معرفی و دانلود خلاصه کتاب ترن هوایی کارآفرینی

عکس جلد خلاصه کتاب ترن هوایی کارآفرینی
قیمت:
۴,۸۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب ترن هوایی کارآفرینی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب ترن هوایی کارآفرینی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب ترن هوایی کارآفرینی

میکروکتاب ترن هوایی کارآفرینی یکی از آثار برجسته‌ی دارن هاردی نویسنده‌ی معروف است. او در این میکروکتاب پرفروش با یاری تجربیات فردی‌اش به ما گوش زد می‌کند که چطور کارآفرین شویم. او همچنین برای ما شفاف‌سازی می‌کند که چطور با ترس‌ها، شک‌ها و مشکلات در راه کارآفرین شدن روبه‌رو شویم و در آخر به هدف خود برسیم.

زمانی که از ترن میکروکتاب ترن هوایی کارآفرینی (The Entrepreneur Roller Coaster) پیاده می‌شوید، دیگر همان شخص سابق نخواهید بود شما یک شخص تازه با توانایی‌های تازه هستید. این میکروکتاب عنوان یکی از پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز را از آن خود کرد.

اگر در آرزوهای خود کسب‌وکاری دارید، ولی از نامعلوم‌ها و راه‌های پست و بلند آن می‌ترسید و نمی‌دانید چه چیزهایی در انتظار شماست و برای مواجه شدن با آن‌ها باید چه کاری انجام دهید، اگر به عنوان یک کارآفرین مشغول به کار هستید اما می‌خواهید آسوده خاطر شوید که در مسیر صحیح موفقیت گام بر می‌دارید، میکروکتاب ترن هوایی کارآفرینی برای شماست و برای همه اشخاصی است که آرزوی رسیدن به تجارتی شخصی را در سر پرورش می‌دهند.

میکروکتاب ترن هوایی کارآفرینی، شما را برای یک سواری مهیج بر قطار کارآفرینی حاضر می‌کند. این میکروکتاب در مواردی مانند ترس از آینده، شک و تردید و رهایی از تجربیات و آموزه‌های ناخوش دیرین اخطار می‌دهد و در مواردی مانند کسانی که هم‌عقیده نیستند، دزدان آرزوها و اهداف و دردهای متاثر از ناکامی و رد شدن حمایت کرده و در مواردی مانند گسترش مهارت‌های شخصی، انگیزه و ... آموزش‌های مورد استفاده را به شما انتقال می‌دهد و کلیه فاکتورهای مؤثر در ناکامی 66 درصدی کسب و کارها را مانند مین‌های جنگی بی‌اثر می‌کند.

دارن هاردی (Darren Hardy)، نویسنده، سخنران و رایزن آمریکایی است که تا سال 2015 ناشر "مجله موفقیت" یکی از پرتیراژترین و جذاب‌ترین مجلات جهان بوده است. هاردی از بچگی با پدرش بزرگ شده و او را یکی از برترین معلمان خود می‌داند. دارن در سن 18 سالگی تجارت خود را شروع کرد و در 27 سالگی به یک جوان میلیونر مبدل شد. مجله موفقیت به او این توانایی را داد تا با مدیران سرآمد، کارآفرینان والا و قهرمانان مصاحبه داشته باشد و همین مسئله سبب شد تا پرده از اسرار موفقیت آن‌ها بردارد.

وی در شبکه‌های اجتماعی و وبلاگش استراتژی و بنیادهای موفقیت را با شیوه‌هایی که خودش سنجیده بود و به نتیجه رسیده است با مردم به اشتراک می‌گذارد. او ذکر می‌کند که دوست دارد همه از کلیه‌ی پتانسیل زندگی خودشان استفاده کنند. دارن هاردی مدیرعامل خیریه کودکان نامرئی است که به کودکانی که برای سرباز شدن در کشور‌های ناامن ربوده می‌شوند یاری می‌کند تا مسیر زندگی‌شان را بیابند. او معروف‌ترین مقالات نیویورک تایمز را می‌نویسد و چندین کتاب مشهور دارد که بهترین آن‌ها "اثر مرکب" است.

میکروکتاب‌های سبکتو در حقیقت چکیده‌ای مهم از کتاب‌ها هستند که شما بتوانید آن‌ها را در زمانی معقول بخوانید. همه ما در روز زمان‌های پرت زیادی داریم که می‌توانیم با میکروکتاب آن را به زمان طلایی تبدیل کنیم.

میکروکتاب‌ها شامل بخش‌های ثابتی هستند، در ابتدا توضیحاتی در مورد نویسنده وجود دارد چرا که وقتی شما با نویسنده آشنا باشید بهتر با کتاب ارتباط برقرار می‌کنید. بخش بعدی، توضیحی کلی در مورد کتاب است که شما بتوانید در یک نگاه با مبحث کلی کتاب آشنا شوید و بخش آخر هم چکیده مفید آن است.

در بخشی از میکروکتاب ترن هوایی کارآفرینی می‌خوانیم:

سندرمی به نام سندروم شیر وجود دارد. وقتی که رام کننده شیر در سیرک یک چهارپایه در مقابل شیر می‌گیرید، سلطان جنگل هر پایه‌ چهارپایه را 4 تا می‌بیند. اینگونه شیر می‌ترسد و حرکت خطرناک انجام نمی‌دهد.

همه‌ ما دچار سندروم شیر هستیم. وقتی که چندین کار مختلف را در مقابل خود می‌بینیم گیج می‌شویم و کاری انجام نمی‌دهیم. بنابراین بررسی کنید که اولویت‌های شما چه کارهایی هستند. همه‌ کارها نباید اولویت باشند. از بین هزاران کاری که برعهده‌ دارید، 3 کار مهم را پیدا کرده و روی آن تمرکز کنید.

زمان نه گفتن فرا رسیده است. وقتی کارهای مهم خود را اولویت‌بندی کردید، یادتان باشد به هر پیشنهادی که شما را از اولویت‌هایتان دور می‌کند «نه» بگویید.

روش اولویت‌بندی آسان است. کاری که باید انجام دهید این است:

- همه اولویت‌های خود را بنویسید.
- سه مورد از مهم‌ترین‌ اولویت‌ها را انتخاب کنید.

فهرست مطالب کتاب

میکروکتاب چیست؟
درباره کتاب
درباره نویسنده
مقدمه: آیا قصد سوار شدن به ترن هوایی را دارید یا نه؟
فصل اول: حداقل قد لازم برای نجات دادن تجارت و پیشرفت در آن به چه چیزی نیاز داریم؟
موارد مهم را پیدا کنید
موضوع مورد علاقه خود را پیدا کنید
قصد دارید کدام کلید را روشن کنید؟
موضوعی برای مبارزه پیدا کنید
نقاط قوت خود را پیدا کنید
آیا قوی زاده شده‌اید؟
ترن منتظر شماست
فصل دوم: کمربند ایمنی را محکم ببندید به شدت پرتاب خواهید شد
مراقب خرچنگ‌ها باشید
تعریف شما از موفقیت چیست؟
شکست برای شما مفید است
مسیر آینده
فصل سوم: سوخت‌گیری کنید دهان‌تان را ببندید
سود سهام ناعادلانه
مهم‌ترین شغل شما چیست؟
با 9 قدم، عضلات فروش خود را تقویت کنید
فصل چهارم: صندلی خالی را با بهترین‌ها پُر کنید بهترین‌ها را پیدا کنید یا با بقیه بمیرید
معمای کارآفرینی
مهارت اصلی شما، استخدام نیروی جدید است
آتش را با بنزین خاموش نکنید
فصل پنجم: صندلی جلو بنشینید رهبری یعنی همراهی تا موفقیت
دوره‌ رهبری قرن 21
موهبت رهبری
فصل ششم: سرعت خود را تنظیم کنید دیوانه‌وار ثروت بسازید
فصل هفتم: دستانت را آزاد و بی‌پروا رها کن وحشت قسمتی از هیجان است، نه واقعیت
6 تکنیک مغزی برای غلبه‌بر ترس
فصل هشتم: به دوربین لبخند بزنید هدف و آرزویت را فراموش نکن
از آخر شروع کنید
به ندای قلب خود اعتماد کنید
فراموش نکنید چرا
جان کلام
پیشنهاد میکروکتاب بعدی
پایان

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابخلاصه کتاب ترن هوایی کارآفرینی
نویسنده
ناشر چاپی سبکتو
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات163
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب اقتصاد و مدیریت
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب ترن هوایی کارآفرینی

انتشارات پارس نگاران
۱۴۰۲/۹/۳۰
عالیه، کتاب‌های دارن هاردی فوق العاده است. اثر مرکب، قطار کارآفرینی، بهترین سال زندگی تو در حوزه کسب و کار و روانشناسی موفق برای تجار و کارآفرینان بسیار عالی است.
بیرامعلی بختیاری
۱۳۹۹/۹/۲۸
کتاب فوق العاده خوب و انگیزشی از یک کارآفرین توانمند آمریکایی است مطالعه آن به همه علاقمندان کارآفرینی توصیه می‌شود.
Hedieh Ghoghaei
۱۳۹۹/۱/۱۷
اگه کارآفرینی جز برنامه‌های اصلی باشه و وقت کافی واسه خوندن جلد اصلی نباشه این میکروکتاب عالیه
vahid khodabandeh
۱۴۰۲/۹/۲
محتوای کتاب زیاد کمک نمی‌کند جهت ایجاد کسب و کار
باران بهروزی
۱۴۰۲/۸/۳۰
دارن هاردی هر چی بنویسه عالیه کتاباش پر از حس خوبه
Yadollah nakhaei
۱۴۰۱/۵/۲۱
خیلی از جمله بندی این کتاب نتونستم مطلب را متوجه شوم
Eli pit
۱۴۰۰/۴/۱
یکی از بهترین‌ و صادق‌ترین کتاب‌های موفقیت
سمانه ابراهیمیان
۱۴۰۰/۱/۲۵
بی نظیر بود من خیلی استفاده کردم
مشاهده همه نظرات 8

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب ترن هوایی کارآفرینی

برای دریافت خلاصه کتاب ترن هوایی کارآفرینی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.