این کتاب گفته شده استفاده کردم. خیلی عالی میشه که ماها به صورت ارادی توی همه زمینه‌های زندگی از این قوانین نانوشته استفاده کنیم
Gholamali Khavari
۱۳۹۸/۷/۲۵
اسمش "اثر مرکبه" ولی من دوست داشتم بجاش میگفتن"قدرت تصاعد"درسته ک تصاعد یه قاعده ریاضیه ولی همه‌ی مثالهای این کتاب جنبه‌ی زندگی روز مره‌ی تصاعد هستن. واقعا توی دیدگاه من نسبت ب انجام کارها اثر زیادی داشت. البته میکرو کتاب فقط خلاصه‌ی کمس از کتاب اصلیه
سحر صدری
۱۴۰۰/۱/۲۱
نیازی به تعریف نیست، بر هیچکس پوشیده نیست که این کتاب یک اثر فوق العاده ست و ادمی را وامیدارد که به روزمرگی‌هاش بیشتر توجه کند.
عادت‌های کوچک ما هستند که به زندگی ما شکل میدهند.
این کتاب را بخوانید تا به قدرت عادات و زمان پی ببرید.
mostafa alavi
۱۳۹۷/۱۲/۳
این کتاب یکی از اثر گذار‌ترین کتاب‌های موفقیت این من متن رو خریدم هم صوتی، هر فصلی تموم میشه صوتی اون رو گوش میدم. با این کتاب و مطالب اون ذهن خود را بمباران کنید نتیجه شگرفی خواهید گرفت.
Amir Ashkan
۱۳۹۷/۱۰/۱۰
به نظرم این کتاب دارن هاردی نباید خلاصه میشد، در کل کتاب فوق العاده ایه و این فایل میکروکتاب هم فقط برای دوره کردن سریع و یاداوری خوبه. حتما نسخه اصلی رو بعد از این میکروکتاب تهیه کنید و بخوانید. پنج ستاره رنک برای کتاب اصلی
مشاهده همه نظرات 276

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب اثر مرکب

برای دریافت خلاصه کتاب اثر مرکب و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.