معرفی و دانلود رمان دوباره زندگی می کنم

عکس جلد رمان دوباره زندگی می کنم
قیمت:
15000 تومان - 1.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی رمان دوباره زندگی می کنم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی رمان دوباره زندگی می کنم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی رمان دوباره زندگی می کنم

در رمان اجتماعی دوباره زندگی می کنم، «ناصر» مردی کاری و باوقار است. همسر او «پوران» زنی لجباز و بداخلاق است که به بهانه‌های مختلف با ناصر به مشاجره می‌پردازد تا آنجا که ناصر بعد از بی‌نتیجه ماندن تلاش‌هایش برای بهتر شدن زندگی‌اش، خود را بسیار بدبخت احساس می‌کند. تنهایی ناصر وقتی بیشتر می‌شود که پوران او را از خانه بیرون می‌کند. بعد از مدتی ناصر با بیوه‌زنی بامعرفت و باوفا با نام «مرجان» ازدواج می‌کند و پوران را از زندگی خود بیرون می‌کند. ناصر و مرجان با رضایت کامل، در حالی که نظاره‌گر پشیمانی دیرهنگام پوران هستند به سوی زندگی توأم با خوشبختی حرکت می‌کنند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابرمان دوباره زندگی می کنم
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات همداد
سال انتشار۱۳۹۳
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات176
زبانفارسی
شابک978-964-8051-78-0
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک
15000 ت - 1.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات رمان دوباره زندگی می کنم

1234 1
۱۳۹۹/۶/۲۱
در کمال احترام و تاسف کتاب خوبی نبود داستان بسیار ضعیف و تکراری بود. اتفاق خاصی نمی‌افتاد و تعداد شخصیت‌ها خیلی زیاد بود. بهتر بود در مورد زندگی ناصر با همسر و دخترش مفصل تر توضیح می‌دادین. هنوز حضور بعضی از شخصیت‌ها را درک نکردم چون مرتب وارد داستان شده و خارج می‌شدند. مثلا دوستش را بعد از مدت‌ها دید و قرار شد دوباره همدیگر را ببینند ولی اتفاقی نیفتاد پس دلیل حضور دوستش یا شخصیت‌های این چنین چی بود و چه تاثیری در روند داستان داشت؟ از کنار خیلی از اتفاق‌ها و شخصیت‌ها خیلی راحت می‌گذشتید.
ایمان محمدی
۱۳۹۵/۹/۹
بسیار عالی بود دلم گرفته
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه رمان دوباره زندگی می کنم

برای دریافت رمان دوباره زندگی می کنم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.