معرفی و دانلود کتاب تو! از اندام‌های حسی‌ات چه می‌دانی؟

عکس جلد کتاب تو! از اندام‌های حسی‌ات چه می‌دانی؟
قیمت:
۳۳,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب تو! از اندام‌های حسی‌ات چه می‌دانی؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تو! از اندام‌های حسی‌ات چه می‌دانی؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تو! از اندام‌های حسی‌ات چه می‌دانی؟

در کتاب تو! از اندام‌های حسی‌ات چه می‌دانی؟ در کنار نویسندگان این کتاب، دکتر مایکل فردریک رویزن و دکتر محمت آز با بزرگ‌ترین باورهای غلط دربارۀ اندام‌های حسی‌مان آشنا می‌شویم: بیشتر بیماری‌های چشمی به دلیل مسائل ژنتیک است نه شیوۀ زندگی. شما باید به‌طور مرتب گوش‌هایتان را با گوش‌پاک‌کن تمیز کنید. هرچه بیشتر برای داشتن پوستی سالم هزینه کنید، پوستتان شاداب‌تر خواهد ماند.

کتاب هفتم دکتر مایکل فردریک رویزن و محمد سی اوز با عنوان تو! از اندام‌های حسی‌ات چه می‌دانی ؟ (You! The Owner's Manual: an Insider's Guide to the Body that Will Make You Healthier and Younger) به ما می‌گوید: اکثر اندام‌های دیگر بدن شما با عملکردشان در ارتباط هستند، آن‌ها کار می‌کنند تا شما زندگی کنید، اما اندام‌های حسی شما نقش کارگرانی را ایفا می‌کنند که از شما محافظت می‌کنند. در واقع حواس عمدتاً مسؤول محافظت کیفیت زندگی شما هستند بنابراین شما می‌توانید از چیزهایی مثل فیلم‌های تام کروز، نمایشنامه‌های شکسپیر، ماهی دودی، فلفل‌قرمز تند، علف‌هایی که خیلی قشنگ و به‌طور مرتب‌زده شدند و یا حتی صبح جمعه، لذت ببرید. شما به آنها عشق می‌ورزید، به‌خاطر آنچه اندام‌های حسی شما انجام می‌دهند. آن‌ها با فرستادن پیام‌های تحریک‌کننده به مغزتان به شما اجازه می‌دهند تجربه کسب کنید. بزرگ‌ترین تفاوت میان اندام‌های حسی شما و دیگر اندام‌هایتان در این است که کارکرد نادرست آنها، برخلاف دیگر اعضای حیاتی عواقبی که زندگی شما را تهدید کند، در پی ندارد. اگر قلب یا مغز شما از کار بیافتد شما دیگر زنده نخواهید بود. اما این مسأله در مورد اندام‌های حسی شما صدق نمی‌کند.

دکتر مایکل رویزن (Dr. Michael Fredric Roizen) یک متخصص بیهوشی و داخلی آمریکا است، نویسنده‌ای که برنده جایزه و افسر ارشد سلامتی در کلینیک کلیولند شد. محمت آز یا دکتر محمد سی اوز (Mehmet Cengiz Oz)، پزشک جراح و متخصص قلب، ترک‌تبار آمریکایی است. شهرتش بیشتر به‌خاطر برنامۀ تلویزیونی دکتر آز است. وی حامی تئوری پزشکی جایگزین است. در کتاب، تو! از اندام‌های حسی‌ات چه می‌دانی؟، به نقل از نویسندگان این کتاب آمده است: اگر شما از اندام‌های حسی‌تان در برابر مشکلاتی که در فرآیند پیر شدن به‌وجود می‌آید، با استفاده از طرق مختلف محافظت کنید، می‌توانید شور و نشاط را برای حواستان به ارمغان بیاورید. از آنجا که کارکرد تمامی اندام‌های حسی شما با یکدیگر متفاوت است، در اینجا سری به اندام‌های حسی مهم از قبیل: چشم، گوش، پوست و گیرنده‌های درد می زنیم و آنها را بررسی می کنیم. این کتاب ترجمۀ ندا محبتی است که در انتشارات افراز به نشر رسیده است.

فهرست مطالب کتاب

آناتومی حواس بدن شما
افسانه یا حقیقت
چشم‌ها
چشم‌ها چگونه کار می‌کنند
واقعیت
چه‌چیز می‌تواند اشتباه باشد
واقعیت
بیماری‌های صعب‌العلاج
واقعیت
زوال ماکولا
آب‌مروارید
آب‌سیاه
به داخل چشم بنگرید و به آن توجه کنید
گوش‌ها
افسانه یا حقیقت
دسی‌بل چیست؟
افسانه یا حقیقت
افسانه یا حقیقت
پوست
واقعیت
افسانه یا واقعیت
احساس درد
واقعیت
حواس شما: طرح عملی برای جوان‌تر زندگی کردن
اقدام شماره‌ی 1: تمرین حفظ و نگهداری
اقدام شماره‌ی 2: از محافظ‌ها استفاده کنید
اقدام شماره‌ی 3: مراقب چشم‌های خود باشید
آب بنوشید
یک چرت بخوابید
بلند شوید و چند قدم راه بروید
واقعیت
اقدام شماره‌ی 4: چشیدن به دیگر حواس شما کمک می‌کند
واقعیت
لوتئین
ویتامین  C و بیوفلاونویدها
واقعیت
روغن ماهی
اقدام شماره‌ی5: خودتان را امتحان کنید
واقعیت
تست تعادل
تست بینایی
تست شنوایی
تست گوش
تست درد

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تو! از اندام‌های حسی‌ات چه می‌دانی؟
نویسنده،
مترجمندا محبتی
ناشر چاپیانتشارات افراز
سال انتشار۱۳۸۵
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات70
زبانفارسی
شابک978-964-7640-70-6
موضوع کتابتخصص‌های پزشکی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب تو! از اندام‌های حسی‌ات چه می‌دانی؟

elmira zargar
۱۳۹۶/۴/۱۶
این مجموعه کتابها قلم بسیار خوبی دارن. و اطلاعات عالی
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب تو! از اندام‌های حسی‌ات چه می‌دانی؟

برای دریافت کتاب تو! از اندام‌های حسی‌ات چه می‌دانی؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.