معرفی و دانلود خلاصه کتاب دوازده ستون موفقیت

عکس جلد خلاصه کتاب دوازده ستون موفقیت
قیمت:
4800 تومان - 0.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب دوازده ستون موفقیت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب دوازده ستون موفقیت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب دوازده ستون موفقیت

میکروکتاب دوازده ستون موفقیت به قلم جیم ران و کریس وایدنر، رازهای شگفت‌انگیزی از موفقیت را در اختیار شما قرار می‌دهد که به کمک آن می‌توانید زندگی‌تان را از نو ساخته و به آرزوهایتان دست پیدا کنید.

این میکروکتاب راه‌های مطمئنی را جهت دستیابی به موفقیت ارائه می‌کند. جیم ران به مدت 40 سال به دور دنیا سفر می‌کند و تجربیات خود را در میکروکتاب دوازده ستون موفقیت (Twelve pillars of success) در قالب دوازده ستون برای رسیدن به موفقیت در اختیار شما قرار می‌دهد. با مطالعه‌ی این کتاب گام‌های رسیدن به موفقیت را آسان‌تر، سریع‌تر و محکم‌تر خواهید برداشت.

این میکروکتاب راهکارهای شگفت‌انگیزی را توضیح می‌دهد که با بکارگیری آن‌ها تحولی شگرف در مسیر زندگی شما ایجاد می‌شود و به شما کمک می‌کند تا به آن جایگاهی که همواره در جستجوی آن بوده‌اید، برسید. موفقیت نیز همچون دیگر ارکان زندگی اصول و قواعدی دارد که می‌توان آن را به ستون‌های یک ساختمان تشبیه نمود.

میکروکتاب دوازده ستون موفقیت، داستان مردی به نام مایکل جونز را روایت می‌کند که ماشینش کنار جاده خراب شده و این اتفاق زمینه‌ساز برقراری رابطه‌ای می‌شود که تغییر و تحولی بزرگ در زندگی او به وجود می‌آورد. جونز پیاده راه می‌افتد بلکه از خانه‌ای که در آن نزدیکی است، کمکی بگیرد. کمی که راه می‌رود، عمارتی باشکوه به نام دوازده ستون، نظر او را به خود جلب می‌کند.

چارلی که سرایدار عمارت است، در تعمیر ماشین به مایکل کمک کرده و رابطه‌ای میان آن‌ها شکل می‌گیرد که باعث می‌شود چارلی اسرار موفقیت آقای دیویس، صاحب توانا و ثروتمند عمارت را در قالب 12 ستون موفقیت به مایکل بیاموزد.

تمام انسان‌ها در آرزوی موفقیت و دستیابی به مراتب بالاتر هستند و اگر بخواهند، توانایی رسیدن به آن را نیز دارند. اما تعداد کمی از آن‌ها به این آرزو دست پیدا می‌کنند، به عبارت بهتر اغلب مردم به یک زندگی پیش پا افتاده و معمولی تن می‌دهند، بی‌آنکه توانایی نامحدود خود برای رسیدن به خوشبختی را بشناسند و از آن استفاده کنند.

ایمان داشته باشید در دنیا هیچ چیز با ارزشی، راحت و از روی شانس به دست نمی‌آید. بعضی از مردم گمان می‌کنند که شاید بخت و اقبال با آن‌ها یار بوده اما واقعیت این است که افراد موفق، به دلیل شایستگی‌هایی که دارند به موفقیت دست یافته‌اند.

جملات برگزیده میکروکتاب دوازده ستون موفقیت:

- از سلامت جسم و درون خودت غافل نشو.
- اوضاع وقتی تغییر می‌کند که خودت تغییر کنی.
- درآمد هر کس رابطه‌ای مستقیم با رشد فردی او دارد.
- رهبری کردن، یعنی کمک به اصلاح افکار، باورها و اعمال دیگران.
- هر روز فرصت‌های زیادی وجود داره، اما فقط یکی از آن‌ها بهترین فرصت است.
- دلیل اصلی تعیین هدف این است که شخصیت تو در راه دستیابی به آن ساخته می‌شود.
- برای شکوفایی و رشد یک رابطه باید همواره وقت، تلاش و تصور خود را برای آن صرف کنیم.
- یکی از رازهای تاثیرگذاری روی دیگران این است که آن‌ها تو را فردی با استعداد و شریف بشناسند.

نویسندگان میکروکتاب دوازده ستون موفقیت را بیشتر بشناسیم:

جیم ران (Jim Rohn) از جمله محبوب‌ترین و پرطرفدارترین نویسندگان در حوزه‌ی موفقیت و همچنین سخنران انگیزشی در قرن حاضر به شمار می‌آید. او علاوه بر موارد ذکر شده به عنوان فیلسوف تجاری هم شناخته می‌شود. جیم ران توانسته جایزه معتبر سخنرانی و یکی از چهره‌های تاثیرگذار را از آن خود کند. نکته قابل توجه در مورد او این است که در سن 25 سالگی، در اوج فقر زندگی می‌کرده، اما با خواندن یک کتاب و تصمیم جدی جهت تغییر، در 31 سالگی تبدیل به یک میلیونر می‌شود.

کریس وایدنر (Chris Widener) نیز نویسنده، سخنران و تاجری است که سخنرانی‌هایش از شلوغ‌ترین سخنرانی‌‌هاست. او سرپرستی تیم توسعه فردی شرکت‌های بزرگ در جهان را به عهده دارد و کتاب‌های زیادی در مورد تاثیرگذاری نوشته است. او همچنین یکی از مدرسان رهبری در سازمان است.

میکروکتاب دوازده ستون موفقیت برای چه کسانی مناسب است؟

جیم ران و کریس وایدنر این میکروکتاب را برای تمام افرادی که قصد دارند در مسیر موفقیت گام برداشته، به اوج برسند و زندگی بهتری داشته باشند، به رشته‌ی تحریر در آورده‌اند.

میکروکتاب چیست؟ چرا میکروکتاب‌ها مفید هستند؟

میکروکتاب‌های سبکتو در حقیقت چکیده‌ای مهم از کتاب‌ها هستند که شما بتوانید آن‌ها را در زمانی معقول بخوانید. همه ما در روز زمان‌های پرت زیادی داریم که می‌توانیم با میکروکتاب آن را به زمان طلایی تبدیل کنیم.

میکروکتاب‌ها شامل بخش‌های ثابتی هستند، در ابتدا توضیحاتی در مورد نویسنده وجود دارد چرا که وقتی شما با نویسنده آشنا باشید بهتر با کتاب ارتباط برقرار می‌کنید. بخش بعدی، توضیحی کلی در مورد کتاب است که شما بتوانید در یک نگاه با مبحث کلی کتاب آشنا شوید و بخش آخر هم چکیده مفید آن است.

در بخشی از میکروکتاب دوازده ستون موفقیت می‌خوانیم:

ستون یازدهم در مورد رهبری کردن است. چارلی گفت: «آقای دیویس علاقه زیادی به مباحث رهبری داره و معتقد دنیا به رهبران بزرگ نیازمنده تا بتونه به خوبی مدیریت بشه». مایکل تعجب کرده بود که رهبری کردن چه ارتباطی با ستون موفقیت دارد. چون او همیشه فکر می‌کرد که رهبر، فقط از نظر سیاسی و برای ملت‌های بزرگ می‌تواند نقش مهمی را ایفا کند.

چارلی گفت: «مشکل همین‌جاست، بیشتر آدما در مورد رهبری کردن چنین نظراتی و باورهایی رو دارن. اما هر کسی می‌تونه به یه رهبر فوق‌العاده در زندگی خودش تبدیل بشه. در واقع منظورم اینکه که با رهبری کردن اصول مهم، تاثیرگذاری روی دیگران رو هم یاد می‌گیریم. رهبری کردن قدرت و نفوذ تو رو بیشتر می‌کنه. می‌تونی تغییر ایجاد کنی و از ثروت، قدرت و احترام بیشتری برخوردار بشی».

مایکل پرسید: «اینایی که می‌گی خیلی خوبن ولی بهم بگو که چطوری می‌تونم به یه رهبر قوی و ثروتمند تبدیل بشم»؟ چارلی هم یکی از روش‌های موثر آقای دیویس را توضیح داد و گفت:

«اولین اینکه باید روی شخصیت و مهارت خودت کار کنی. وقتی شخصیت قوی و ساخته شده‌ای داشته باشی و زمانی که بدونی در مورد چه چیزی داری حرف می‌زنی، اصل تاثیرگذاری رو اجرا کردی. آقای دیویس همیشه میگه که رهبر واقعی اونیه که بتونه برای مردم مفید باشه و با دادن امید واقعی، مردم رو در رسیدن به خواسته‌هاشون یاری کنه. البته رهبری کردن باید با بهبود زندگی مردم هم ارتباط داشته باشه. فقط وعده دادن و امیدواری‌های بیهوده که تغییری ایجاد نمی‌کنه مایکل! وقتی به منفعت مردم فکر کنی و براشون کاری انجام بدی، اونا هم به تو و حرفات توجه می‌کنن».

فهرست مطالب کتاب

میکروکتاب چیست؟
درباره کتاب
درباره نویسنده
مقدمه
فصل اول
ستون اول: برخورد تصادفی
ستون دوم: زندگی سالم
ستون سوم: موهبت روابط
فصل دوم
ستون چهارم: تحقق اهداف
ستوم پنجم: استفاده درست از زمان
ستون ششم: با بهترین آدم‌ها هم‌نشین شو
فصل سوم
ستون هفتم: تمام عمر مشغول یادگیری باش
ستون هشتم: تمام زندگی فروش است
فصل چهارم
ستون نهم: رشد مالی تابع رشد فردی است
ستون دهم: یک رابطه موثر باعث ایجاد تفاهم می‌شود
ستون یازدهم: دنیا همیشه به یک رهبر بزرگ نیاز دارد
ستون دوازدهم: میراثی از خودتان به یادگار بگذارید
پیشنهاد میکروکتاب بعدی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابخلاصه کتاب دوازده ستون موفقیت
نویسنده،
مترجمفاطمه فراهانی
ناشر چاپی سبکتو
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات107
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب دوازده ستون موفقیت

Niloofar.z.m
۱۴۰۲/۲/۲۴
این میکرو کتاب رو تا آخر خوندم
مطالب خلاصه و خوب بیان شده بود و البته مطلب خاصی نبود فقط دوستانی که داستان محور نتیجه میگیرن بهتر هنر ارتباط با این نوشتار رو دارن و برقرار میکنن
در کل من برای تفریح خوندم که بنظرم مناسب و‌خوب بود اما میتونست متن قوی‌تر جملات زیباتر و کلیدی‌تر رو داخل خودش جا لحاظ
بده
از محتوا و... هم بنظرم اونقدر قوی کار نشده بود ولی در کل میخواست بیانگر دوازده تهعد شخصی باشه که نیازمندیه یه زندگی خوبه
Saeed Hafezi
۱۴۰۱/۱/۸
جیم ران یکی از بهترین‌های دنیاست، معروف به استاد استادان! توی این کتاب شما با مراحلی مواجه میشید که یک شخص برای موفقیت نیاز به طی کردن اونها داره. واقعا تاثیرگذاره توی زندگی هر شخصی. شماها نیاز دارید یک سری اصول رو رعایت کنید اگر از وضع فعلیتون ناراضی هستید. یه ادم معمولی هیچ وقت نمیتونه موفق بشه پس شما نیاز دارید یه سری عادت‌ها درون خودتون بسازید. این کتاب کمک کننده بزرگی برای ساختن این عادت هاست.
قربانعلی خدایاری
۱۴۰۱/۱۲/۲۷
نقشه راهی برای زندگی حتی پس از مرگ از درون خود تا دنیای اطراف و میراث برای آیندگان
انتظار نداشتم یک کتاب موفقیت از یک نویسنده غربی به ارزشی بالاتر از کامیابی مالی فکر کند.
وقتی کتاب به پایان رسید غرق در احساسات معنوی بودم.
گمشده جهان ما که گمان می‌کنیم رسیدن به مادیات یعنی گذشتن از معنویات
با توصیه‌های این کتاب هردو را خواهیم داشت.
امیر حسین سعدی
۱۴۰۰/۲/۱۴
کتاب بسیار کاربردی که میتونین با خوندن اون یک لایف استایل جذاب و کار آمد برای خودتون درست کنین
۱۲ ستون از مهم‌ترین ستون‌های زندگی موفق رو براتون بازگو میکنه در قالب داستانی جذاب
که مطمئنم محو زیبایی این کتاب میشین🌹🌹🌹🌹
فاطمه تاجیک
۱۴۰۰/۹/۲۸
کتابهای جیم ران واقعا عالیه، در قالب داستان و خیلی روان ۱۲ ستون موفقیت رو معرفی میکنه مثل سلامتی جسم و روح، داشتن دوستانی ک باعث پیشرفتت میشن و...
M.f.a A
۱۴۰۰/۱/۲۷
کوتاه و مفید
۱۲ اساس واقعی موفقیت گفته شده، درسته کوتاهه ولی نیاز به دقت زیادی داره و نباید به دلیل سادگیربه راحتی ازش گذشت
وحید زرکوب
۱۳۹۹/۱۰/۲۱
خیلی لذت بردم البته داستان سرایی خوبی نشده بود منهای این داستان کلیت اثر زیبا و پرمحتوا بود
یه نتورکر حتما باید این کتاب و بخونه
حسین احمدزاده
۱۴۰۲/۵/۶
خیلی خلاصه شده و به همین خاطر ادمو مجذوب خودش نمیکنه. انگار خواستن ادمو از سر باز کنن و زود دوازده ستونو براش بگن
احمد عارفی نیا
۱۴۰۰/۱۲/۵
با سلام
برای شروع یه کسب و کار مخصوصا بازاریابی شبکه‌ای پیشنهاد میکنم که حتما این کتابو تهیه کرده و مطالعه کنید
سهراب محمدی
۱۴۰۰/۱۲/۲۸
استاد بزرگ جیم ران
واقعا انسان قدرتمند و فوقالعاده‌ای هست
واقعا سخنانه ش خیلی مفید و تاثیر گذار
زهره بختیاری
۱۴۰۲/۸/۱۶
عمل کردن به ۱۲ستون واقعا مفیده. من خلاصه‌اش رو دوست داشتم خیلی مفید و خوب بود
علی زهره وند
۱۴۰۲/۱/۱۹
کتابی مفید و مختصر به بیانی ساده و شیوا برای آموختن اصول اولیه زندگی
محمود قائدی
۱۴۰۱/۱۱/۸
آموزنده و کاربردی برای همه اغشار، مطالعه‌ی آن را پیشنهاد می‌کنم
فرشته زنگنه
۱۴۰۱/۸/۳
چیز‌های ساده‌ای که بنظر همه بودیم انجامش نمی‌دهیم ولی واقع تاثیر گزاره
الهام زارع
۱۴۰۰/۷/۱۳
بسیار عالی بود. وقتی شروع بخواندنش کنی دیگه نمیتونی تا تموم نشده پاشی
مشاهده همه نظرات 35

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب دوازده ستون موفقیت

برای دریافت خلاصه کتاب دوازده ستون موفقیت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.