معرفی و دانلود کتاب زمان تغییر

عکس جلد کتاب زمان تغییر
قیمت:
20000 تومان - 2.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب زمان تغییر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب زمان تغییر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب زمان تغییر

کتاب زمان تغییر نوشته‌ی نرگس راستی، به طرز شگفت‌آوری به شما کمک می‌کند تا نگرش‌ خود را دگرگون کنید و از یک انسان ناراحت، مضطرب، نگران، بیمار و ناموفق به یک انسان شاد و سالم و موفق و پیروز تبدیل شوید.

زمان به ‌سرعت می‌گذرد و هر روز انسان‌ها بیشتر از خود واقعی و اصلی دور می‌شوند. آن‌ها یادشان می‌رود که مبدأ اصلی پیدایش چه بوده و خود را یک موجود رها شده و بی‌هدف در دنیا تصور می‌کنند. این کتاب به شما نشان می‌دهد که برای چه به این دنیا آمده‌اید.

انسان‌ها همیشه در مقابل تغییر واکنش منفی از خود نشان می‌دهند، زیرا تغییر برایشان لازمه‌ی صرف وقت و هزینه است. شما از تغییر می‌ترسید زیرا خودتان را به شرایط موجود عادت داده‌اید و تصور می‌کنید با تغییر کردن شرایط بدتری به وجود می‌آید؛ نمی‌خواهید دست از عادات اشتباه بردارید و خود را انسانی کامل می‌دانید. متأسفانه همیشه بیشتر افراد در پی تغییر دادن دیگران مانند همسر، خانواده و جامعه هستند، اما رفتار خود را نمی‌بینند.

اگر می‌خواهید عادات اشتباهتان را بپذیرید ابتدا باید به شناخت کاملی از خود دست یابید. این اولین مرحله‌ی تغییر است. یکی از راه‌های شناخت، پرسش از دیگران، دوست یا دشمن در رابطه با نقاط ضعف و مثبتتان می‌باشد؛ چرا که آن‌ها می‌توانند در این مسیر سخت کمک بزرگی به شما کنند.

همیشه تغییرات در نقطه عطف زندگی شما رخ می‌دهد و نیازمند یک انگیزه قوی است؛ مانند مرگ یکی از عزیزان، طلاق، تولد فرزند یا ورشکستگی مالی. اینکه چه چیزی شما را دگرگون کند بستگی به بزرگ‌ترین نقطه ضعفتان در زندگی دارد. اگر بزرگ‌ترین نقطه ضعفتان ترس از طرد شدن و تنهایی باشد، در این زمان طلاق نقطه عطفی در زندگی‌ شماست یا افرادی که ترس از بیماری دارند نقطه عطف زندگی‌شان هنگامی است که دچار یک بیماری سخت یا لاعلاج می‌شوند. پس عزم و اراده‌ی خود را برای یک تغییر بزرگ و زمان‌بر جزم کنید و مطمئن باشید که پاداش این تغییر، بزرگ‌تر از آن چیزی است که تصورش را می‌کنید.

در بخشی از کتاب زمان تغییر می‌خوانیم:

انسان اشرف مخلوقات است چون دارای قدرت تفکر و انتخاب است، اما تمام موجودات اعم از گیاهان و حیوانات و انسان‌ها دارای روح هستند در غیر این صورت زنده نبودند، اما بُعد روحی انسان‌ها از بُعد روحی دیگر جانداران بالاتر است و انسان‌ها می‌توانند با قدرت انتخاب و تفکر، بُعد روحی خود را بالاتر ببرند.

حیوانات و گیاهان بر پایه غریزه عمل می‌کنند اما انسان‌ها می‌توانند بین خِیر و شَر یکی را انتخاب کنند و آینده خودشان را با افکار و اعمال خود تغییر دهند. سؤال اساسی که مطرح می‌شود این است که انسان چگونه با قدرت فکر خود، می‌تواند خود و آینده‌اش را تغییر دهد؟

با یک امتحان ساده می‌توانید قدرت فکر خود را بر روی بدنتان مشاهده کنید. چشمان خود را ببندید و فکر کنید که در رستوران نشسته‌اید و در حال خوردن غذای مورد علاقه خود هستید و اینکه چقدر این غذا خوشمزه است و چقدر آن را دوست دارید. همین‌ طور که دارید این تصور را می‌کنید متوجه می‌شوید که دهان شما شروع به ترشح بزاق کرده است. شما در واقعیت هیچ غذایی نخورده‌اید، اما ذهن شما فرق بین تصور و واقعیت را درک نمی‌کند و به همین دلیل فرمان ترشح بزاق را به مغز می‌دهد و در چند دقیقه بعد حتی شما احساس سیری هم می‌کنید!

این امتحان به شما نقش بسیار مهم افکار بر روی بدنتان را نشان می‌دهد. انسان دارای دو مرکز فکری است. فکری که از ذهن نشاءت می‌گیرد و فکری که روح منشأ آن است. به ‌عنوان ‌مثال شما بر اساس یک سری خواسته‌ها و امیال خود تصمیمی را می‌گیرید که این تصمیم بر اساس فکر ذهنی شما شکل می‌گیرد، ولی فکر روحی شما با آن تصمیم مخالف است و شما دچار تردید می‌شوید که آن کار را انجام دهید یا نه!

فهرست مطالب کتاب

پیش‌گفتار ناشر
پیش‌گفتار مؤلف
فصل اول: نشانه‌های کسانی که خودشان را فراموش کرده‌اند
فصل دوم: چرا به خودمان عشق بورزیم
فصل سوم: چطور به خودمان عشق بورزیم
1) بخشش
2) قضاوت ممنوع
3) دروغ ممنوع
4) تزکیه
5) ناظر بودن
6) صد درصد به خداوند ایمان داشتن
7) دلایل استرس و نگرانی را از زندگی حذف کنی
شناخت ترس‌ها و عوامل ایجاد ترس‌ها
فصل چهارم: مشخصات کسانی که خودشان را پیداکرده و روح خود را صیقل داده‌اند

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب زمان تغییر
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات کاکتوس
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات82
زبانفارسی
شابک978-622-611817-0
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
20000 ت - 2.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب زمان تغییر

مصطفی عزیزی
۱۴۰۲/۱/۲۱
کتاب جالبی بود برای من به شخصه، خانوم راستی با قلم روان و سلیسی که دارند به خوبی توانستند مفهوم و نکات مهمی که از افکارشان نشات گرفته شده رو در این کتاب به مخاطب القا کنند. این کتاب خوب، یک رفرنس جامع و کامل برای فلسفه‌ی زندگی آرام و خالی از منفی گرایی هست. کتاب‌های خودشناسی و روانشناسی گوناگونی در این مورد سخن گفته‌اند ولی نویسنده‌ی خوب کشورمان با این کتاب به مانند یک گفتگوی دو نفره بین دو دوست و نصایح مفید عمل کردند و این خودش باعث راحت فهمی و روان بودن خواندن این کتاب شده. در اینجا می‌خوانیم که وقتی به این اصل پی ببرید که تمامی مشکلاتتان از شما نشاءت می‌گیرد و باعث تمامی اتفاقات خوب و بد زندگی خودتان هستید، صد درصد مسئولیت افکار و اعمال خود را بر عهده می‌گیرید. خودمون مسئول همه‌ی اتفاقات بد و خوب زندگیمون هستیم، ببخشیم، قضاوت نکنیم، خودمونو دوست داشته باشیم که هیچ چیز در این دنیا مهم‌تر و ارزشمندتر از آسایش و سلامتی نیست.
سپاسگزارم از خانوم راستی و تیم خوب کتابراه برای این کتاب خوب و به جا.
Mohammad Ganji
۱۳۹۹/۶/۲۹
بسیار کتاب مفیدی هست.
واقعا هر کسی که دنبال تغییر در زندگیش هست باید این کتاب بخونه و دیدگاهشو نسبت به زندگی که تا کنون داشته تغییر بده تا بتونه به خواسته هاش برسه.
با خوندن این نه تنها به خواسته‌های مادی میرسه بلکه به آرامش روحی و فکری هم میرسه، چرا که برای رسیدن به خواسته‌های مادی ابتدا باید به آرامش روحی و فکری رسید.
خوندن این کتابرو به همه‌ی انسان‌ها پیشناد میکنم.
آواسلحشوری
۱۴۰۲/۵/۴
باسلام، کتاب خیلی عالی هست خانم راستی با قلمی روان و واضح مسائل رو بیان کردن که خواننده روازسردرگمی نجات میده وراهی روشن به هرکسی که خواهان تغییر هست نشان داده، هرآنچه که لازم بوده ازبین هزاران مطلب دریک مجموعه‌ی کوچک و دردسترس گردآوری کرده اند، باآرزوی سلامتی وخیربرای ایشان، ممنون
M_Oo
۱۴۰۱/۱۰/۲۰
ایشون انسان فوق العاده ایی هستن به همه‌ی کسایی که دنبال چیستی و چرایی وجود هستی و خودشون هستن شدیدا پیشنهاد میکنم. چقدر قشنگ قضاوت کردن رو توصیف میکنن توی این کتاب برامون
fkart 75
۱۳۹۹/۷/۱۸
نرگس عزیزم ک بااین کتاب راه درست و رسیدن ب تعالی رو ب من یاد داد و باعث شد من در مسیر الهی قرار بگیرم.
علی اشرافی
۱۳۹۹/۱۰/۲۲
کتاب کوتاه و نسبتا خوبی بود پیشنهاد میکنم مطالعه کنید
Mary M
۱۳۹۹/۷/۸
کتاب مفیدیه انسان رو به تفکر ژرف وامیداره
Mary.h
۱۴۰۱/۱۰/۱۷
بهترین کتاب برای درست کاری و راه درست
Mh Rz
۱۴۰۰/۴/۲۹
کتاب بسیار عالی اگه بخونیم و عمل کنیم
Raha Bayazi
۱۴۰۰/۴/۲۲
اگه آدم مذهبی نیستید بدردتون نمیخوره
Akram Ebad
۱۳۹۹/۱۰/۲
کتاب خیلی خوبی بود از هر نظر
مشاهده همه نظرات 11

راهنمای مطالعه کتاب زمان تغییر

برای دریافت کتاب زمان تغییر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.