معرفی و دانلود کتاب تانیا با مدرسه به گردش می‌رود

عکس جلد کتاب تانیا با مدرسه به گردش می‌رود
قیمت:
۱۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب تانیا با مدرسه به گردش می‌رود و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تانیا با مدرسه به گردش می‌رود و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تانیا با مدرسه به گردش می‌رود

کتاب تانیا با مدرسه به گردش می‌رود نوشته کانیکا جی از مجموعه داستان‌های تانیا، ماجرای دختری است که در روز تولدش یک دوربین شکاری هدیه می‌گیرد. او به همراه دوستش برای استفاده از این دوربین در یک موقعیت خاص برنامه‌ریزی می‌کنند.

موضوع کتاب تانیا با مدرسه به گردش می‌رود چیست؟

خانم گاپتا، معلم تانیا به بچه‌ها خبر می‌دهد که قرار است هفته بعد همگی از طرف مدرسه به بازدید غارهای کانهری بروند. همه بچه‌ها از شنیدن این خبر خیلی خوشحال شدند. تانیا بسیار هیجان زده بود و نمی‌توانست تا روز گردش صبر کند. از نظر او وقتی برای چیزی انتظار می‌کشی زمان به کندی می‌گذرد. بالاخره روز گردش فرار رسید و پانزده دانش‌آموز به همراه دو معلم به سمت غارها راهی شدند. بعد از اینکه کمی در محوطه غار قدم زدند و معلم‌ها توضیحات لازم را به بچه‌ها دادند، همه ناهارشان را خوردند. بعد از غذا تانیا و دوستانش تصمیم می‌گیرند از بقیه جمعیت دور شوند و داخل غار قایم باشک بازی کنند. اما هنگام بازی اتفاق عجیبی داخل غار برایشان می‌افتد. برای برای همراه شدن با تانیا و دوستانش در غار کانهری مطالعه کتاب تانیا با مدرسه به گردش می‌رود (Tania's School Picnic)، هفدهمین کتاب از مجموعه داستان‌های تانیا را از دست ندهید.

درباره مجموعه داستان‌های تانیا:

این مجموعه جذاب دوست داشتنی با استفاده از داستان‌هایی کوتاه، هم کودکان را سرگرم می‌کند و بین آن‌ها و شخصیت اصلی کتاب یعنی تانیا، ارتباط خوبی برقرار می‌کند و هم جنبه آموزشی دارد. پس از این جهت به یکی از دغدغه‌های والدین که فراهم کردن کتاب‌هایی سرگرم کننده و در عین حال آموزنده برای کودکشان است، پاسخ می‌دهد.

شخصیت اصلی کتاب‌های این مجموعه تانیا نام دارد که الهام گرفته از فرزند نخست نویسنده آن یعنی کانیکا جی است. پِل فرزند کانیکا جی از کودکی به نوشتن علاقه‌ داشت و خانم جی، مادرش در این راه کمک بسیاری به او کرد. کانیکا با استفاده از بعضی داستان‌های نوشته شده توسط دخترش و تغییر آن‌ها توانست مجموعه داستان‌های تانیا (The Tania Series) را خلق کند. هر یک از کتاب‌های این مجموعه به موضوع خاصی می‌پردازد و در قالب یک داستان بامزه آموزش‌هایی هم در آن زمینه می‌دهد. نخستین کتاب از این مجموعه در سال 2014 منتشر شد.

کتاب تانیا با مدرسه به گردش می‌رود مناسب چه کسانی است؟

خواندن این کتاب برای کودکان 7 تا 10 ساله که به داستان‌های کوتاه و در عین حال کمی آموزنده علاقه دارند، پیشنهاد می‌شود.

با کانیکا جی بیشتر آشنا شویم:

او همیشه عاشق نوشتن و علم بوده است؛ برای مدت 10 سال در رشته فیزیک به تحصیل و تحقیق پرداخت و در دانشگاه ایالتی واشنگتن در این رشته تحصیل کرد و بر روی نظریات مختلفی کار کرد. بعد از ازدواج و هنگامی که فرزندش، پِل دو ساله شد هم‌زمان با رشد او، شروع به نوشتن داستان‌های کودک و آموزنده کرد تا بتواند مفاهیم مختلفی را با زبان قصه و ساده به او آموزش دهد. سپس نام هنری کانیکا جی (Kanika G) را برای خود برگزید و در طول سال‌ها فعالیتش در نویسندگی کتاب‌های داستان، کتاب‌های تصویری و مقالات تربیتی مختلفی را به رشته تحریر در آورد. او مقاله‌ها و نوشته‌هایی را که به عنوان کتاب منتشر نکرده در سایت شخصی‌اش بارگزاری نموده و در دسترس عموم قرار داده است.

در بخشی از کتاب تانیا با مدرسه به گردش می‌رود می‌خوانیم:

خانم جان معلم نقاشی و خانم گاپتا بچه‌ها را همراهی می‌کردند. اتوبوس سواری به خاطر ترافیک 45دقیقه طول کشید، اما بچه‌ها با خواندن ترانه‌های شاد لذت زیادی بردند. درنهایت اتوبوس به غارهای کانهاری رسید. معلم‌ها دانش آموزان را به سمت غارها هدایت کردند. خانم گاپتا در مورد تاریخچه شگفت آور آن صحبت کرد.

خانم گاپتا گفت: حدود 2000سال پیش بودایی‌ها از این غارها برای زندگی، مطالعه و عبادت استفاده می‌کردند. در آن زمان اینجا مکان مهمی برای استقرار بودایی‌ها به شمار میرفت. خانم جان مجسمه‌های بودا و نقاشی‌های زیبا را در برخی از غارها به بچه‌ها نشان داد و در موردشان صحبت کرد.

این پیاده روی همه را گرسنه کرد و آن‌ها تصمیم گرفتند زودتر از همیشه نهار خود را بخوردند. بچه‌ها در غار اصلی نزدیک ورودی آن دورهم جمع شدند. بچه‌ها همگی غذای خود را با هم تقسیم کردند و یک مهمانی کوچک ترتیب دادند. غذاها ازاین قرار بودند: مرغ، سبزیجات، ساندویچ تخم مرغ و مربا، برنج، نودل و غذاهای خوشمزه دیگر. برای دسر نیز کلوچه، کیک، بیسکوییت و دسرهای خوشمزه دیگری نیز وجود داشت.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تانیا با مدرسه به گردش می‌رود
نویسنده
مترجمطوبی مردانی
ناشر چاپیانتشارات اردوی سوره
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات13
زبانفارسی
شابک978-622-641964-2
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب تانیا با مدرسه به گردش می‌رود

برای دریافت کتاب تانیا با مدرسه به گردش می‌رود و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.