معرفی و دانلود کتاب صوتی جریمی و جوجه اژدها: ماجراهای فروشگاه جادویی 2

عکس جلد کتاب صوتی جریمی و جوجه اژدها: ماجراهای فروشگاه جادویی 2
قیمت:
۱۹۰۰۰ 13300 تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی جریمی و جوجه اژدها: ماجراهای فروشگاه جادویی 2 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی جریمی و جوجه اژدها: ماجراهای فروشگاه جادویی 2 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی جریمی و جوجه اژدها: ماجراهای فروشگاه جادویی 2

کتاب صوتی جریمی و جوجه اژدها: ماجراهای فروشگاه جادویی 2 داستانی‌ست مهیج که بروس کوویل آن را برای کودکان نگاشته است. جریمی هنگام فرار از دست قلدرهای مدرسه که دست از آزار او برنمی‌دارند، اتفاقی به فروشگاه آقای الایوز می‌رسد؛ فروشگاهی با وسایلی جادویی... او از این مغازه تخم مرموزی خریداری می‌کند و اینگونه داستان دومین جلدِ مجموعه‌ی «فروشگاه جادویی» آغاز می‌شود. این کتاب جوایز متعددی را از آن خود کرده است.

درباره کتاب صوتی جریمی و جوجه اژدها: ماجراهای فروشگاه جادویی 2:

تصور کنید مغازه‌ای عجیب‌وغریب و البته جادویی در محله‌ی شما وجود داشت. اگر روزی، اتفاقی گذرتان به آن فروشگاه می‌افتاد، چه چیزی خریداری می‌کردید؟ نوعی حلقه‌های چینی غیرمعمول؟ جمجمه‌ای اسرارآمیز یا شاید هم تخم اژدها؟ اگر انتخاب شما مورد آخر بود و متوجه می‌شدید قرار است اژدها را از تخم بیرون بیاورید، آنگاه چه می‌کردید؟

همه‌ی ماجرای کتاب صوتی پیش‌روی شما از جایی آغاز شد که قلدرهای مدرسه، طبق معمول همیشه، برای آزار و اذیت جریمی شروع به دنبال کردن او کردند. جریمی در حالی که از نفس افتاده بود، با سرعت هرچه تمام‌تر می‌دوید تا تا از دست آن‌ها فرار کند. در این گیرودار بود که جریمی خود را در مقابل مغازه‌ی آقای الایوز دید؛ مغازه‌ای عجیب‌وغریب که میان مردم به سحر و جادو معروف بود...

ورود اتفاقی جریمی به مغازه‌ی آقای الایوز آنقدرها هم بد نشد. درواقع،‌ این این اتفاق بود که سرآغاز ماجرای مهیج کتاب جریمی و جوجه اژدها (Jeremy Thatcher, Dragon Hatcher) قرار گرفت. همانطور که جریمی در آن مغازه‌ی جادویی چشم‌ می‌چرخاند‌، نگاهش به تخم اژدها افتاد... احتمالاً این امر که پدر جریمی دامپزشک بود، در این مسأله که او فکر کرد می‌تواند از عهده‌ی نگهداری تخم‌ها برآید، بی‌تأثیر نبود. درواقع، او تا حدودی با چگونگی پرورش حیوانات آشنایی داشت. اما آیا می‌توانست از پس نگهداری اژدهایی خوش‌اشتها، با نفس‌هایی آتشین نیز برآید؟

بروس کوویل این کتاب را اولین بار در سال 1991 به انتشار رساند و با این وجود که زمان زیادی از انتشار این اثر می‌گذرد،‌ همچنان یکی از پرمخاطب‌ترین کتاب‌های کودک و نوجوان به شمار می‌رود. نویسنده‌ در این اثر با شما همراه می‌شود، دست در دستانتان می‌گذارد و شما را به سرزمینی خارق‌العاده می‌برد. سرزمینی پر از جادو و شگفتی...

درباره‌ی مجموعه فروشگاه جادویی:

این مجموعه با داستان‌های خلاقانه و منحصربه‌فرد خود، تخیلات نویسنده را به خوبی به تصویر می‌کشد. این تخیلات ریشه در افکار و تصورات دوران کودکی بروس کوویل دارند و به همراه عناصر جادویی بسیار خواندنی و جذاب شده‌اند. فروشگاه جادویی آقای الایوز جایی بسیار عجیب با وسایلی جادویی است. هر جلد از این مجموعه درمورد ورود مشتریان جدید به این فروشگاه و خرید یکی از وسایل حیرت‌آور آن است.

جوایز و افتخارات کتاب صوتی جریمی و جوجه اژدها: ماجراهای فروشگاه جادویی 2:

- نامزد جایزه‌ی Mythopoeic در سال 1992
- برنده‌ی جایزه‌ی Maryland Black-Eyed Susan در سال 1994
- نامزد جایزه‌ی Vermont Golden Dome
- نامزد مدال خوانندگان جوان کالیفرنیا در سال 1994
- نامزد جایزه منتخب کودکان در شانزده ایالت
- دریافت جایزه Dorothy Canfield Fisher کتاب کودکان در سال 1994

نکوداشت‌های کتاب صوتی جریمی و جوجه اژدها: ماجراهای فروشگاه جادویی 2:

- داستانی خنده‌دار، لذت‌بخش و تخیلی... (Kirkus Reviews)
- ویل خنده و اشک را برای خوانندگان خود به ارمغان می‌آورد. (School Library Journal)
- تنها یک داستان نیست. بلکه شما جریمی را به عنوان یک شخص واقعی باور خواهید کرد. (VOYA)

کتاب صوتی جریمی و جوجه اژدها: ماجراهای فروشگاه جادویی 2 مناسب چه کسانی است؟

کودکان 9 تا 12 سال که به داستان‌های فانتزی و تخیلی علاقه‌مند هستند، از شنیدن کتاب صوتی جریمی و جوجه اژدها لذت خواهند برد.

با بروس کوویل بیشتر آشنا شویم:

این نویسنده در سال 1950 و در نیویورک آمریکا متولد شد و قبل از نویسندگی شغل‌های زیادی را تجربه کرد. شغل‌هایی مثل گورکنی، تولید اسباب‌بازی، معلمی دبستان و سردبیری روزنامه. او تابه‌ امروز بیشتر از 100 کتاب برای کودکان و نوجوانان به رشته تحریر در آورده که جزو پرفروش‌ترین کتاب‌های بین‌المللی هستند. آثار بروس کوویل (Bruce Coville) به ده زبان دنیا ترجمه شده و در ده ایالت برنده جوایز انتخاب کودکان شده‌اند.

کوویل بیش از 60 کتاب برای نوجوانان، نمایشنامه، شعر، روزنامه، داستان کوتاه، هزاران نامه و تعداد زیادی مقاله در مجلات نوشته است. ازجمله کتاب‌ها و مجموعه‌های مشهور این نویسنده برجسته می‌توان به مجموعه «من موجود فضایی کلاس ششمی بودم»، مجموعه «معلم مریخی من»، مجموعه «ماجراهای موجود فضایی بروس کوویل»، مجموعه «تالار وحشت بروس کوویل» و مجموعه «اژدهاکش» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب صوتی جریمی و جوجه اژدها: ماجراهای فروشگاه جادویی 2 می‌شنویم:

جریمی در این فکر بود که نکند پیرمرد عقلش را از دست داده است. آقای الایوز دستش را تکان داد و دوباره گفت: «بیست‌وپنج سنت.» جریمی دوباره جیبش را گشت. نمی‌دانست سکه‌ی بیست‌وپنج سنتی دارد یا نه نمی‌دانست پیرمرد در عوض دو سکه‌ی ده سنتی و یک سکه‌ی پنج سنتی قبول می‌کند یا نه.

آقای الایوز به قدری آدم عجیبی بود که مشکل می‌شد گفت قبول می‌کند یا نه. پیرمرد اخم‌هایش را در هم کشید. وقتی انگشت‌های جریمی بالاخره به سکه‌ی بیست‌وپنج سنتی خورد، همزمان احساس آسودگی و وحشت به او دست داد. همزمان آن را به سمت پیرمرد گرفت و گفت:‌ «بفرمایین.»

آقای الایوز سکه را قاپید و گفت: «از جات تکون نخور!»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
معرفی کتاب
22 دقیقه
فصل اول: نامه شوم
18 دقیقه
فصل دوم: دستورات عجیب
20 دقیقه
فصل سوم: جوجه از تخم درآوردن
19 دقیقه
فصل چهارم: یا سنت پریست
16 دقیقه
فصل پنجم: موجودات نامرئی
19 دقیقه
فصل ششم: تایمت
17 دقیقه
فصل هفتم: طبیعت بی‌جان
21 دقیقه
فصل هشتم: اژدهایی که برای شما آمد
21 دقیقه
فصل نهم: اوضاع سخت‌تر می‌شود
25 دقیقه
فصل دهم: جوجه‌کِش‌ها
17 دقیقه
فصل یازدهم: اعتراف
24 دقیقه
فصل دوازدهم: پروازهای شبانه
20 دقیقه
فصل سیزدهم: آنچه را دوست داری، از دست نمی‌دهی
12 دقیقه
فصل چهاردهم: سخن آخر

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی جریمی و جوجه اژدها: ماجراهای فروشگاه جادویی 2
نویسنده
مترجممحبوبه نجف خانی
راویمریم نوری درخشان
ناشر چاپیانتشارات آفرینگان
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۴ ساعت و ۳۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی
۱۹۰۰۰ 13300 ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی جریمی و جوجه اژدها: ماجراهای فروشگاه جادویی 2

برای دریافت کتاب صوتی جریمی و جوجه اژدها: ماجراهای فروشگاه جادویی 2 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.