معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی دنیای واقعی وارن بافت

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی دنیای واقعی وارن بافت
قیمت:
9800 تومان - 1.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی دنیای واقعی وارن بافت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی دنیای واقعی وارن بافت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی دنیای واقعی وارن بافت

جیمز اولاگلین در کتاب صوتی دنیای واقعی وارن بافت (میکرو کتاب)، در مورد روش رهبری وارن بافت و اینکه چگونه توانسته است به مدت ۳۷ سال یکی از پرسودترین شرکت‌های دنیا را اداره کند، سخن می‌گوید.

با شنیدن کتاب صوتی دنیای واقعی وارن بافت (The Real Warren Buffett) می‌آموزید که چگونه بیشترین سود و بهره‌وری را در کسب‌وکارتان داشته باشید و به موفقیت برسید.

وارن بافت یکی از بزرگ‌ترین سرمایه‌گذاران در تاریخ است. افراد زیادی او را به عنوان رهبر سرمایه‌گذاری می‌شناسند و حتی مخالفانش هم احترام ویژه‌ای برای او قائل‌اند. او روی شرکت‌های زیادی سرمایه‌گذاری کرده که در طول سال‌های بعد تبدیل به غول‌های تجاری بزرگی شدند.

وارن بافت برای ۳۷ سال رئیس و مدیر اجرایی شرکت برکشایر هاتاوی بود. در این مدت ارزش این شرکت از ۶۰۰ میلیون دلار به ۱۰۹ میلیارد دلار افزایش پیدا کرد، و نرخ رشد آن به ۲۵ درصد در سال رسید (اگر این شرکت ۳۴ سال دیگر به چنین رشدی ادامه می‌داد می‌توانست کل اقتصاد آمریکا را در خود جذب کند). امروزه برکشایر ۱۱۲۰۰۰ کارمند و سالی ۳۰ ملیارد دلار درآمد دارد.

در نهایت این سوال مطرح می‌شود که وارن بافت چه کار متفاوت (و بهتری) از دیگران انجام داده است؟‌ این کارها چیزی بیشتر از خرید سهام یا یک سرمایه‌گذار خوب بوده است؟ وارن بافت همچون مدیرعاملی عمل می‌کند که گویی مالک کل شرکت است.

بازاهای سرمایه میدان پیچیده‌ای در برابر ما قرار می‌دهند که در آن‌ها باید با وارن بافت رقابت کنیم. کسی که سرمایه‌ شخصی‌اش ۶۷ میلیارد دلار است و امروزه سومین میلیاردر در جهان محسوب می‌شود. همچنین این بازارها فرصت‌های زیادی برای اشتباه کردن برای شما فراهم می‌کنند که باعث می‌شود بازگشت سرمایه‌تان خیلی معمولی باشد و رشدتان را با کندی مواجه می‌کند. اما بافت قادر است فرصت‌ها را به خوبی تشخیص دهد. او می‌تواند اشتباهات تصمیم‌گیری را پیدا کند و از اشتباهاتش درس بگیرد. او این ویژگی‌ها را با شیوه‌ای از مدیریت ترکیب کرده تا استعدادهایش را به نمایش بگذارد.

جیمز اولاگلین (James O'Loghlin) مدیر سرمایه‌گذاری و رئیس بخش استراتژی سهام در انجمن همکاری بیمه است که یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های بیمه در انگلستان محسوب می‌شود. او بیش از ۳۶ میلیارد دلار دارایی را مدیریت می‌کند. آقای اولاگلین فارغ‌التحصیل دانشگاه منچستر است و از سال ۱۹۸۳ یک فرد متخصص در حوزه‌ سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود.

این کتاب صوتی در قالب میکروکتاب به شما عرضه شده تا با صرف هزینه و زمان کمتر از تمام بخش‌های اصلی و مهم، به دور از حاشیه و اضافه گویی کتاب اصلی از محتوای آن بهره‌مند شوید. میکروکتاب‌ها تحت قواعد و استانداردهای خلاصه نویسی برای شما چکیده شده‌اند. شما با شنیدن آن‌ها‌‌‌ همان اطلاعات مفیدی را دریافت می‌کنید که کتاب اصلی در اختیارتان می‌گذارد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
3 دقیقه
میکروکتاب چیست؟
1 دقیقه
درباره کتاب
1 دقیقه
درباره نویسنده
4 دقیقه
مقدمه
6 دقیقه
فصل اول
15 دقیقه
فصل دوم
11 دقیقه
فصل سوم
11 دقیقه
فصل چهارم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی دنیای واقعی وارن بافت
نویسنده
ناشر صوتی سبکتو
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابMP3
مدت۵۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی
9800 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی دنیای واقعی وارن بافت

هادی خادمی
۱۴۰۲/۶/۹
مکملی برای کتاب گلوله برفی... کمی هرج و مرجش زیاده و شاید یه ذره کلافتون کنه... ولی مطالبی که داره واقعا مهم و بدرد بخور هستن... روونه، جذابه و پر از درسه.
یوسف غارتپور
۱۴۰۲/۱/۲
انتظاربیشتر بود با توجه به نام و آوازه وارن بافت اما بیشتر تعریفی از دور و پشت اتاق بتنی وارن بافت بوده تا اتاق شیشه‌ای کار و زندگیو البته فلسفه زندگی و کار
Mehdi Mehdinia
۱۳۹۸/۵/۱۰
صدای گوینده هم بسیار اقتصادیه چون کسی به این صدای گوینده پولی نمیده
صدای خوب یعنی صدای آرمان سلطانزاده
میثم جعفری
۱۳۹۷/۵/۲۰
صدای گوینده مناسب نبود ترجیح میدم صدای گوینده دارن هاردی را بشنوم.
ممنون
میلاد حسینی
۱۴۰۱/۵/۱۴
واقعا عالی بود و باید از حرف‌های وارن بافت تجربه کسب کرد
Omid Aghili
۱۳۹۹/۱۲/۲۴
صداش انگار تو دماغی بود
علی ماستری
۱۳۹۸/۱/۷
واقعا صدای گوینده افتضاح بود
بهار رزاقی
۱۳۹۷/۵/۲۶
اصلا صدای کوینده مناسب نبود
مشاهده همه نظرات 8

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی دنیای واقعی وارن بافت

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی دنیای واقعی وارن بافت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.