معرفی و دانلود کتاب بخوان بشنو زندگی کن (مهارت های نه گانه زندگی)

عکس جلد کتاب بخوان بشنو زندگی کن (مهارت های نه گانه زندگی)
قیمت:
30000 تومان - 3.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بخوان بشنو زندگی کن (مهارت های نه گانه زندگی) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بخوان بشنو زندگی کن (مهارت های نه گانه زندگی) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بخوان بشنو زندگی کن (مهارت های نه گانه زندگی)

کتابی که در دست شما قرار گرفته است، برای کمک به افرادی است که می‌خواهند در جنبه‌هایی از رفتار که مورد پسندشان نیست تغییر ایجاد کنند. شاید بتوان گفت که تقریباً تمامی افراد در زمان‌هایی در زندگی خود (چه به‌صورت آموخته شده و یا به‌صورت غریزی) به‌سوی رفتارهای خود تخریب‌گر گرایش داشته و دارند. گاهی، به‌خاطر رفتارهای کوچکی که از دیگران سر می‌زند ممکن است بسیار عصبانی شویم، برای مثال وقتی که با رعایت قانون مشغول رانندگی هستیم، ناگهان کسی از پشت سر بوق بزند و با عجله و بدون رعایت موارد ایمنی بخواهد از ما سبقت بگیرد؛ یا کسی که به هر دلیلی عجله دارد، پشت چراغ قرمز به ما اعتراض می‌کند که چرا ایستاده‌ایم و چراغ زرد را رد نکرده‌ایم و یا زمانی‌که عجله داریم مغازه‌دار معطل می‌کند و کارمان را سریع راه نمی‌اندازد.

این کتاب به این منظور آماده شده تا فنون و مهارت‌های ایجاد تغییر در رفتارهای نامطلوب که وابسته به احساسات و نحوۀ تفکر ما هستند را به شما نشان دهد.

ممکن است شما بخواهید که واکنشتان نسبت به دیگران را تغییر داده و روابط دوستانه‌تری با آن‌ها داشته باشید تا بتوانید احساس پرخاشگری و کینه را در خود کاهش‌دهید؛ یا بخواهید سیگار کشیدن و سایر عادت‌های ناپسند خود را ترک کنید و یا شاید بخواهید رابطة‌تان را با همسر، فرزندان و یا همکاران خود بهبود بخشید. ایجاد تغییر و بهبودی در این زمینه‌ها به‌معنی افزایش شانس دست‌یابی به‌اهداف ارزشمند در زندگی و لذت بردن از هستی است.

افرادی که جهانی منظم، هارمونیک و بی‌نقص را جست‌وجو می‌کنند، از قبل پنجرۀ ناامیدی و ناکامی را به‌روی خود گشوده‌اند، چرا که در زندگی واقعی، عزیزانمان می‌میرند؛ عشقمان را از دست می‌دهیم؛ دندان‌های پوسیده را باید بکشیم؛ گاهی بدون دلیل بیمار می‌شویم؛ بعضی وقت‌ها بدون اینکه مقصر ما باشیم تصادف می‌کنیم؛ ضربه می‌خوریم و آسیب می‌بینیم؛ زخم برمی‌داریم؛ گاهی بیماری‌های غیرقابل درمان می‌گیریم، یا عزیزانمان بیماری غیر قابل علاج می‏گیرند؛ گاهی‌اوقات لازم است جراحی کنیم و از همه مهم‌تر اینکه در نهایت همۀ ما پیر می‏شویم و یا بدون اینکه پیر شویم، می‌میریم؛ بنابراین اگر بتوانیم دانش و مهارت‌هایی را بیاموزیم که نگرش و دیدگاهمان را راجع‌به این مسائل واقعی زندگی (مشکلات) تغییر دهند، در شرایط بهتری قرار خواهیم گرفت و بهتر و مؤثرتر می‌توانیم با آن‌ها روبه‌رو و بر آن‌ها مسلط شویم.

فهرست مطالب کتاب

سپاس از هستی
ملاقات با کودک درون
من زندگی خود را انتخاب می کنم
فنون تغییر زندگی
هدف گزینی
قدرت هدف داشتن
راز شاد زیستن
زندگی در اسارت فکر
مرجغ ضمیر زندگی کجاست؟

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بخوان بشنو زندگی کن (مهارت های نه گانه زندگی)
نویسنده
ناشر چاپی موسسه فرهنگی آرمان رشد
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات208
زبانفارسی
شابک978-964-8310-96-2
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
30000 ت - 3.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب بخوان بشنو زندگی کن (مهارت های نه گانه زندگی)

مصطفی عزیزی
۱۴۰۲/۲/۲۸
با درود خدمت دوستان کتابخوان و گرامی. افتخار می‌کنم به اینکه می‌بینم نویسنده‌ای با اندیشه و سبک فوق‌العاده از کشورم این کتاب را نوشته. کتابی بسیار کاربردی و پر از نکات مهم و کلیدی برای داشتن یک زندگی شاد و رو به پیشرفت چه از لحاظ فردی بلکه اجتماعی هم شامل‌ می‌شود. در اینجا جناب آقای دکتر توضیحات که اساسی کمک می‌کنه به تغییر باورهامون از یک فرد بازنده به برنده ‌و مفهوم تغییر نگرش درست در زندگی را به سادگی هر چه تمام تر بیان فرموده‌اند. با جملات پر از انرژی مثبت و کاربردی که بشه در هر قسمتی از زندگی خود استفاده کرد راه و روش درست زیستن را به ما می‌آموزند. توصیه می‌کنم حتما مطالعه کنید چون لذت خواهید برد. سپاس از نویسنده‌ی عزیز و تیم خوب کتابراه برای این اثر فوق العاده زیبا.
Mehran Zarif
۱۳۹۶/۱۰/۲۸
این کتاب حاوی جمله‌ها و مطالبی است که کمتر در کتابهای دیگر بچشم میخورد. با مطالعه این کتاب زندگی راحتتر و لذت بخش تر خواهد شد. کمترین چیزی که بدست می‌اورید آرامش واقعیست.
یونس رحیم زاده
۱۳۹۶/۶/۱۸
استاد علی صاحبی از بهترین مدرسان موفقیت ایران هستن... تا اون جایی که من میدونم...

خوشحالم که این کتاب رو نوشتن و مردم میتونن ازش استفاده کنن...
نیلوفرکاظمی
۱۴۰۳/۱/۱۰
کتاب مثل بقیه کتاب‌های دکتر صاحبی عالی بود. فقط نمیدونم چرا امکان هایلیت کردن اینقدر در کتابراه سخته؟ چند بار باید قسمت مورد نظر رو بگیری تا بشه هایلایت کرد
rokhy rokhy
۱۳۹۶/۳/۳۰
خیلییی خوب بود، مرسییییی. دکتر صاحبی واقعا کارش رو بلده. ممنونم کتابراه.
علیرضا علی زاده
۱۳۹۵/۳/۳
من داشتم با استفاده از کد تخفیفم می‌خریدمش ولی نشد و کد تخفیف غیر فعال شد لطفا بررسی کرده و درست کنید. تشکر
علیرضا علی زاده
۱۳۹۵/۳/۴
تشکر از پیگیری شما بابت برگشت کد تخفیف اینجانب که بدون استفاده باطل شد.
panjereye omid
۱۳۹۴/۹/۷
سلام اگه میشه ارزانترش کنید با تشکر
Mahta Hasani
۱۴۰۲/۲/۳۰
فوق العاده ست، کلمه به کلمه ش، بهترینه
امیرعلی نوذری
۱۳۹۹/۹/۲۵
دگرگون کننده‌ی زندگی. فوق العاده بود
سید علی اندی
۱۳۹۸/۷/۲۰
درود بر بزرگ روانشناس ایران. مرسی کتابراه
نازنین محسن زاده
۱۳۹۸/۷/۵
دکتر صاحبی واقعا بی‌نظیرن و دوست داشتنی صاحب تفکر
مرجان تهرانی
۱۳۹۷/۱۲/۷
کتاب موثر و اثر گذادی بود. ممنون از کتابراه
محسن کاظمی
۱۳۹۵/۱/۴
از این دست کتاب‌ها زیاده.. اما این یکی عالی بود..
Hemmat .N
۱۳۹۴/۹/۲۴
کتاب خوبی است. در یک نگاه اجمالی کاربردی است.
مشاهده همه نظرات 22

راهنمای مطالعه کتاب بخوان بشنو زندگی کن (مهارت های نه گانه زندگی)

برای دریافت کتاب بخوان بشنو زندگی کن (مهارت های نه گانه زندگی) و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.