معرفی و دانلود کتاب جدیدترین نکات آموزشی برای مدیران موفق - جلد دوم

برای دانلود قانونی کتاب جدیدترین نکات آموزشی برای مدیران موفق - جلد دوم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب جدیدترین نکات آموزشی برای مدیران موفق - جلد دوم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب جدیدترین نکات آموزشی برای مدیران موفق - جلد دوم

کتاب جدیدترین نکات آموزشی برای مدیران موفق - جلد دوم، ارزیابی استعداد کارکنان یک شرکت را به عنوان جدیدترین روش و شیوه نوین برای مدیریت در سازمان‌ها و کسب و کار معرفی ‌می‌کند. این کتاب به وسیله مثال‌های کاربردی به شما آموزش ‌می‌دهد چگونه با استفاده از روش‌های جدید و عملی، برای مدیریت سازمان و کارمندان برنامه‌ریزی کنید.

در چند سال اخیر بسیاری از شرکت‌های بزرگ در سراسر دنیا به این نتیجه رسیده‌اند که یکی از بهترین روش‌های مدیریتی ارزیابی استعدادهای کارمندان و پرورش افرادی با موثرترین و بالاترین میزان توانایی و عملکرد است. به طور کلی کسانی که مستعدتر هستند ذاتا این قابلیت را دارند، فرصت‌های مناسب را سریع‌تر شناسایی کنند و از آن‌ها برای ایجاد موقعیت‌های بهتر استفاده کنند. کتاب جدیدترین نکات آموزشی برای مدیران موفق (Talent assessment: a new strategy for talent management) روش‌های مناسبی برای رسیدن به این هدف را به شما می‌آموزد.

مطالعه کتاب جدیدترین نکات آموزشی برای مدیران موفق - جلد دوم چه کسانی است:

تمام مدیران و کارآفرینانی که صاحب کسب و کاری هستند با مطالعه این کتاب نکات ارزشمندی را برای بهبود شرایط محیط کاری خود و رسیدن به موفقیت‌های بیشتر، ‌یاد می‌گیرند.

(فایل کتاب در تاریخ 1399/10/02 جایگزین شده است.)

در بخشی از کتاب جدیدترین نکات آموزشی برای مدیران موفق - جلد دوم ‌می‌خوانیم:

در هر شرکت، همواره این پرسش مطرح می‌شود که کدام بهترین است، اجرای برنامه‌های آموزشی با یک دپارتمان آموزشی داخلی، استفاده از مدیران لایق برای آموزش کارکنان خود و یا به‌کارگیری شرکت‌های متخصص خارجی؟ جواب درواقع استفاده از ترکیب این سه مورد است.

آموزش داخلی به‌طور عادی یک موقعیت اشغال ‌شده توسط جاه‌طلب‌ترین یا مشتاق‌ترین کارمندان نیست. همان‌طور که در ادامه مشاهده خواهد کرد. برگزاری دوره‌های آموزشی انگیزشی و حرفه‌ای دشوار است؛ بنابراین، فرستادن با استعدادترین کارمندان به رویدادی که در بهترین حالت آن‌ها را نا امید و در بدترین حالت، منجر به اتلاف وقتشان در دوره خواهد شد، چندان مطلوب و خوشایند نیست.

راه‌ حل پیشنهادی این است که بنا بر دلایل اقتصادی، دپارتمان آموزش داخلی، واحدی ضروری به نظر می‌رسد، سپس دوره‌ها باید به‌ طور منظم به‌روز شده و توسط مدیریت ارشد بازدید شوند. دوم آنکه کار کردن دپارتمان آموزشی باید روندی حرفه‌ای و موقتی برای کارمندانی باشد که با شرکت کردن در برنامه مدیریت استعداد، می‌خواهند به‌عنوان افرادی دیده شوند که تقویت مهارت‌های عرضه و تکنیکی‌شان به زندگی شغلی‌شان یاری می‌رساند. با توجه به استفاده مدیریان این برای آموزش کارکنان، اگر آن‌ها به ‌درستی راهنمایی و هدایت شوند، این امر می‌تواند کارآمد باشد.

فهرست مطالب کتاب

تحصیلات
آموزش
راهنمای مدیریت برای برگزاری دوره‌های آموزشی داخلی موفق
اهداف و مقاصد
سازمان‌دهی
اجرا
نگرش مربی
تکنیک
تشریفات
مذاکره با افراد سخت‌گیر
تمرین‌های مهارتی
مذاکره با مدیرتان
جلسه توجیهی مدیریت داخلی با مدیر فناوری اطلاعات
بحث کلی
ارائه تغییر
ملاحظات اولیه
استراتژی برای تغییر- مفاهیم کلیدی
بخش 1: ارائه یک طرح پیشنهادی در مورد تغییر برای مشتریان و چشم‌اندازها
بخش 2: تهیه و ارائه تغییر برای مدیریت ارشد داخلی
آموزش برون ‌سپاری
مطالعه مورد 1: حفظ برنامه‌های رشد پرتکاپو در سراسر اروپا

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب جدیدترین نکات آموزشی برای مدیران موفق - جلد دوم
نویسنده، ، ، ،
مترجمنسیم زاهدی دوست، حمیدرضا کاظمیان حیدری
ناشر چاپیانتشارات اردوی سوره
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات48
زبانفارسی
شابک978-622-641955-0
موضوع کتابکتاب‌های تئوری سازمان، کتاب‌های مدیریت و رهبری
قیمت نسخه الکترونیک
30000 ت - 3.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب جدیدترین نکات آموزشی برای مدیران موفق - جلد دوم

زهره چگنی
۱۳۹۹/۸/۲۶
کتابی بسیار عالی برای موفقیت در مدیریت صحیح است.
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب جدیدترین نکات آموزشی برای مدیران موفق - جلد دوم

برای دریافت کتاب جدیدترین نکات آموزشی برای مدیران موفق - جلد دوم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.