معرفی و دانلود کتاب حرفی از جنس بلور (ایده های ناب معلمی)

عکس جلد کتاب حرفی از جنس بلور (ایده های ناب معلمی)
قیمت:
15000 تومان - 1.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب حرفی از جنس بلور (ایده های ناب معلمی) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب حرفی از جنس بلور (ایده های ناب معلمی) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب حرفی از جنس بلور (ایده های ناب معلمی)

درس خوب معلم، از چشمان شاگردانش مشاهده می شود، اما درس موفقیت آمیز معلم، از اعمال و رفتار دانش آموزانش پدیدار می گردد. « روزن شاین »

کتاب ایده های ناب معلمی طراحی و تدوین گردید، مؤلف با ارائه ی پانصد نکته ی علمی و عملی در زمینه های تربیتی، آموزشی، خلاقیت، انگیزه، روابط انسانی، جامعه شناسی آموزش و پرورش، روش های فعال تدریس، ظرافت های معلمی، کارآیی معلمی، تدریس مؤثر، موفقیت در کلاس و مدرسه، روش های سلبی و...... به مسایل مبتلا به معلمان در زمینه های مختلف پرداخته است. از آن جا که یقینا هیچ فردی غیر از معلم نمی تواند تأثیر بیشتری بر آن چه در مدرسه های ما می گذرد، داشته باشد، به این معنا که معلم، قدرت درمان جادویی  دارد و کاری که او می کند ، از عهده ی هیچ کس دیگری بر نمی آید. لازم بود ایده ها و نظراتی در یک مجموعه ی کوچک، در اختیار آنان قرار گیرد. تا آنان یاد بدهند برای دانستن ، یاد بدهند برای زیستن و یاد بدهند برای با هم زیستن.
جامعه و دولت باید به این اطمینان برسند که اگر پرورش شهروندانی خوب و شایسته را می خواهند، باید به معلم رجوع کنند، راه دومی وجود ندارد و اگر کالایی به نام هم بستگی و یکپارچگی را طالب اند باید از معلم خریداری کنند و اگر میل به هم زیستی سالم و رفتارهای هنجار اجتماعی دارند باید معلم را دریابند و به او بها دهند و اگر خواهان همگام شدن با تغییرات سریع جهان اند باید به مطب معلم بروند و نسخه های شفا بخش او را استفاده نمایند. از کلیه ی همکارانم در سراسر کشور خواهانم که عبارات و جملات کتاب حاضر را با تعمق و تدبر مطالعه نمایند. مطالب و راه های اجرایی آن را در شورای معلمان به بحث و گفتگو بگذارند و برای رسیدن به این اهداف، برنامه ریزی نمایند معلمان عزیز، ایده ها را مطالعه کنند، در خلوت خود آن ها را به قضاوت گذارند و فارغ از دغدغه ها و نگرانی ها و فقط به نیت «لله» و به جهت این که آنها همیشه باید بهترین باشند، مطالب آن را عمل کنند و به عنوان معلمانی ماندگار و به یاد ماندنی در خاطر دانش آموزان و خانواده ی آن ها باقی بمانند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب حرفی از جنس بلور (ایده های ناب معلمی)
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات ورای دانش
سال انتشار۱۳۹۳
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات136
زبانفارسی
شابک978-964-2704-53-8
موضوع کتابکتاب‌های علوم تربیتی
قیمت نسخه الکترونیک
15000 ت - 1.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب حرفی از جنس بلور (ایده های ناب معلمی)

zahra adelpour
۱۳۹۷/۹/۱۷
کتاب عالی بود. خواندن این کتاب لذت بخش است. این کتاب پر از أیده‌های جدید تربیتی و آموزشی است که نگرش معلم رو نسبت به تدریس و مخصوصا دانش آموزان تغییر میده. این کتاب رو به معلمان ایران زمین پیشنهاد میدم زیرا با معرفی و خواندن این کتاب می‌توانیم تحول بزرگی در آموزش و پرورش ایجاد کنیم.
Kamiyar Marjani
۱۴۰۲/۱/۹
کتابی خوبی برای معلمان و دانشجو معلمان هست، نکته‌های بسیار خوب و جالبی داره، فقط متن کتاب به صورت سوال و جواب هست، که از این لحاظ بهتر بود، در قالب یک داستان، یا یک متن این توصیه‌ها و پرسش‌ها ارائه می‌شد. در این صورت جالب‌ تر می‌شد.
محمد موسائی
۱۳۹۷/۱/۱۷
این کتاب از نظر بنده به تمامی ساختارهای ذهنی دانش اموز پرداخته.... و معلم جهت نفوذ به این ساختار میبایست ابتدا ساختار را خوب بشناسد.... لذا توصیه بنده خواندن این کتاب برای همه فرهنگیان عزیز است.
Arezoo Mohammadpour
۱۴۰۰/۶/۱۱
بهترین هدیه‌ای که میشه واسه یه معلم داد کتابایی مثل همین کتاب هست با تجارب خوبی که میشه ازشون توی کلاس درس استفاده کرد. لذت بردیم خداقوت👌🏻👌🏻
حسین ساردوئی
۱۳۹۹/۱۱/۱۹
واقعا کتاب مفیدیه در بحث آموزش و پرورش، و اینکه این کتاب نیاز جامعه ماست وباید سیاست‌های آموزشی به این سمت سوق داده بشه با تشکر از نویسنده این کتاب
دوستدار شما حسین ساردوئی
نسرین زارعی
۱۳۹۹/۲/۱۳
کتاب خوبیه و به نکات خیلی مهمی در رابطه با روابط دانش آموزان و معلم اشاره کرده ولی بنظر من یکم کلی و مبهم بعضی نکات رو گفته،‌ای کاش بیشتر به جزییات نکات پرداخته میشد.
کاربر kh
۱۳۹۸/۱۲/۴
اگر در این کتاب نکات گفته شده همراه با نمونه‌هایی بود که در کلاس‌ها رخ داده اند، تاثیرگذاری آن بیشتر بود. صرف ذکر نکات چندان ذهنیت عمیقی نسبت به موضوع به وجود نمی‌آورد.
رعنا سرمالیان
۱۳۹۷/۶/۳
برخلاف نمونه‌های خارجی که همش نمره وجایزه روبرایادگیری خیلی مهم میدونه، این کتاب ایجاد رابطه بادانش آموزان وآماده کردن برا زندگی رومهم میدونه!بسیار عالی
محمد حسین رنجبر
۱۴۰۲/۸/۱۸
دارای ایده‌های خوبی برای معلمان است. اما راه حل عملی نداده و به هنر خود معلم بستگی دارد چگونه مطالب آن را در مدرسه پیاده سازی کند
nadia nabavi
۱۴۰۱/۶/۱۸
کتاب شامل نکات بسیار مهم و مفیده، ولی به شدت جامع و کلی نوشته شده، با توضیحات بیشتر یه کتاب کامل بود.
محسن قانعی
۱۴۰۲/۱۲/۲۸
نکات مفیدی را در اختیار معلمان به خصوص نومعلمان قرار میدهد. می‌پسندم...
فاضل فــــرشاد
۱۴۰۱/۹/۱۷
☆☆کتاب بسیار عالی و مملو از ایده‌ها و تجارب مفید و مثمر ثمر بود.
اسکندر میردریکوند
۱۳۹۶/۹/۴
‌کتاب بسیار کاربردی است نیاز جامعه امروز است
مصطفی ناصری
۱۳۹۵/۷/۸
کتاب نکته‌های مدیریتی آقای رادمنش بسیار خوب بود امیدوارم این کتاب هم خوب باشه
سید جلال خدایی
۱۳۹۵/۶/۱۷
مطالعه‌ی این کتاب را به همه‌ی دبیران گرامی توصیه می‌نمایم.
مشاهده همه نظرات 29

راهنمای مطالعه کتاب حرفی از جنس بلور (ایده های ناب معلمی)

برای دریافت کتاب حرفی از جنس بلور (ایده های ناب معلمی) و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.