معرفی و دانلود کتاب صوتی تلفن بی‌موقع

عکس جلد کتاب صوتی تلفن بی‌موقع
قیمت:
39000 تومان - 4.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی تلفن بی‌موقع و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی تلفن بی‌موقع و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی تلفن بی‌موقع

کتاب صوتی تلفن بی‌موقع اثر ریموند کارور داستان زن و مرد آمریکایی است که به تازگی ازدواج کردند. ولی یک زن با تلفن‌های بی‌موقع و شبانه خود قصد برهم زدن زندگی آنان را دارد.

ساعت سه بعد از نیمه شب زنگ تلفن در خانه میپیچد. جک با فریاد همسرش از خواب می‌پرد و می‌رود گوشی را برمی‌دارد. آن سوی خط صدای زنی مست می‌خواهد با مردی به نام باد صحبت کند. جک با عصبانیت گوشی را می‌گذارد. این اتفاق یکی دوبار دیگر می‌افتد. جک و آیریس که حسابی بی‌خواب شده‌اند تا خود صبح توی تختخواب از چیزهایی حرف می‌زنند که تا به حال نگفته بودند و تازگی دارد. در حالی که صبح روز بعد کار و زندگی روزمره دوباره در انتظار آنان است...

در کتاب صوتی تلفن بی‌موقع (Whoever was using this bed) فضاسازی در تیتراژ همراه با استفاده‌ای هوشمندانه و آگاهانه از ریتم در اجرا، متناسب با درون‌مایه آثار کارور است.

ریموند کِلِوی کاروِر جونیور (Raymond Carver) نویسنده‌ی داستان‌های کوتاه و شاعر آمریکایی بود. او یکی از نویسندگان مطرح قرن بیستم و هم‌چنین یکی از کسانی شمرده می‌شود که موجب تجدید حیات داستان کوتاه در دهه‌ی ۱۹۸۰ شده‌اند. پیشه‌ی کارور به عنوان نویسنده به داستان‌های کوتاه و شعر اختصاص یافته بود. او خود را به‌عنوان کسی که «تمایل به ایجاز و قوت دارد» و «به نوشتن داستان‌های کوتاه معتاد است»، معرفی کرده‌ است.

سبک نوشتار کارور و بن‌مایه‌های آثار او معمولاً مانند عناصر سازنده‌ی آثار ارنست همینگوی، آنتوان چخوف و فرانتس کافکا است. هم‌چنین او را تأثیر پذیرفته از آثار ایساک بابل، فرانک اوکانر و و. اس. پریچت برشمرده‌اند. با وجود این، به‌نظر می‌رسد بیشترین تأثیرپذیری او از جانب چخوف باشد که انگیزه‌ی او برای نوشتن داستان کوتاه «پیغام» باشد. این داستان که یکی از آثار مربوط به اواخر عمر کارور است، آخرین ساعات زندگی چخوف را به تصویر می‌کشد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
24 دقیقه
تلفن بی‌موقع - بخش اول
24 دقیقه
تلفن بی‌موقع - بخش دوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی تلفن بی‌موقع
نویسنده
مترجممصطفی مستور
راویرضا عمرانی
ناشر چاپیانتشارات تجربه
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابMP3
مدت۴۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی
39000 ت - 4.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی تلفن بی‌موقع

Mona abad
۱۴۰۱/۹/۲۲
روزمرگی‌ها که آینه احساسات ما، خواب هایمان، ترسهایمان و حقیقت درونی ماست. انسان چیست؟ مگر از دل همین روزمرگی‌ها دنیای ما ساخته نمی‌شود! کارور به سادگی از خودمان می‌نویسد. اندیشیدن به پایان و مرگ، همان مرزی است که راوی داستان میگوید با اندیشیدن به مرگ از آن عبور کرده است. جالب بود که چقدر صدای اجراکننده به راوی داستان می‌خورد!
فاطمه خیر خواه
۱۴۰۳/۱/۹
ترجمه جالبی نداشت ودیالوگ‌ها بی مزه وابکی بود واژه تکراری وازاردهنده می‌گویم ومی گوید متن را خراب کرده بود. من که صدای استاد را دنبال می‌کنم انتظار نداشتم چنین داستان بی مزه‌ای را تعریف کند.
علی برزگر
۱۳۹۸/۸/۱۵
ریومند کارور داستان نویسی کوتاه رو دوباره در آمریکا زنده کرد. هرکس به داستان نویسی بخصوص داستان کوتاه علاقه داره کارور حرف‌های زیادی برای گفتن بهش داره.
Mehdi Tamadon Rastegar
۱۳۹۶/۱۱/۲۸
داستان زیبا و÷ دلنشین است و آخرین لخظات زندگی آنتون چخوف را به تصویر می‌کشد.
فهیمه نوروزی
۱۴۰۱/۹/۴
داستان کوتاه و بسیار زیبایی هست. ب دوستان توصیه میکنم
مشاهده همه نظرات 5

راهنمای مطالعه کتاب صوتی تلفن بی‌موقع

برای دریافت کتاب صوتی تلفن بی‌موقع و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.