معرفی و دانلود خلاصه کتاب تسلط: راهنمایی برای رسیدن به عالی‌ترین شکل قدرت

عکس جلد خلاصه کتاب تسلط: راهنمایی برای رسیدن به عالی‌ترین شکل قدرت
قیمت:
۴,۸۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب تسلط: راهنمایی برای رسیدن به عالی‌ترین شکل قدرت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب تسلط: راهنمایی برای رسیدن به عالی‌ترین شکل قدرت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب تسلط: راهنمایی برای رسیدن به عالی‌ترین شکل قدرت

میکروکتاب تسلط: راهنمایی برای رسیدن به عالی‌ترین شکل قدرت به قلم رابرت گرین، راهکارهایی را در اختیارتان قرار می‌دهد که می‌توانید استعدادهای پنهان درونتان را کشف کنید و در جهت پرورش آن‌ها گام بردارید.

کتاب تسلط (Mastery) راهی را به شما نشان می‌دهد که جهت رسیدن به مهارتی که خواهانش هستید، باید طی کنید. نوع بخصوصی از توانایی و ذکاوت وجود دارد که نشان دهنده‌ی بالاترین سطح قدرت انسان‌هاست و این توانایی از دیرباز تاکنون منشأ تمام موفقیت‌های جامعه‌ی بشریت بوده است. البته چگونگی دستیابی به این توانایی‌ها در محیط‌های آموزشی همچون مدارس و دانشگاه‌ها به هیچ عنوان تدریس نمی‌شود، مدرسان نیز به هیچ‌وجه در مورد آن‌ها سخنی نمی‌گویند. این قابلیت و توانایی در واقع همان چیزی است که بزرگ‌ترین اشخاص تاریخ از آن بهره برده‌اند.

از سوی دیگر، هر کسی با نیروی ویژه‌ی مخصوص به خود متولد می‌شود و ماموریتی دارد که در طول زندگی‌اش با بالا رفتن سن، به دلیل تاثیری که از اطرافیان، پدر، مادر، نظام آموزشی و ... دریافت می‌کند، از قدرت نیروی درونی‌اش کاسته می‌شود و دیگر نمی‌تواند با خود حقیقی‌اش ارتباط برقرار کند.

شما باید بتوانید مجدداً این نیرو را کشف کنید تا بفهمید در حقیقت چه کسی هستید، وظیه‌تان چیست و چه نقشی در این دنیا دارید؛ آنگاه خوشبختی و موفقیت به سوی شما سرازیر خواهد شد.

رابرت گرین تمام زندگی خود را جهت پیدا کردن قوانین قدرت و تسلط تلاش کرده است تا بتواند روش صحیح رسیدن به آن را کشف کند. اگر کتاب تسلط را با دقت مطالعه کنید قادر خواهید بود در زمینه‌ی استعدادهای خود به مرحله‌ی استادی و تسلط برسید، قدرت ذهنی خود را بیشتر کنید و در نهایت راه منحصربه‌فرد زندگی‌تان را بسازید.

این کتاب سرشار از نکات بسیار مهم و ارزشمندی است که چند بار خواندن آن به شما کمک خواهد کرد تا بر این نکات تسلط کامل داشته و آن‌ها را در زندگی روزمره‌تان به کار بگیرید.

رابرت گرین را بیشتر بشناسیم:

رابرت گرین (Robert Greene)، از جمله چهره‌های مهم در سطح جهانی در حوزه‌ی نویسندگی و سخنرانی محسوب می‌شود. او آثار بسیاری را در مورد استراتژی‌های جنگی و قدرت به رشته‌ی تحریر در آورده که معروف‌ترین آن‌ها «33 استراتژی جنگ» نام دارد. رابرت گرین در این کتاب وقایع تاریخی را با زندگی روزمره تلفیق کرده و به شما نشان می‌دهد که چگونه می‌توان در رقابت‌ها پیروز شد.

میکروکتاب چیست؟ چرا میکروکتاب‌ها مفید هستند؟

میکروکتاب‌های سبکتو در حقیقت چکیده‌ای مهم از کتاب‌ها هستند که شما بتوانید آن‌ها را در زمانی معقول بخوانید. همه ما در روز زمان‌های پرت زیادی داریم که می‌توانیم با میکروکتاب آن را به زمان طلایی تبدیل کنیم.

میکروکتاب‌ها شامل بخش‌های ثابتی هستند، در ابتدا توضیحاتی در مورد نویسنده وجود دارد چرا که وقتی شما با نویسنده آشنا باشید بهتر با کتاب ارتباط برقرار می‌کنید. بخش بعدی، توضیحی کلی در مورد کتاب است که شما بتوانید در یک نگاه با مبحث کلی کتاب آشنا شوید و بخش آخر هم چکیده مفید آن است.

در بخشی از میکروکتاب تسلط می‌خوانیم:

هموار سعی کنید که مهارت‌های زیادی را یاد بگیرید. اگر به دنبال کسب مهارت باشید، ذهن شما انگیزه لازم برای یادگیری را به دست خواهد آورد. به این ترتیب می‌توانید از دانش خود در راه‌هایی استفاده کنید که با گرایش‌های درونی شما هماهنگ است. البته اگر به خودتان استرس دهید و درگیر انرژی منفی اطرافیان شوید، ممکن است جلوی شکوفا شدن استعداد و توانایی‌های واقعی خود را بگیرید. به همین ترتیب به دنبال راه‌های میانبر می‌روید و به راحتی همرنگ جماعت می‌شوید و نمی‌توانید از خودتان خلاقیتی نشان دهید.

برای اینکه با این وضعیت مقابله کنید، باید بعد از تمام شدن دوران شاگردی خود، عملگرایی را آغاز کنید. هرگز در یک مسیر باقی نمانید و به جای تکیه بر آموزه‌های قبلی، هر روز چیزهای جدیدی یاد بگیرید. این نوآفرینی شما را به اوج قدرت و چیرگی درونی خواهد رساند.

ولفگانگ آمادِئوس موتسارت، علاقه شدیدی به موسیقی و پیانو زدن داشت. پدرش هم این موضوع را در او کشف کرده بود. خواهر او هم سال‌ها قبل‌تر پیانو را نزد پدر یاد گرفته بود، به همین دلیل ولفگانگ هر بار که آهنگ‌های خواهرش را می‌شنید، آن‌ها را در ذهنش ثبت می‌کرد. سال‌ها گذشت و پدرش همچنان شیفته سبک پیانو زدن پسرش شده بود. او به قدری در ساخت موسیقی‌ مهارت پیدا کرده بود که قطعات دشوار را در مدت بسیار کوتاهی می‌ساخت و حفظ می‌کرد.

وضع مالی خانواده خیلی خوب نبود. به همین دلیل پدر خانواده فکری به سرش زد. او با خودش گفت می‌تواند از دختر و پسرش به عنوان ابزاری برای کسب درآمد استفاده کند. خواهر و برادر در کنار هم بسیار زیبا موسیقی می‌نواختند و می‌توانستند نظر بزرگان این عرصه را به خود جلب کنند. پدر تصمیم گرفت که خانواده را به سفر اروپا ببرد.

فهرست مطالب کتاب

میکروکتاب چیست؟
درباره کتاب
درباره نویسنده
مقدمه
فصل اول: ماموریت زندگی شما این است که ندای درونی‌تان را کشف کنید
کلیدهای دستیابی به تسلط
روی دیگر سکه
فصل دوم: به واقعیت تن دهید: شاگردی ایده‌آل
کلیدهای رسیدن به تسلط
مرحله اول: مشاهده‌گر و کنش‌پذیر بودن در وضعیت جدید
مرحله دوم: کسب مهارت‌های جدید
مرحله سوم: کسب تجربه و اقدام نهایی
روی دیگر سکه
فصل سوم: قدرت اساتید را از آن خود کنید: نیروی راهبردی
کلیدهای رسیدن به تسلط
روی دیگر سکه
فصل چهارم: انسان‌ها را همانطور که هستند ببینید: هوش اجتماعی
شناخت ذات انسان‌ها
7 حقیقت خطرناک ذات انسان‌ها
راهبردهایی برای به دست اوردن هوش اجتماعی
روی دیگر سکه
فصل پنجم: ذهن نوآفرین را فعال کنید: عملگرایی خلاق
حرکت اول: پروژه خلاقانه
حرکت دوم: به کار بردن استراتژی خلاقانه
حرکت سوم: ایجاد یک حالت ذهنی
تله‌های هیجانی
روی دیگر سکه
فصل ششم: شهود را با تعقل ترکیب کنید: چیرگی
کلیدهای رسیدن به تسلط
استراتژی‌هایی برای رسیدن به تسلط
روی دیگر سکه
پیشنهاد میکروکتاب بعدی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابخلاصه کتاب تسلط: راهنمایی برای رسیدن به عالی‌ترین شکل قدرت
نویسنده
مترجمفاطمه فراهانی
ناشر چاپی سبکتو
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات210
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب تسلط: راهنمایی برای رسیدن به عالی‌ترین شکل قدرت

حامد جامه بزرگی
۱۴۰۱/۹/۱۱
این کتاب واقعا عالی، احساس میکنم یا چرا احساس کنم؟ این کتاب به طور خلاصه از کتاب چیرگی جمع آوری شده، اگر نظرم جدا از کتاب چیرگی بگم، میتونم بگم واقعا مفید و دیدگاه جالبی داره و باعث رشد فردی میشه، حقیقتا رابرت گرین نویسنده فوق العاده و جذابی و من تقریباً تمامی کتابهای رابرت گرین مطالعه کردن و بعد و از پایان هر کدام از کتابهای ایشان، احساس کردم واقعاً وارد دنیا بزرگ از همه مهمتر وارد چالش جالبی داخل زندگی شدم، رابرت گرین محتوا مفید و جالبی ارائه میده و واقعا نویسنده و سخنور عالی هست و خوشحالم که با ایشان هم عصر هستم، کاملا محتوا مفید و جالب و همچنین تجربه بالایی در اختیار مخاطبانش میزاره، تشکر از کتابراه بخاطر در اختیار گذاشتن تجربیات آثار رابرت گرین 🌷❤😘🙏
اسرافیل رجبعلی زاده
۱۴۰۲/۱۱/۸
سلام اگر به دنبال بقیه کتاب‌های رابرت گرین هستید اول این رو بخونید تا درک کتاب‌های دیگر برایتان اسان شود ترجمه کتاب شگفت انگیزه و میتونی با ساعت‌ها خواندن کتاب بدون بی حوصلگی لذت ببری خیلی ممنون
آرش آرش
۱۴۰۲/۶/۱۳
بهترین راه برای تسلط را بیان کرده است
اسماعیل
۱۴۰۲/۳/۱۶
عالی عالی
کتابی موثر در رشد فردی
محمد جواد ناصری
۱۴۰۱/۳/۳
شاهکار جدید رابرت گرین
Donald Anthony
۱۴۰۱/۱/۲۸
برای بالا بردن عزت نفس عالی هست
محمد تقی زاده
۱۳۹۹/۷/۱
کتاب بسارخوبی بود
اردشیر کریمی
۱۴۰۰/۷/۲۷
تسلط یعنی همه چیز
مشاهده همه نظرات 8

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب تسلط: راهنمایی برای رسیدن به عالی‌ترین شکل قدرت

برای دریافت خلاصه کتاب تسلط: راهنمایی برای رسیدن به عالی‌ترین شکل قدرت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.