معرفی و دانلود رمان شیرزاد (گرگ بیابان)

عکس جلد رمان شیرزاد (گرگ بیابان)
قیمت:
25000 تومان - 2.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی رمان شیرزاد (گرگ بیابان) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی رمان شیرزاد (گرگ بیابان) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی رمان شیرزاد (گرگ بیابان)

نویسندۀ رمان شیرزاد، «احمد ناظر زاده کرمانی»، فرزند محمد ناظر، شاعر، نویسنده و پژوهشگر معاصر کرمان (۱۲۹۲-۱۳۵۵ ه. ش) است و در گورستان ابن‌بابویه در دفن شده است. دکتر ناظرزاده کرمانی در زمینه شعر نیز آثار زیادی از خود بر جای گذاشته است. آثار منثور ناظرزاده کرمانی گذشته از مقالات ادبی، تاریخی، اجتماعی، سیاسی و داستان‌های تاریخی مثل، شیرزاد یا گرگ بیابان، اختر، آوازهای جوانی و... می‌باشد. آثار منظوم او نیز مشتمل بر قصیده، غزل، مثنوی و شیوه‌های نوین دیگری که مشحون از نکات بدیع و مضامین لطیف و نو می‌باشد. اشعار او به ۱۵ هزار بیت می‌رسد.

شیرزاد، گرگ بیابان (قهرمان مبارزه با تهاجم مغولان):

در داستان تاریخی، پرهیاهو و مهیج «شیرزاد» خوانندگان عزیز با وقایع عصر حافظ و بسیاری از کسانی‌که این شاعر در آثار خود از آنان نام برده، آشنایی خواهند یافت و پرده‌های گوناگون حوادث هیجان‌آور را در این دوران آشفته تماشا خواهند کرد اما اگر نویسندۀ این داستان تنها به تجسم وقایع تاریخی اجتماعی عصر حافظ اکتفا کرده بود، اثر خود را چنان‌که می‌خواست ارجمند نمی‌شمرد؛ زیرا تاریخ‌نویسان قدیم (صرف‌نظر از مبالغه‌ها و تملق‌ها) تا حدی این وظیفه را انجام داده‌اند و مؤرخان معاصر نیز در این راه کوشش بسیار به کار برده‌اند. بنابراین امتیاز کتاب شیرزاد تنها این نیست که نخواهد گذاشت خواننده از حوادث کوناگون عصر حافظ احساس خستگی و ملال کند، چه با میل و علاقه او را وادار به دانستن نتایج زد و خوردها و کشمکش‌ها و پایان ماجراها خواهد کرد.

...او یکی از اهالی سیرجان بود که پدر معشوقه‌اش که مخالف ازدواج با دخترش «نوشین» بود، به قاضی شهر رشوه پرداخته بود تا او را در میدان شهر به چوب بسته و خوار و رسوا کنند. شیرزاد بعد از این رسوایی به بیابان پناه برده و اینک سردستۀ راهزنانی بود که اسمش لرزه بر اندام کاروانیان دولت می‌افکند. اما چگونه شد که قهرمان مبارزه با مغولان گردید...

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابرمان شیرزاد (گرگ بیابان)
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات پر
سال انتشار۱۳۹۴
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات424
زبانفارسی
شابک978-964-8007-85-5
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک
25000 ت - 2.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات رمان شیرزاد (گرگ بیابان)

Crazy Uncle
۱۳۹۶/۱۰/۱۸
من واقعا متاسف‌ام برای وقت و هزینه ایی که برای این کتاب کردم!! ! تعجبم از معدود کامنت دوستان هست که کتاب رو عالی جلوه میدن! عزیزان کامنت گذاشتن غیرواقعی کاری بس عبس و منفور است / یا شما با نحوه‌ی نوشتن داستان یا رمان آشنایی کامل ندارید!! !! ایرادی که بر این نوشته‌ی سخیف وارد است این است که وقتی یک نویسنده کارکتر اصلی رو معرفی میکنه باید داستان و اتفاقات در حول محور موضوع طرح شده که شیرزاد هست بچرخه: نه اینکه با ابتدایی‌ترین متد نگارش انگار صفحات بازجویی یا داست‌های چهارم ابتدایی رو میخونیم که به عنوان مثال؛ پهلوان مسافر گفت: {جمله } بعد از این صحبت شیخ مظفر گفت؛ زمانی که در کل کتاب این کلمات رو مدام تکرار میشوند بسیار بسیار آزار دهنده خواهد شد! کتاب در مورد همه چی بود الا شیرزاد! به حدی از موضوع اصلی داستان پرت میشه نویسنده که در اخر کتاب باید با جوال دوز سروته داستان رو بهم آورده، واقعا متن بسیار سخیف و کاملا خسته کننده و بدون اطلاع از ابتدایی‌ترین متد نگارش بود، ده فصل اول کتاب رو بخونید متوجه کامنت این حقیر میشوید! امتیازم از پنج صفر هستش.
وحید خوانین زاده
۱۳۹۷/۳/۱۹
سلام متاسفانه سرشار از اشتباهات املایی و تایپی میباشد، شما به نوعی مروج و مشوق فرهنگ کتابخوانی هستید!!! نباید با سرسری گذشتن از این اشتباهات همون چندنفر را هم که علاقه به کتاب دارن دلزده کنید،!! اگه خودتان فرصت کافی برای چک کردن و ویرایش متن ندارید حداقل یه امکانی را در برنامه بگذارید تا بشود این اشتباهات را به شما نشان داد تا برطرف بشه
مسعود اریا
۱۳۹۶/۱۰/۱
خوب بود. یکی از پیامد‌های کتابخوانی، مرور و یادگیری نحوه نگارش کلمات است که این مساله در این کتاب وجود نداشتن زیرا پر از املای غلط کلمات بود.
احمد رضا
۱۳۹۶/۸/۵
قبلا اسم شیرزاد رو شنیده بودم اما داستانش رو نمی‌دونستم، کتاب غلط‌های املائی داشت ولی کتاب خوب و لذت بخشی بود
چیترا میم
۱۳۹۶/۲/۱
داستان به شدت جالبی به نظر میرسه هم وقایع عصر حافظ و هم مبارزه بامغولا معجون محشری به نظر میرسه باید خونده شه.
mahsa Bahar
۱۴۰۱/۴/۱۲
مسائل زیادی رو پیش کشیدن که محتوای داستان رو کاملا از شخصیت شیرزاد دور می‌کرد و این اصلا مناسب نبود.
ریحانه ریحانه درخشی
۱۳۹۸/۷/۷
اسمش بامتنش تطابق نداشت داستانش جالب بود ولی بعضی ازموارد گفتمان‌ها زیادی براش نوشته شده بود
mohamad dehyadegary
۱۳۹۶/۵/۱۹
عالی بود ولی جلد دومش رو پیدا نکردم. چاپ شده؟؟
جهان طلایی خ اح ی ن
۱۳۹۵/۱۲/۳۰
کتابی با هیجان و جالب. چون مربوط به مبارزه است.
فیاض کاوه
۱۳۹۵/۹/۲۶
عالی بود باید بقیشم بخونم
سید محمد رضا موسوی
۱۳۹۵/۹/۲۴
رمانی است بسیار دلچسب وعالی سپاسگزارم
farookh S
۱۳۹۹/۱۰/۲۱
از دید تاریخی کتاب جالبی هست
علی نخعی
۱۳۹۹/۸/۲۹
دیالوگهای تکراری و خسته کننده
مهدیه شاهیوند
۱۳۹۸/۳/۱۲
کتاب خوبی بود شخصیت شیرزاد و دوست دارم
محمد مرشد
۱۳۹۸/۲/۱۹
تاریخش دقیق بود من که لذت بردم
مشاهده همه نظرات 18

راهنمای مطالعه رمان شیرزاد (گرگ بیابان)

برای دریافت رمان شیرزاد (گرگ بیابان) و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.