معرفی و دانلود خلاصه کتاب برنده این بازی باش

عکس جلد خلاصه کتاب برنده این بازی باش
قیمت:
4800 تومان - 0.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب برنده این بازی باش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب برنده این بازی باش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب برنده این بازی باش

میکروکتاب برنده این بازی باش اثر پرفروش ای جی لفلی و راجر ال مارتین، به شما نشان می‌دهد که چطور می‌توان از استراتژی جهت بهبود شرایط کسب و کار خود بهره برد. نویسندگان در این میکروکتاب رمز موفقیت خود را برای شما شرح می‌دهند.

طی چندین سال اخیر در زمینه‌های گوناگون از جمله اقتصادی، تکنولوژی و ... تغییرات فراوانی را شاهد بوده‌اید. چنین تحولاتی، موفقیت در بازار فروشِ جهانی را سخت‌تر می‌کند. بنابراین مدیران و صاحبان سرمایه جهت رسیدن به خواسته‌هایشان باید بسیار دقیق‌ و حساب شده قدم بردارند تا از این طریق مشتریان بیشتری را جذب کنند.

برای اینکه بتوانید در هر حوزه‌ای که مشغول به کار هستید، به موفقیت دست پیدا کنید، باید استراتژی مناسب و کارآمدی داشته باشید. این کار اقدامی هوشمندانه است که در این بازار آشفته‌ هر چه زودتر برای کسب و کار خود استراتژی‌ای در نظر بگیرید تا به فروش بیشتر برسید.

استراتژی شما لزوماً نباید براساس ایده‌های تعدادی متخصص پایه‌گذاری شود، بلکه می‌تواند به شکل پاسخی برای 5 سوال اصلی در هر مرحله از کسب و کار ارائه شود، این 5 سوال عبارتند از:

- چه هدف و خواسته‌ای دارید؟
- در چه زمینه‌ای فعالیت خواهید کرد؟
- چه مهارت‌هایی را برای موفقیت نیاز دارید؟
- با چه روشی تصمیم دارید در بازار رقابتی برنده شوید؟
- چه نوع مدیریتی باید برای دستیابی به این موارد، داشته باشید؟

پاسخ این پرسش‌ها را برای خود مشخص کرده و آن‌ها را بر روی یک کاغذ یادداشت کنید تا بتوانید به کمک آن به استراتژی دست پیدا کرده و در مسیر حرکت‌تان گام بردارید. استراتژی باید قابل درک و به دور از هرگونه پیچیدگی باشد، ‌ همچنین باید مفهوم مورد نظر شما را به صورت کاملا صریح به مخاطب منتقل نماید. رسیدن به یک استراتژی با این ویژگی‌ها نیازمند خلاقیت واقعی، شجاعت، تفکری قوی و روحیه‌ی رهبری است.

میکروکتاب برنده این بازی باش (Playing to Win) مناسب چه کسانی است؟

نویسندگان این کتاب را برای تمامی کسانی که قصد دارند با مسائل مربوط به استرانژی آشنا شوند و آن را در کسب و کار خود به کار بگیرند، به رشته‌ی تحریر درآورده‌اند.

نویسندگان میکروکتاب برنده این بازی باش را بیشتر بشناسیم:

ای جی لفلی (A. G. Lafley) از جمله موفق‌ترین تاجران کشور آمریکا محسوب می‌شود که برای مدتی به عنوان مدیر عامل شرکت پروکتر و گمبل فعالیت می‌کرد. او در طول طول مدیریتش، ارزش مالی این شرکت را نزدیک به 100 میلیارد دلار بالا برد و توانست ارزش سرمایه‌گذاری‌های آن را نیز از 10 به 24 میلیارد دلار افزایش دهد.

راجر ال مارتین (Roger L. Martin) تا به امروز هفت کتاب به انتشار رسانده که از جمله آن‌ها می‌توان به آینده MBA، اصلاح بازی و ... اشاره نمود. او تحصیلات آکادمیک خود را در دانشکده‌ی کسب و کار هاروارد به اتمام رسانده و اکنون علاوه بر نویسندگی، ریاست بخش مدیریت در دانشگاه تورنتو را نیز بر عهده دارد.

میکروکتاب چیست؟ چرا میکروکتاب‌ها مفید هستند؟

میکروکتاب‌های سبکتو در حقیقت چکیده‌ای مهم از کتاب‌ها هستند که شما بتوانید آن‌ها را در زمانی معقول بخوانید. همه ما در روز زمان‌های پرت زیادی داریم که می‌توانیم با میکروکتاب آن را به زمان طلایی تبدیل کنیم.

میکروکتاب‌ها شامل بخش‌های ثابتی هستند، در ابتدا توضیحاتی در مورد نویسنده وجود دارد چرا که وقتی شما با نویسنده آشنا باشید بهتر با کتاب ارتباط برقرار می‌کنید. بخش بعدی، توضیحی کلی در مورد کتاب است که شما بتوانید در یک نگاه با مبحث کلی کتاب آشنا شوید و بخش آخر هم چکیده مفید آن است.

در بخشی از میکروکتاب برنده این بازی باش می‌خوانیم:

وقتی همیشه استراتژی از بالا به پایین باشد، واضح است که باید در هر سطحی از سازمان اجرا شود تا به موفقیت دست یابد. این همان کاری است که سیستم‌های مدیریتی انجام می‌دهند. همیشه به خاطر داشته باشید که این سیستم‌های مدیریتی یک قطعه از کل پازل استراتژی شما هستند. به بیان ساده، شما برای رسیدن به اهدافتان نیاز به سیستم دارید.

زمینه کاری و چگونگی برنده شدن، قلب استراتژی شما هستند. این معیارها، بدون مشخص کردن قابلیت‌های اصلی که مزیت رقابتی ایجاد کند و سیستم‌های مدیریتی که از آن معیارها پشتیبانی کند، باعث ایجاد مزیت پایدار نخواهند شد.

ایجاد سیستم‌های مدیریتی به زمان، هزینه و تمرکز نیاز دارند. هیچ سیستمی وجود ندارد که برای همه مناسب باشد؛ سیستم باید با توانایی‌ها و سلایق هر شخص انطباق داده شود. تا زمانی که مجموعه‌ای از سیستم‌ها و معیارها برقرار نباشد، سلسله انتخاب‌های استراتژیک ناقص است و کار ایجاد استراتژی برای شما به اتمام نرسیده است (گرچه هیچ‌گاه واقعا به اتمام نخواهد رسید!)

یکی از بزرگترین درس‌هایی که در زمان شاغل بودنم در P&G آموختم، قدرت سادگی و شفافیت بود. من دریافتم که شفاف‌ترین و ساده‌ترین استراتژی‌ها، بیشترین شانس پیروزی را دارند؛ زیرا می‌توانند به‌ خوبی درک شده و در افراد سازمان، درونی شوند. استراتژی‌هایی که می‌توانند در چند کلمه توضیح داده شوند، بیشتر باعث تقویت روحیه و انگیزه در کارکنان می‌شوند؛ این‌گونه استراتژی‌ها موجب می‌شوند گرفتن تصمیمات متوالی و عمل به آن‌ها ساده‌تر باشد. من واقعا تلاش کردم خلاصه کردن چیزها را به‌عنوان راهی برای درک کردن انتخاب کنم. هیچ شکی نداشتم که شفافیت در تصمیمات، موجب تغییرات زیادی می‌شود.

فهرست مطالب کتاب

میکروکتاب چیست؟
درباره کتاب
درباره نویسنده
مقدمه
فصل اول: آرزو
فصل دوم: زمینه بازی
فصل سوم: چطور برنده باشیم؟
فصل چهارم: توانایی‌ها
فصل پنجم: سیستم‌ها
پیشنهاد میکروکتاب بعدی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابخلاصه کتاب برنده این بازی باش
نویسنده،
ناشر چاپی سبکتو
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات102
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب اقتصاد و مدیریت
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب برنده این بازی باش

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب برنده این بازی باش

برای دریافت خلاصه کتاب برنده این بازی باش و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.