معرفی و دانلود رمان شب شمار

عکس جلد رمان شب شمار
قیمت:
30000 تومان - 3.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی رمان شب شمار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی رمان شب شمار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی رمان شب شمار

کتابی سرگرم‌کننده و خنده‌آور، غم‌انگیز و شیرین. جابه‌جا پر از صحنه‌های مضحک که صدای خنده آدم را بلند می‌کند و حال و هوای تازه‌ای برای ادامه داستان می‌بخشد. این رمان می‌تواند برای خوانندگانی از هر سن و سال، قومیت و نژاد و پس‌زمینه زیستی و فرهنگی، معنا و اهمیت داشته باشد.

شب شمار، اولین رمان عالیه یونس، به عنوان نخستین رمان عرب - آمریکایی معرفی شده و با شخصیت‌های دوست‌داشتنی‌اش قابل بحث و ملاحظه است...

طرح‌مایۀ داستان به آن استعداد تداوم و قصه‌بافی می‌بخشد و تصویر روابط خانوادگی در آن را گیرا و احساس‌برانگیز می‌کند. شب شمار، قالیچه سواری‌ای سهل و آسان، ساحل به ساحل، ولی مدرن،‌ از نوع عربی- آمریکایی‌اش را پیشنهاد می‌کند.... شب شمار را می‌توان در حکم امدادگر و نجات‌بخش زندگانی نیز گرفت... شب شمار، تجلیلی از استقامت و انعطاف‌پذیری زنانه به شمار می‌رود.

شب شمار، سبکدلی و امیدواری نیز هست، پر از خُل‌بازی‌های شوخ و شنگ با کلمات و نیز اشتباهات خنده‌دار. نویسنده با این شیوۀ سهل و آسان‌گیر در نظر دارد بدون هرگونه موعظه‌ای، تاریخچه مختصری از خاورمیانه و دین و اعتقاد مسلمانان مقیم آمریکا در اختیار خواننده بگذارد - که بگوید: در سوء‌تفاهم و اشتباه‌انگاری و بد فهمیدن ما این‌قدر عجله به خرج ندهید؛ با این همه راه و رسم و حرف و حدیثی که اینجا به تفصیل آمده، ما نیز مثل خود شما هستیم. عالیه یونس با برازندگی و زیبایی تمام موفق شده است.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابرمان شب شمار
نویسنده
مترجممهریار میرنیا
ناشر چاپیانتشارات دنیای اقتصاد
سال انتشار۱۳۹۴
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات416
زبانفارسی
شابک978-600-8004-18-9
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک
30000 ت - 3.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات رمان شب شمار

مریم احمدی
۱۳۹۵/۱۲/۱۲
عالی وبی نظیر
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه رمان شب شمار

برای دریافت رمان شب شمار و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.