معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی خواب بهتر برای مردان

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی خواب بهتر برای مردان
قیمت:
۱۰۰۰۰ 5000 تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی خواب بهتر برای مردان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی خواب بهتر برای مردان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی خواب بهتر برای مردان

جان گری در پادکست خواب بهتر برای مردان سعی کرده، اطلاعاتی درباره‌ی خواب و کاهش استرس در مردان، برای داشتن زندگی شاد و پرنشاط در اختیار شما قرار دهد. این پادکست از روی فایل ویدیویی ترجمه و آماده‌سازی شده است.

تعادل آنزیم‌ها موجب کاهش استرس و خواب راحت‌تر می‌شود. ثابت شده است که مردان متاهل شاد، خواب بهتری دارند و کمتر دچار مشکلات قلبی و سرطان می‌شوند، عمر طولانی دارند و جوان‌تر می‌مانند و همه این‌ها از یک رابطه شاد نشأت می‌گیرد.

خواب مهم‌ترین چیز برای یک مرد است درست مثل ماهیچه‌ها؛ برای پرانرژی بودن، باید ماهیچه‌هایتان را تقویت کنید. شما از عضلاتتان استفاده می‌کنید تا قوی و پرانرژی باشید. اگر انرژی تولید نشود، انگیزه‌تان را از دست می‌دهید و احساس خستگی می‌کنید و نمی‌توانید خوب بخوابید. مردان احتیاج دارند بیرون کار کنند، از ماهیچه‌هایشان کار بکشند؛ در واقع مردان برای حل مشکلات، تعمیر اشیاء، انجام کارها، رسیدن به هدف، روبرو شدن با موارد بحرانی، تستسترون مصرف می‌کنند و با استفاده از تستسترون، میزان استرس را کاهش می‌دهند.

نباید کل زندگی‌تان را کار کنید. وقتی همیشه در حال کار کردن باشید میزان استرستان فوق العاده بالاست. بشینید و ریلکس کنید. حرف بزنید، کتاب بخوانید، برنامه تلوزیونی ببینید. تمام این موارد که باعث آرامش می‌شوند، می‌توانند میزان تستسترون شما را افزایش بدهند و زمانی‌که میزان تستسترون درست باشد، میزان استرستان کم می‌شود و می‌توانید راحت بخوابید.

هرچه سن مردان بالاتر می‌رود خوابشان کم و کمتر می‌شود و همراه با آن میزان تستسترون تولید شده در بدنشان کاهش پیدا می‌کند و نمی‌توانند طولانی بخوابند و وقتی شب‌ها خوب نخوابیم، نمی‌توانیم تستسترون کافی بسازیم و در طول روز انگیزه نداریم و کارایی‌مان پایین میاد.

جان گری (John Gray)، یکی از برجسته‌ترین سخنرانان در حوزه ارتباطات اثربخش، روابط کاری و نویسندۀ کتاب معروف مردان مریخی، زنان ونوسی است.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
4 دقیقه
بخش اول
3 دقیقه
بخش دوم
4 دقیقه
بخش سوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی خواب بهتر برای مردان
نویسنده
راویبهروز سمامی
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابMP3
مدت۱۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی سلامت، بهداشت و تغذیه
قیمت نسخه صوتی
۱۰۰۰۰ 5000 ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی خواب بهتر برای مردان

م مسعودی
۱۴۰۰/۱۲/۱۴
مطالب بسیار مفیدی ارائه کرده بود و ضمن دادن آگاهی شما را مخیر می‌کند که کدام را انتخاب کنید
تعجب می‌کنم از دوستانی که این‌را تبلیغ برای دارو می‌دانستند. کاملاً واضح خواب خوب را عامل بسیار موثر در سلامت بدن معرفی می‌کند و قبل از معرفی داروهای شیمیایی معادل گیاهی و نیز الگوی درست زندگی را توضیح به و
می‌دهد.
خواب هنگام، بیداری در صبح زود فعالیت ماهیچه‌ها که باعث سوخت و ساز بدن و تولید هورمونهای مربوط در مردان و زنان بسته به طبیعتشان می‌شود (که در اینجا اختصاصاً آقایان را مطرح کرده) خیلی واضح در صحبت‌هایشان بود؛ حالا اگر کسی تنبلی می‌کند، چند مکمل دارویی معرفی کرده
خواب مفید، چای سبز، آلوئه ورا و.... دوری از استرس و فراهم کردن محیطی بدون اضطراب و همراه با عشق و دوستی بیشترین چیزی بود که من دریافت کردم و خرسندم که فرصت شنیدن این کتاب را به خودم دادم
کتاب‌ها را عمیق، با توجه و با علاقه بخوانیم یا گوش کنیم ضرر نمی‌کنیم⚘⚘⚘⚘
جواد بندار
۱۴۰۰/۱۱/۲۶
کوتاه و موثر بود هر چند من رایگان دریافت کرده بودم ولی دوستان با یه سرچ ساده تو اینترنت و با گذاشتن ده دقیقه وقت برای خوندن می تونستند این مطالب رو در تمام سایتها مطالعه کنند و نیازی نباشه که پول بدهند ولی اینکه صدای گوینده هم خوب بود و تاثیر گذار
محمدرضا
۱۴۰۰/۴/۸
واقعا کتاب فوق العاده‌ای بود و به نکاتی علمی و اجتناب ناپذیر در زندگی اشاره کرده بود اما متاسفانه اکثر داروها و مکمل‌هایی که معرفی کرده بود در ایران موجود نیست.
نیما شوکتی
۱۳۹۹/۵/۱۱
معرفی پادکست مطالب بهتر و مفید تر از خود پادکست دارد. اصل مطلب تبلیغ چند مکمل غذایی که در بازار آمریکا به فروش می‌رسد است.
Omid
۱۴۰۱/۲/۵
درباره خواب قیلوله گفتن که جالب بود ولی برای توضیح بیشتر باید تو اینترنت جستجو کنم. مطلب بعدی رابطه بین ترشح تستوسترون و خواب گفته بودن
فرزانه نجاری
۱۴۰۰/۴/۱۸
مثل پادکست خواب بهتر برای زنان صرفا معرفی یک سری دارو بود. نپسندیدم کتاب کلی گویی کرده میتونست بیشتر به ذکر جزئیات بپردازه.
Mohsen RZ
۱۴۰۰/۴/۱۷
مطالب خیلی سطحی و بی فایده‌ای داشت که همه میدونن
کلا میتونست بگه استرس نداشته باشین چون باعث بی خوابی و بی خوابیم باعث استرس میشه
رسول سعیدی
۱۳۹۸/۱/۲۹
این پادکستو قبلا شنیدم, بنظرم میشد یکم بیشتر توضیحات ارائه بشه در کل مفید بود مثله کتابهای دیگه اقای گری,ممنون از کتابراه
محمدرضا سیاوش پوری
۱۴۰۰/۱۲/۱۰
اطلاعات نسبتا خوبی در اختیار مخاطب میگذارد اما خیلی خلاصه و ناقص بود در حالی که بحث خواب خیلی گسترده تر از این حرف هاست
امیرحسین بیات
۱۴۰۰/۱۱/۲۹
کتاب فقط داره دارو معرفی میکنه که با استفاده از داروها به خوابتون کمک میکنه
البته اگه گیر بیاد داروهاش
حمید رضا طاهری مقدم
۱۴۰۰/۵/۲
میکرو کتابی که نکته‌های کلیدی بسیار بسیار خوبی برام داشت.. به همه چه آقا و چه خانم این کتابو توصیه میکنم
مسعود صالحی
۱۴۰۰/۴/۲۴
خوب بود ولی چیز زیادی واسه گفتن نداشت یه موضوع پزشکی در حد یه جمله انتظار بیشتری داشتم
پارسا آقایی
۱۴۰۰/۴/۸
اطلاعات جالبی بهم داد و فهمیدم که مشکلم چیه، ولی آخرش حس کردم دارم تبلیغ ماهواره نگاه میکنم!!!
مصطفی
۱۴۰۲/۹/۲۰
اگر میخواین مکمل بخورین
این وویس رو گوش بدین وگرنه سودی نداره
SoBhAn Rezaei
۱۴۰۰/۹/۲۶
عالی حتما باید افراد باهوش بخونن که افراد باهوش نمیتونن بخوابن
مشاهده همه نظرات 36

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی خواب بهتر برای مردان

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی خواب بهتر برای مردان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.