معرفی و دانلود کتاب ای کاش مال من می‌شد!

عکس جلد کتاب ای کاش مال من می‌شد!
قیمت:
10000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ای کاش مال من می‌شد! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ای کاش مال من می‌شد! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ای کاش مال من می‌شد!

کتاب ای کاش مال من می‌شد! اثر ناهید موسی‌زاد و حمیده موسی‌زاد در مورد دختربچه‌ای نسبتاً فقیر است که تلاش می‌کند به روش‌های کودکانهٔ خود پول خرید عروسک محبوبش را به دست آورد بدون اینکه به خانواده‌اش از لحاظ مالی فشاری وارد کند.

در بخشی از متن کتاب ای کاش مال من می‌شد می‌خوانیم:

اسم من عسل است و کلاس دوم ابتدایی هستم. من در کارهای منزل به مادرم کمک می‌کنم. پدر من کارگر یک کارخانه است. او نمی‌تواند هرچیزی که من دوست داشته باشم را برایم بخرد. نزدیک مدرسهٔ ما یک مغازهٔ اسباب بازی فروشی است. من بعد از تعطیل شدن مدرسه به همراه دوستانم به آن مغازه می‌روم و اسباب بازی‌ها را نگاه می‌کنم. بیشتر دوستانم پول دارند و هراسباب بازی‌ای که دوست داشته باشند را می‌خرند، امّا من فقط یک عروسک را خیلی دوست دارم؛ برای همین یک روز از صاحب مغازه قیمت آن را پرسیدم. او گفت ۱۵۰۰۰ تومان!

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ای کاش مال من می‌شد!
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات مهرآیش
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات26
زبانفارسی
شابک978-600-96981-6-5
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
10000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب ای کاش مال من می‌شد!

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب ای کاش مال من می‌شد!

برای دریافت کتاب ای کاش مال من می‌شد! و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.