معرفی و دانلود کتاب روانشناسی انسانی: کتاب‌های کنکور

عکس جلد کتاب روانشناسی انسانی: کتاب‌های کنکور
قیمت:
60000 تومان - 6.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب روانشناسی انسانی: کتاب‌های کنکور و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب روانشناسی انسانی: کتاب‌های کنکور و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب روانشناسی انسانی: کتاب‌های کنکور

کتاب روانشناسی انسانی: کتاب‌های کنکور نوشته‌ی محسن پیرحسین لو و نرگس نظرپور، حاوی تست‌های کاربردی کنکور به همراه پاسخ‌های تشریحی و جامع است که به دانش‌آموزان رشته انسانی کمک می‌کند تا در این درس موفق شوند.

درباره‌ی کتاب روانشناسی انسانی: کتاب‌های کنکور:

این کتاب حاوی درس‌نامه، تست‌های کنکوری، پاسخ‌های تشریحی و کلیدی است. در درس‌نامه‌های آن در عین پرهیز از زیاده‌گویی، مطالب کتاب درسی به صورت کامل و با جزئیات و مثال‌ها آمده‌اند. در این درس‌نامه‌ها مطالب به صورت منسجم و قابل فهم ارائه شده و ابهامات موجود در کتاب درسی با زبانی ساده و روان توضیح داده شده است.

همچنین این کتاب دربردارنده‌ی سوالات چهار گزینه‌ای است که طیف متنوعی از پرسش‌های ساده تا دشوار، حفظی و مفهومی، دانشی و کاربردی را دربردارد که علاوه بر سنجش اطلاعات، به یادگیری بهتر مطالب درسی نیز کمک می‌کند. در واقع هر آن چیزی که یک دانش‌آموز برای فهم بهتر کتاب درسی و یادگیری مطالب آن و در نتیجه، پاسخگویی به تست‌های کنکور، نیاز دارد در این کتاب موجود است.

همه‌ی دانش‌آموزان می‌دانند که کتاب درسی باید محور اصلی مطالعه‌ی آن‌ها باشد. پیشنهاد ما هم به شما این است که ابتدا کتاب درسی را مطالعه کنید و بعد از مطالعه هر بخش، درس‌نامه این کتاب را با دقت بخوانید تا بتوانید براساس اهمیت و چارچوب مناسبی که مولفان در این کتاب ارائه کرده‌اند، مطالب را به خوبی به ذهنتان بسپارید، سپس با پاسخگویی به سؤالات چهار گزینه‌ای و بررسی دقیق هر تست، یادگیری‌تان را عمیق‌تر کنید و تسلطتان بر مفاهیم درسی را افزایش دهید.

کتاب روانشناسی انسانی: کتاب‌های کنکور برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب پیش رو به داوطلبین کنکور رشته انسانی کمک می‌کند تا این درس را بهتر و عمیق‌تر بیاموزند.

فهرست مطالب کتاب

درس اول: روان‌شناسی: تعریف و روش مورد مطالعه
درس دوم: روان‌شناسی رشد
درس سوم: احساس، توجه، ادراک
درس چهارم: حافظه و علل فراموشی
درس پنجم: تفکر (1) حل مسئله
درس ششم: تفکر (2) تصمیم‌گیری
درس هفتم: انگیزه و نگرش
درس هشتم: روان‌شناسی سلامت

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب روانشناسی انسانی: کتاب‌های کنکور
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات منتشران
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات108
زبانفارسی
شابک978-964-378-647-2
موضوع کتابکتاب‌های کنکور کارشناسی
قیمت نسخه الکترونیک
60000 ت - 6.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب روانشناسی انسانی: کتاب‌های کنکور

برای دریافت کتاب روانشناسی انسانی: کتاب‌های کنکور و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.