معرفی و دانلود کتاب مجموعه مهندسی و مدیریت زندگی: راهنمای مقابله با حاشیه

عکس جلد کتاب مجموعه مهندسی و مدیریت زندگی: راهنمای مقابله با حاشیه
قیمت:
14000 تومان - 1.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مجموعه مهندسی و مدیریت زندگی: راهنمای مقابله با حاشیه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مجموعه مهندسی و مدیریت زندگی: راهنمای مقابله با حاشیه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مجموعه مهندسی و مدیریت زندگی: راهنمای مقابله با حاشیه

ما انسا‌ن‌ها عمر، پول، زمان و انرژی محدودی در اختیار داریم. بنابراین عاقلانه نیست که با وارد شدن در حاشیه آن‌ها را هدر بدهیم. محسن صدیقی مشکنانی در کتاب مجموعه مهندسی و مدیریت زندگی: راهنمای مقابله با حاشیه به ما می‌آموزد چگونه می‌توانیم از این اتلاف بزرگ جلوگیری کنیم و زندگی مطلوب‌تری برای خود رقم بزنیم.

درباره‌ی کتاب راهنمای مقابله با حاشیه

برای هر کدام از ما پیش آمده که به خود آمده‌ایم و دیده‌ایم زمان زیادی را صرف موضوعی کرده‌ایم که واقعا آنقدر اهمیت نداشته است. همه‌ی ما آرامش ذهنی بیشتری را طلب می‌کنیم. اما چگونه؟ راه آرامش بیشتر، رهایی از حاشیه‌هاست...

محسن صدیقی مشکنانی در کتاب شگفت‌انگیز راهنمای مقابله با حاشیه به شما می‌آموزد که چگونه از شر حاشیه‌ها خلاص شوید و بر روی چیزی که واقعا اهمیت دارد، تمرکز کنید. در فصل اول کتاب حاضر یاد می‌گیرید حاشیه چیست و این فصل پیش‌نیاز فصل‌های بعدی این اثر است. باقی فصول عملا روش می‌دهند. با مطالعه‌‌ی فصل دوم متوجه می‌شوید در حاشیه هستید یا نه،‌ در فصل سوم و چهارم روش‌هایی برای مقابله با حاشیه‌هایی‌ست که درگیر آن هستید و فصل پنجم روش‌هایی‌ست که با انجام آن‌ها، می‌توانید احتمال بروز حاشیه را کاهش دهید.

با مطالعه‌ی این اثر قادر خواهید بود حاشیه را از متن تشخص دهید و از هدر رفت منابع خود جلوگیری کنید. همچنین ورود ناآگاهانه‌ی شما به حاشیه کمتر می‌شود و به شما کمک می‌کند تا برای پرهیز از ورود به حاشیه و مقابله و پیش‌گیری از آن، بهتر عمل کنید.

درباره مجموعه‌ی مهندسی و مدیریت زندگی

این مجموعه به این هدف پدید آمده تا روش‌های مورد استفاده در علوم پایه و مهندسی کامپیوتر، به عنوان مثال روش‌های مورد استفاده در سیستم‌های عامل (به عنوان پیچیده‌ترین نرم‌افزار موجود)، مهندسی نرم‌افزار و مدل شیء (به عنوان فراگیرترین مدل تحلیل و تولید سیستم‌ها)، را به کار بگیرد و از آن‌ها برای کاهش چالش‌ها و مسائل روزمره‌ی زندگی استفاده کند. گرچه مجموعه‌ی مهندسی و مدیریت زندگی از پشتوانه‌ی فنی برخوردار است، اما بیان شیوا و ساده،‌ کتاب‌های این مجموعه را برای عموم مردم قابل فهم کرده است.

کتاب راهنمای مقابله با حاشیه مناسب چه کسانی است؟

اگر از حاشیه‌ها خسته شده‌اید و می‌خواهید زندگی زیسته‌ی بهتری برای خود رقم بزنید، از کتاب راهنمای مقابله با حاشیه غافل نشوید.

در بخشی از کتاب راهنمای مقابله با حاشیه می‌خوانیم

متن کار اصلی است که فرد (خانواده، شرکت، نهاد) برای رسیدن به اهداف و خواسته‌هایش دنبال می‌کند. مثل مسابقه برای یک تیم فوتبال، مثل درس خواندن برای داوطلب کنکور. حاشیه. چیزی است که در خواسته‌ها و اهداف فرد (خانواده، شرکت، نهاد) نبوده است، اما به گونه‌ای مشغول آن شده است. مثل درگیری، مثل حادثه.

عامل/ ناظر کسی است که متن از دید او شکل می‌گیرد. یا حاشیه از دید او شکل می‌گیرد. متن از دید کی؟ حاشیه از دید کی؟ در مدل کتاب باید کسی باشد که متن را بنویسد. کسی باشد که حاشیه را بنویسد. بدون نویسنده‌ی کتاب، متنی وجود ندارد. بدون نویسنده‌ی حاشیه، حاشیه‌ای وجود ندارد. برای مثال در یک مسابقه‌ی فوتبال، ممکن است از دید یک خبرنگار، پرخاش مربی به یک حاشیه‌ی جدی تبدیل شود.

حاشیه، نسبت به متن، معنا پیدا می‌کند. بدون وجود متن، حاشیه معنی ندارد. شکل گیری حاشیه، بعد از شکل گیری متن و به تبع متن است. مشابه حاشیه‌ی کتاب، در مقابل متن کتاب. باید یک موضوع اصلی وجود داشته باشد که حاشیه در قبال آن شکل بگیرد. برای مثال، باید مسابقه‌ای در کار باشد که مثلا پرخاش مربی، از دید یک خبرنگار برای آن مربی و چه بسا برای آن تیم، حاشیه شود. دقت کنید که در این مثال، از منظر این خبرنگار، حاشیه‌ی ایجاد شده برای مربی، چیزی است که خواست او بوده و اصلا برایش حاشیه نیست. بخشی از متن کاری اوست. البته باور من این است که در دراز مدت، حاشیه سازی برای دیگران، به نوعی برای حاشیه ساز هم خسارت است.

حاشیه، نسبت به هدف و خواست عامل معنی پیدا می‌کند. برای مثالٍ، فردی که خودش می‌خواهد (به هر دلیل) با همسرش کار به قهر بکشد، این اصلا حاشیه نیست. خواست اوست. اما برای همسرش که دنبال زندگی است، این قهر یک حاشیه‌ی مشخص است. چرا که او را از زندگی مورد نظرش دور می‌کند.

فهرست مطالب کتاب

 

 

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مجموعه مهندسی و مدیریت زندگی: راهنمای مقابله با حاشیه
نویسنده
ناشر چاپینشر ممد
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات71
زبانفارسی
شابک978-600-99786-7-0
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
14000 ت - 1.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب مجموعه مهندسی و مدیریت زندگی: راهنمای مقابله با حاشیه

دانیال کرمی
۱۴۰۲/۳/۱۸
این کتاب لازمه هر کسب و کار و تازه بدو استخدام هاست که زود میرن تو حاشیه عالیه
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب مجموعه مهندسی و مدیریت زندگی: راهنمای مقابله با حاشیه

برای دریافت کتاب مجموعه مهندسی و مدیریت زندگی: راهنمای مقابله با حاشیه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.