معرفی و دانلود خلاصه کتاب به تغییر فکر کن؛ 11 روشی که افراد موفق در کار و زندگی از آن استفاده می‌کنند

عکس جلد خلاصه کتاب به تغییر فکر کن؛ 11 روشی که افراد موفق در کار و زندگی از آن استفاده می‌کنند
قیمت:
4800 تومان - 0.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب به تغییر فکر کن؛ 11 روشی که افراد موفق در کار و زندگی از آن استفاده می‌کنند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب به تغییر فکر کن؛ 11 روشی که افراد موفق در کار و زندگی از آن استفاده می‌کنند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب به تغییر فکر کن؛ 11 روشی که افراد موفق در کار و زندگی از آن استفاده می‌کنند

جان سی ماکسول در میکروکتاب به تغییر فکر کن؛ 11 روشی که افراد موفق در کار و زندگی از آن استفاده می‌کنند، به شما می‌گوید برای اینکه زیباتر بیندیشید، باید چه تفکری داشته باشید و اصلا چگونه به این نوع تفکر برسید.

اغلب یکی از اصلی‌ترین گام‌ها و چالش‌ها در به وجود آمدن تغییرات، تغییر در نوع اندیشه‌‌هایمان است. خیلی از ما شنیده‌ایم که اگر تفکرمان را درباره موضوعی تغییر دهیم، موضوع هم به راحتی تغییر خواهد کرد. در میکروکتاب به تغییر فکر کن (Thinking for a change) به انواع اندیشه متداول برای موفقیت پرداخته می‌شود. اگر شما هم می‌خواهید تغییری بنیادی در خودتان ایجاد کنید، آن تغییر را در افکارتان و با کمک میکروکتاب به تغییر فکر کن، از همین حالا آغاز کنید.

زمانی که به بهتر فکر کردن خو می‌گیرید، زندگی‌تان به راستی تغییر می‌کند. این همان علت موفقیت بعضی اشخاص است. اشخاص موفق به روشی متفاوت نسبت به اشخاص غیرموفق تفکر می‌کنند. از این رو، چه اکنون موفق باشید چه نه، اگر حساب شده و آگاهانه برای ارتقای عادت‌های فکری و رفتاری خود با بهبود افکارتان سعی کنید، به معنی حقیقی کلمه می‌توانید خود را به بالاترین سطح در حوزه کاری خود برسانید.

در حقیقت یک رابطه علت و معلولی صحیح بین چیزی که شما برمی‌گزینید که به آن فکر کنید و احساسی که درباره آن دارید و چیزی که به دست می‌آورید وجود دارد. به همین دلیل، اگر شما طرز اندیشه انسان‌های موفق را یاد بگیرید، شیوه‌هایتان را تغییر خواهید داد. با بهبود شیوه فکر کردن، حس خودتان هم به طرف بهتر شدن تغییر خواهد کرد. با بهبود احساس‌تان، شیوه کاری شما هم تغییر کرده و رفتار متفاوتی خواهید داشت و در آخر به طرف کارآیی و دستاوردهای بیشتری خواهید رفت. تغییر شیوه فکر کردن باعث آغاز زنجیره‌ای از واکنش‌هایی می‌شود که شما را به جهت موفقیت و دستاوردهای بزرگتر سوق خواهد داد.

همه‌ی اشخاص موفق چه چیزی دارند؟ چه چیزی کسانی که به قله می‌رسند را از سایرین جدا می‌کند؟ جواب این است: تفکر خوب! کسانی که تفکر خوب و صحیح را به عنوان شیوه زندگی خود پذیرفته‌اند، رابطه بین سطح افکار خود و سطح پیشرفت‌شان را درک کرده‌اند. همچنین دریافته‌اند که اگر بخواهند زندگی خود را تغییر دهند، باید افکارشان را تغییر دهند.

مشکل بیشتر موسسات آموزشی این است که سعی می‌کنند به مردم آموزش دهند که به چه چیزی فکر کنند، نه اینکه چگونه فکر کنند. دانش به تنهایی قدرت نیست. دانش فقط هنگامی ارزشمند است که در دستان کسانی باشد که می‌توانند به خوبی فکر کنند.

جان سی ماکسول (John C. Maxwell)، بیش از 30 سال از عمرش را کشیش کلیساهای بزرگ بود. ولی یک روز تصمیم گرفت که سرنوشتش را دگرگون کند. او اکنون یکی از برترین نویسندگان آمریکا و بنیانگذار گروه INJOY است، سازمانی که به گسترش رهبری بین‌المللی کمک می‌کند. او یکی از رهبران عظیم در جهان کسب‌وکار شناخته می‌شود و هر سال در بیش از 500 شرکت برتر جهان سخنرانی می‌کند. جان نویسنده کتاب‌هایی چون 21 ویژگی ضروری رهبران و رهبری 360 درجه است. همچنین او پرفروش‌ترین نویسنده نیویورک‌تایمز و بیزینس‌ویک است.

میکروکتاب‌های سبکتو در حقیقت چکیده‌ای مهم از کتاب‌ها هستند که شما بتوانید آن‌ها را در زمانی معقول بخوانید. همه ما در روز زمان‌های پرت زیادی داریم که می‌توانیم با میکروکتاب آن را به زمان طلایی تبدیل کنیم.

میکروکتاب‌ها شامل بخش‌های ثابتی هستند، در ابتدا توضیحاتی در مورد نویسنده وجود دارد چرا که وقتی شما با نویسنده آشنا باشید بهتر با کتاب ارتباط برقرار می‌کنید. در بخش بعدی، توضیحی کلی در مورد کتاب است که شما بتوانید در یک نگاه با مبحث کلی کتاب آشنا شوید و بخش آخر هم چکیده مفید آن است.

جملات برگزیده میکروکتاب به تغییر فکر کن:

- زندگی شامل همان چیزهایی است که بشر در طول روز به آن می‌اندیشد.
- فکرهای بزرگ در سر بپرورانید، چون هیچوقت بالاتر از افکارتان رشد نخواهید کرد.
- در جایی که بحث از موفقیت است، مردم به وسیله متر و کیلوگرم یا مدارج دانشگاهی یا سلسله خانوادگی سنجیده نمی‌شوند، بلکه به وسیله وزن افکارشان سنجیده می‌شوند.
- فکر کردن کار سختی است، برای همین است که انسان‌های کمی این کار را انجام می‌دهند.
- یک ایده خوب، مثل یک چرخ دستی است. جایی نمی‌رود مگر اینکه آن را هل بدهید.
- من می‌توانم یک فرمول کوتاه برای موفقیت به شما بگویم: به خوبی به کارهایت فکر کن، سپس عمل کن.
- همزمان که مشغول کارهای کوچک هستی، باید به کارهای بزرگ فکر کنی. به این شکل همان کارهای کوچک در جهت درستی پیش خواهند رفت.
- در زندگی هر کسی لحظه‌ ویژه‌ای پیش می‌آید، لحظه‌ای که در آن فرد دوباره متولد می‌شود. اگر او این لحظه را درک کند، این بهترین ساعت زنذگی‌اش خواهد شد.

در بخشی از میکروکتاب به تغییر فکر کن می‌خوانید:

تمام افراد موفق چه چیزی دارند؟ چه چیزی کسانی که به قله می‌رسند را از بقیه جدا می‌کند؟ پاسخ این است: فکر خوب! کسانی که افکار خوب و درست را به عنوان روش زندگی خود پذیرفته‌اند، رابطه بین سطح افکار خود و سطح پیشرفت‌شان را درک کرده‌اند. همچنین فهمیده‌اند که اگر بخواهند زندگی خود را تغییر دهند، باید افکارشان را تغییر دهند.

مشکل اکثر موسسات آموزشی این است که تلاش می‌کنند به مردم یاد بدهند که به چه چیزی فکر کنند، نه اینکه چطور فکر کنند. برخلاف چیزی که فرانسیس بیکن گفته، دانش به تنهایی قدرت نیست. دانش فقط زمانی ارزشمند است که در دستان کسانی باشد که می‌توانند به خوبی فکر کنند.

افراد باید یاد بگیرند که چطور مثبت بیندیشند تا به رویاها و پتانسیل خود برسند. جک ولش، می‌گوید: "99.9٪ از تمام کارمندان در سطوح پایین زندگی هستند، چون فکر نمی‌کنند".

اگر دوست دارید از زندگی سطح پایین بیرون بیایید و گامی فراتر از مشکلات خود بردارید و در زندگی شخصی و کاری به سطح بالاتری برسید، باید توصیه جک ولش را آویزه گوش‌تان کنید.

فهرست مطالب کتاب

میکروکتاب چیست؟
درباره کتاب
درباره نویسنده
مقدمه: برای تغییر و بهبود زندگی‌، یاد بگیرید چطور بهتر بیندیشید
فصل اول: برای تغییر زندگی خود، چیزی که به آن فکر می‌کنید را تغییر دهید
فصل دوم: 11 مهارتی که افراد موفق برای تفکر از آن‌ها استفاده می‌کنند (بخش اول)
1. درباره دید کلی (Big Picture) فکر کنید
2. افکار بسیار متمرکزی داشته باشید
3. خلاقانه فکر کنید
4. در افکار خود واقع‌گرا باشید
5. تفکر استراتژیک داشته باشید
6. بر اساس امکان‌سنجی فکر کنید
فصل سوم: 11 مهارتی که افراد موفق برای تفکر از آن‌ها استفاده می‌کنند (بخش دوم)
7. تفکر عمیق را در ذهن گسترش دهید
8. همیشه افکار معمول را زیر سوال ببرید
9. از اظهار نظر دیگران استقبال کنید
10. از تفکر تعامل‌گرا استفاده کنید
11. از تفکر تصمیم نهایی به خوبی استفاده کنید
پیشنهاد میکروکتاب بعدی
پایان

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابخلاصه کتاب به تغییر فکر کن؛ 11 روشی که افراد موفق در کار و زندگی از آن استفاده می‌کنند
نویسنده
ناشر چاپی سبکتو
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات124
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب به تغییر فکر کن؛ 11 روشی که افراد موفق در کار و زندگی از آن استفاده می‌کنند

Reza Honarmand
۱۳۹۹/۷/۱
فوق العاده عالی بود راهکار برای تغییر ذهن که منجر به تغییر زندگی میشه... به نظرم لازمه‌ی هر شخصی هست که حتی با تفکرات مثبت این کتاب رو بخونه... چندین بار گوش کردم و هر بار نکات مدیدی رو گرفتم... ممنونم
كتاب كتاب
۱۳۹۸/۱۰/۱۳
میکرو کتاب بسیار خوبیه
به شرطی که مطالبش رو چند بار بخونید و به گفته هاش عمل کنید و در باره کار گروهی و ایده گرفتن از دیگران صحبت می‌کنه
با تشکر از کتابراه و دوستان
محمد جواد محسنی
۱۳۹۸/۸/۲۱
بسیار آموزنده است برای کسانی که این کتاب را درک نمایند
Naser Gholami
۱۴۰۰/۷/۷
براهمه سن سوادی جواب وبدون پشتوانه جواب نمیده
مرتضی
۱۴۰۲/۱/۱۲
کتاب خوبیه، فقط بیشتر راهکار میداد
رحیم گراوند
۱۴۰۰/۱۲/۱۳
گوش کردم تاثیر گزار بود حتما گوش کنیید
مشاهده همه نظرات 6

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب به تغییر فکر کن؛ 11 روشی که افراد موفق در کار و زندگی از آن استفاده می‌کنند

برای دریافت خلاصه کتاب به تغییر فکر کن؛ 11 روشی که افراد موفق در کار و زندگی از آن استفاده می‌کنند و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.