معرفی و دانلود کتاب جرعه‌ای از کوثر: پژوهشی در نام‌ها و لقب‌های فاطمه زهرا (س)

عکس جلد کتاب جرعه‌ای از کوثر: پژوهشی در نام‌ها و لقب‌های فاطمه زهرا (س)
قیمت:
11000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب جرعه‌ای از کوثر: پژوهشی در نام‌ها و لقب‌های فاطمه زهرا (س) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب جرعه‌ای از کوثر: پژوهشی در نام‌ها و لقب‌های فاطمه زهرا (س) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب جرعه‌ای از کوثر: پژوهشی در نام‌ها و لقب‌های فاطمه زهرا (س)

یکى از جلوه‌هاى پذیرش فرهنگ غرب در کشورهاى شرقى، به ویژه کشورهاى مسلمان، رو آوردن به نام‌هاى بى محتوا و پوچ غربى است که حکایتگر گریز ایشان از فرهنگ ریشه‌دار کهن خویش و غلتیدن در سراب تمدّن و فرهنگ نوظهور غرب است. «نام» پرچم هویّت انسان‌هاست، از این رو ، برگزیدن نام‌هاى بیگانه چیزى جز برافراشتن پرچم بیگانگان بر بلنداى باورهاى مسلمانان نیست. چرا که اگر گوش‌نواز کسى، نام‌هاى غربى شد، از نام‌هاى زیبا و پر معناى فرهنگ خودى دور مى‌ماند. با اندک تأملى در روند نامگذارى در ایران امروز و دقّت در نام‌هاى تازه‌مد، این شبیخون فرهنگى بیش از پیش آشکار مى‌گردد و به روشنى مى‌توان لبه تیز تیغ تهاجم را، احساس کرد.

پس، مقابله با این روند رو به افزایش، وظیفه همه کسانى است که از سر چشمه معارف اسلامى سیراب شده و قلبشان براى برپایى دین اسلام مى‌تپد.

یکى از راه‌هاى تهاجم فرهنگى، تهى نمودن یک جامعه از پشتوانه فرهنگِ خودى او است. پیشینه فرهنگى هر ملّت، جلوه‌هایى دارد که دور افتادن از آن، خود یکى از هدف‌هاى مهاجمانِ فرهنگى است.

نام بزرگان، فرزانگان، پاکان و اولیاى خداوند جزئى از فرهنگ ما است. از این رو، سفارش شده تا نام آن بزرگان را براى فرزندان خویش برگزینیم و آنان را فراموش نکنیم؛ زیرا فراموش کردن هر جزئى از فرهنگ کم‌کم تمدن و پیشینه یک جامعه را از بین مى‌برد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب جرعه‌ای از کوثر: پژوهشی در نام‌ها و لقب‌های فاطمه زهرا (س)
نویسنده
ناشر چاپینشر جمال
سال انتشار۱۳۷۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات192
زبانفارسی
شابک978-964-92546-3-3
موضوع کتابکتاب‌های کلام و عقاید
قیمت نسخه الکترونیک
11000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب جرعه‌ای از کوثر: پژوهشی در نام‌ها و لقب‌های فاطمه زهرا (س)

محمد شریف خشنو
۱۳۹۷/۴/۲۲
خدا خیرتون بده کتابهای مذهبی خوبی گذاشتین اگرکتابهای اخلاقی بزرگان رابیشتر بذاری خیلی بهتر میشه.
ali
۱۳۹۶/۱۱/۲
نامهای ائمه متبرک‌ترین اسمهاست
فاطمه صائمی
۱۳۹۸/۱۱/۱۳
عالی فقط کتابهای تاریخی ومذهبی بیشتری اضافه بشه
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب جرعه‌ای از کوثر: پژوهشی در نام‌ها و لقب‌های فاطمه زهرا (س)

برای دریافت کتاب جرعه‌ای از کوثر: پژوهشی در نام‌ها و لقب‌های فاطمه زهرا (س) و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.