معرفی و دانلود رمان دریای بی ساحل

عکس جلد رمان دریای بی ساحل
قیمت:
7000 تومان - 0.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی رمان دریای بی ساحل و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی رمان دریای بی ساحل و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی رمان دریای بی ساحل

امروز بار دیگر قلم بدست گرفته‌ام تاداستان دیگری از اتفاقات روزمره را به تصویر کشم. نوشتن این وقایع و گاه قدردانی‌هایم نسبت به کسانی که دوستشان دارم، وجدان، خیال و روحم را آسوده می‌گرداند. احساس سبکی و شادمانی به من می‌دهد، گویا حس مسؤولیتی نسبت به اطرافیانم بوده که در حد توان، انجام‌شان داده‌ام. اینک به عنوان یک مشاور دبیرستان دخترانه، نسبت به کار و شغلم، حس قشنگ‌تری دارم. عزیزان زندگی، دشمن ما نیست، اما طرز فکرمان می‌تواند دشمن ما باشد. دختران! سخنم با شماست. عزیزانی که سال‌هاست در کنارتان به کار شریف معلمی مشغول هستم و از نزدیک با احساسات و افکارتان آشنا هستم، دنیا، بسیار وسیع است و برای همه جای هست، سعی کنیم جای واقعی خود را پیدا کنیم.

«هر اقدامی اگر بزرگ باشد، ابتدا محال به نظر می‌رسد. اگر در اولین قدم موفقیت نصیب ما شود، سعی و تلاش و عمل، دیگر معنی ندارد. همواره این جمله را به خاطر بسپاریم: زندگی هر چقدر هم دشوار باشد، ما باید از او سرسخت‌تر باشیم. نگاه‌مان به زندگی آن‌گونه باشدکه بدانیم برای به دست آوردن بهترین‌ها باید بجنگیم، باید تلاش کنیم. اگر مصمم به نیک‌بختی باشیم، نیک‌بخت می‌شویم». (آبراهام لینکلن)

دوستان! همت آن است که هیچ حادثه‌ای مانع آن نشود و ما را دلسرد نکند. و دیگر اینکه بدبختی انسان همیشه از جهل نیست، از تنبلی است و شیطان برای دست‌های بی کار کار تهیه می‌کند. مواظب دست‌هایمان باشیم و آنها را تنها نگذاریم. شیطان همیشه در کمین است. حتماً علت تمام شکست‌های ما، عمل کردن، بدون فکر و اندیشه است و گاهی بدون باختن، برنده نمی‌شویم، پس مأیوس نباشیم.

«آدمی ساخته‌ی افکار خویش است. فردا همین خواهد شد که امروز می‌اندیشیده است». (موریس مترلینگ)

پس با دقت به اطراف نگاه کنیم، تصمیم بگیریم، برخیزیم و شروع کنیم. یک بار دیگر می‌گویم که هر اقدامی اگر بزرگ باشد، ابتدا محال به نظر می‌رسد. کافی است نترسیم، سعی کنیم و تلاش.

کسی که برایتان اینها را می‌نویسد، روزی خود از نوشتن می‌هراسید. یک روز، یا بهتر بگویم شبی، سخت به فکر رفته بودم و عمیق می‌اندیشیدم، گویا کسی مرا صدا زد وگفت در درون تو نوشته‌ای است، آن را به روی کاغذ بیاور. ابتدا از نوشتن می‌ترسیدم. گاهی با خود فکر می‌کردم که مبادا مورد نقد و قضاوت قرار بگیرم و به خاطر نگرشم، مرا سرزنش کنند، اما آن صدایی که در وجودم مرا بیدار کرد، امروز خوشحال است. امروز دیگر از نوشتن نمی‌هراسم، فقط از خداوند توفیق آن را دارم که مرا یاری کند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابرمان دریای بی ساحل
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات همداد
سال انتشار۱۳۹۴
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات100
زبانفارسی
شابک978-964-85-051-92-6
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات رمان دریای بی ساحل

سمیه بانشی
۱۳۹۵/۲/۳۱
سلام، این مجموعه نرم افزاری عالیه و من از این طریق خیلی مطالعه‌ام زیاد شده، تشکر بابت همه چیز، فوق العاده هستین
Behnaz Tz
۱۳۹۵/۱۱/۲
خیلی خیلی سطحی بود انگار مخاطب گروه سنیش الفه 😂، خوب نبود
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه رمان دریای بی ساحل

برای دریافت رمان دریای بی ساحل و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.