معرفی و دانلود کتاب تحقق رویای یک نقاشی

عکس جلد کتاب تحقق رویای یک نقاشی
قیمت:
4900 تومان - 0.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب تحقق رویای یک نقاشی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تحقق رویای یک نقاشی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تحقق رویای یک نقاشی

کتاب تحقق رویای یک نقاشی به قلم کارمن ساپتائو، داستان پسری به نام سم را به روایت می‌کند که نقاشی زیبایی کشیده و پس از بیرون آمدن از غار با صحنه‌ی واقعی آن نقاشی مواجه می‌شود.

این کتاب مناسب چه کسانی است؟

کارمن ساپتائو (Carmen Saptouw) کتاب تحقق رویای یک نقاشی (San's Quest) را برای تمام کودکان دبستانی علاقه‌مند به داستان‌های هیجان‌انگیز به رشته‌ی تحریر درآورده است.

در بخشی از کتاب تحقق رویای یک نقاشی می‌خوانیم:

سوسک گفت: «کاری فوری داشتم که باید به آن رسیدگی می‌کردم. از کَم خواهش کردم تنها برای چند ساعت مراقب خانه من باشد. من وقت نداشتم که خانه‌ام را با خودم ببرم. او قبول کرد و قول داد که مراقب آن باشد. اما وقتی برگشتم، خانه‌ام ویران شده بود و خبری از دوست مثلاً نگهبان من هم نبود. من باید آن را دوباره می‌ساختم و کار بسیار دشواری بود. حالا سان فهمیده بود که چرا کَم از سوسک دوری می‌کرد.

سان گفت: «از پیشنهاد کمکت متشکرم اما کَم دوست و راهنمای من است و من نمی‌توانم او را تنها بگذارم. می‌دانی، او تاکنون نه تنها به من آسیبی نزده بلکه در موقع نیاز به من کمک کرده و حامی من بوده است. خداحافظ.»

کَم که پشت یک بوته همان نزدیکی‌ها پنهان شده بود، نمی‌توانست آنچه را می‌شنود باور کند. او با خودش فکر کرد سن به خاطر من اینکار را کرد؟ سپس قدمی به جلو برداشت و خودش را نشان داد.

او با حالتی عصبی گفت: «سلام دانبی»

دانبی جواب داد: «من با تو هیچ حرفی ندارم کَم.»

کَم ادامه داد: «اجازه بده با این جمله شروع کنم؛ من واقعاً از اتفاقی که افتاد متأسفم.»

دانبی سوال کرد: «و دقیقاً چه اتفاقی افتاد؟»

او که سرش را از خجالت پایین انداخته بود، گفت: «وقتی نگهبان خانه‌ات بودم، خوابم برد و وقتی بیدار شدم خانه‌ات دیگر آن جا نبود. من نمی‌دانستم چکار باید بکنم و از آن جا گریختم. من مثل ترسوها رفتار کردم.»

کَم ادامه داد: «من به خاطر آنچه که آن روز انجام دادم متأسفم.»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تحقق رویای یک نقاشی
نویسنده
مترجمزهرا نجد
ناشر چاپیانتشارات اردوی سوره
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات30
زبانفارسی
شابک978-600-98257-7-6
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب تحقق رویای یک نقاشی

زهره چگنی
۱۳۹۸/۱۲/۲۸
این اثر توسط یکی از مترجمان خوب انجمن صنفی مترجمان تهران به ترجمه ایرانی درامده است. داستانی فوق العاده جذاب است که نشان می‌دهد انسان چگونه می‌تواند برای رسیدن به خواسته‌ها امال و ارزوهای خود از حال بودن به شدن در مسیر زندگی حرکت کند و چگونه کار گروهی و جمعی و اجتماعی سالم از دوستان می‌تواند او را در این مسیر هدایت و یاری کند. پیشنهاد می‌کنم این داستان را مطالعه کنید و از آن تاثیر مثبت بگیرید.
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب تحقق رویای یک نقاشی

برای دریافت کتاب تحقق رویای یک نقاشی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.