معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی از رختخواب تا میز مدیریت

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی از رختخواب تا میز مدیریت
قیمت:
9800 تومان - 1.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی از رختخواب تا میز مدیریت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی از رختخواب تا میز مدیریت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی از رختخواب تا میز مدیریت

کتاب صوتی از رختخواب تا میز مدیریت (میکرو کتاب)، اثر تیم بین، دو دنیای کاملا متفاوت را در یکجا گردآوری کرده‌اند؛ دنیای سلامتی، تناسب اندام و کاهش وزن، با دنیای موفقیت.

کتاب صوتی از رختخواب تا میز مدیریت نشان می‌دهد که وضعیت فیزیکی‌تان تا حد بسیار زیادی بر روی عملکرد شما در کار و زندگی تاثیرگذار است. در شرایط کاری سخت تنها افرادی می‌توانند تا پایان ادامه دهند و به نتیجه برسند که از نظر جسمانی قوی‌تر و سالم‌تر از دیگران هستند.

اگر شما هم مانند افراد موفق در تجارت فکر کنید، معتقدید که سخت‌کوشی و کار طولانی مدت، رمز موفقیت در هر کسب و کاری است. اما اگر مراقب سلامتی خود نباشید، همه آن ساعات طولانی کاری و سخت کوشی‌ها بی‌نتیجه مانده و بدنتان شما را در رسیدن به اهدافتان یاری نمی‌کند.

تیم بین، متخصص بین‌المللی سلامت و کاهش وزن و افزایش طول عمر است، در میکروکتاب از رختخواب تا میز مدیریت (From the bedroom to the boardroom) او و همکارش آن لایینگ دو دنیای کاملا متفاوت را در یک‌جا گردآوری کرده‌اند؛ دنیای سلامتی، تناسب اندام و کاهش وزن، با دنیای جوانی و زیبایی. آن‌ها در این میکروکتاب تجربیات فراوان و اطلاعات دست اولی را ارائه می‌دهند که فقط افرادی که به مدت زیاد در محیط‌های چالشی زندگی، کار و پیشرفت کرده‌اند، از آن‌ها خبر دارند در این میکروکتاب تیم می‌گوید که چه طور با غذاهایی که می‌خوریم مغزمان و قدرت کارایی آن را نابود می‌کنیم. آن‌ها اشاره می‌کنند که آنچه که ما هستیم یا می‌خواهیم باشیم را نوع تغذیه‌مان مشخص می‌کند. هر چیزی که در وعده‌های غذایی می‌خوریم می‌تواند تأثیر مستقیمی بر روی سلامت روح ما داشته باشد. او در این میکروکتاب به ما می‌گویند که برای داشتن زندگی بهتر و سلامت‌تر چه طور باید عادت‌های غذایی‌مان را تغییر دهیم.

تیم بین در جوانی با مشکلات متعددی از جمله اضافه وزن شدید و عدم انگیزه و حتی افسردگی روبرو بود. او به دنبال یافتن پاسخ این پرسش بود که آیا رابطه‌ای بین سبک زندگی و تغذیه با موفقیت و پیشرفت وجود دارد یا خیر؟ تیم بین تمام یافته‌هایش را در سبک زندگی خود به کار گرفت و متوجه شد که رابطه مستقیمی بین تغذیه و سبک زندگی با موفقیت و پیشرفت ما وجود دارد. او و گروه‌اش با افراد و تیم‌هایی که در بزرگ‌ترین شرکت‌های تجاری هستند، مشورت و رایزنی می‌کنند تا بهترین برنامه سبک زندگی را برای کارمندان ایجاد کنند.

تیم بین (Tim Bean) مؤلف و نویسنده در زمینه کاهش وزن و مقابله با پیری است. همچنین او در بسیاری از برنامه‌های رادیو و تلویزیون در زمینه سلامتی و تندرستی حاضر شده است. اخیرا او در حال ساخت برنامه تلویزیونی با نام "ساعت بدن‌تان را به عقب برگردانید" از کتابی با همین نام است که یک راهنمای مطمئن برای مقابله با پیری است و اخیرا منتشر شده و در سطح بین‌المللی به فروش می‌رود.

این کتاب صوتی در قالب میکروکتاب به شما عرضه شده تا با صرف هزینه و زمان کمتر از تمام بخش‌های اصلی و مهم، به دور از حاشیه و اضافه گویی کتاب اصلی از محتوای آن بهره‌مند شوید. میکروکتاب‌ها تحت قواعد و استانداردهای خلاصه نویسی برای شما چکیده شده‌اند. شما با شنیدن آن‌ها‌‌‌ همان اطلاعات مفیدی را دریافت می‌کنید که کتاب اصلی در اختیارتان می‌گذارد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
2 دقیقه
میکروکتاب چیست؟
2 دقیقه
درباره نویسنده
1 دقیقه
درباره کتاب
2 دقیقه
مقدمه
7 دقیقه
فصل اول: تاثیرات ضعف بدنی روی میزان کارایی
15 دقیقه
فصل دوم: تغذیه صحیح
6 دقیقه
فصل سوم: تمرینات ورزشی
3 دقیقه
فصل چهارم: هورمون‌ها
2 دقیقه
فصل پنجم:‌ خواب
2 دقیقه
فصل ششم: مقابله با پیری
8 دقیقه
فصل هفتم: بدن
4 دقیقه
فصل هشتم: هیچ‌گاه دیر نیست

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی از رختخواب تا میز مدیریت
نویسنده
ناشر صوتی سبکتو
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابMP3
مدت۵۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب سلامت، بهداشت و تغذیه
قیمت نسخه صوتی
9800 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی از رختخواب تا میز مدیریت

علیرضا احمدی
۱۳۹۷/۱۱/۷
نکات خیلی خوبی البته به صورت فشرده در این کتاب بیان میشه. پیشنهاد می‌کنم حین گوش دادن از نکات مهم یادداشت برداری کنید. صدای گوینده هم کمی یکنواخت بود که به دلیل کوتاه بودن کتاب خیلی اذیت کننده نیست.
Shahin Ahmadi
۱۳۹۷/۸/۲۱
ممنون کتاب خوبیه ولی صدای گوینده به درد کتابهای تاریخی میخوره و برای این مبحث که به ورزش، انرژی، مدیریت و مباحث اینچنینی مربوطه به هیچ عنوان مناسب نیست
مرضیه مهجوری
۱۴۰۱/۵/۹
نشون میده قدرت عادت‌ها مارا میسازند حتی یک مرتب کردن تخت خواب اگر هر روز و درست انجام بشه تا ریاست جمهوری میتونه شما را برسونه
aaa ...
۱۳۹۸/۵/۱۶
کتاب خیلی مفیدیه، راوی هم تو موضوعات دیگه کارشو ادامه بده بهتره تا این فیلد...
fereshteh Mir
۱۳۹۹/۳/۲۵
کتاب بامحتوا و گزیده‌ای بود، فقط صدای گوینده خالی از هیجان و نشاط بود و خسته کننده بود
سمر هستم
۱۳۹۷/۵/۲۳
جالب و انگیزشى که سلامتى اثر مستقیم روى موفقیت داره 👌🏼
سارا حیدری
۱۳۹۶/۱۱/۲۹
کتاب خوبیه ارزش مطالعه رو داره میتونست کامل تر باشه
معصومه محبوبی
۱۴۰۲/۸/۲۸
این کتاب را قبل از باز کردن اولین مهدم خواندم و سالهاست دارم بهش عمل میکنم
Reza hosseini
۱۴۰۰/۴/۳۰
بسیار عالی بود حتما مطالعه کنید و یا گوش دهید 📚📚📖📖📓📔📒📕📃
حامد مانیانی
۱۴۰۰/۱۰/۱۷
فوق العاده عالی بود
ارزش وقت گذاشتن داشت
مهدی مرادی
۱۴۰۰/۵/۳۰
صدایی گوینده خیلی خیلی خیلی بد نتونستم گوش بدم واقعا
YASHAR RASOULI
۱۴۰۰/۱/۲۱
صدای گوینده شبیه برنامه‌های راز بقاست چرا
حسین پرندک
۱۳۹۹/۱۰/۲۰
مطالب کتاب خوب بود
ولی صدای گوینده اصلأ خوب نبود
سجاد
۱۴۰۱/۹/۲۶
بد نیست ارزش یکبار خواندن دارد
شیرین قلی زاده
۱۴۰۱/۲/۶
کتاب خوب ولی خیلی خلاصه بود
مشاهده همه نظرات 17

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی از رختخواب تا میز مدیریت

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی از رختخواب تا میز مدیریت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.