معرفی و دانلود کتاب زندگی شما پیام شماست: هماهنگی با خود و دیگران و کائنات

عکس جلد کتاب زندگی شما پیام شماست: هماهنگی با خود و دیگران و کائنات
قیمت:
25000 تومان - 2.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب زندگی شما پیام شماست و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب زندگی شما پیام شماست و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب زندگی شما پیام شماست: هماهنگی با خود و دیگران و کائنات

خود را تغییر دهید تا جهان دگرگون شود! این مهم‌ترین آموزه‌ای است که اکنات ایسواران، استاد معنوی برجستۀ هندوستان، در کتاب زندگی شما پیام شماست به شما می‌آموزد. این اثر یک برنامه هشت مرحله‌ای مراقبه از ادیان جهان را ارائه می‌دهد که برای یاری رساندن شما جهت رسیدن به آرامش و صلح درونی با خود و جهان هستی، تألیف شده است.

درباره کتاب زندگی شما پیام شماست:

در دو قرن گذشته، دنیا انقلاب‌های زیادی را به خود دیده است. برخی از آن‌ها موجب تغییرهای سودمندی شده، در حالی که برخی دیگر، رهاوردی جز رنج و عذاب نداشته است.

این کتاب، در فرآیند تدریجی تغییر خویشتن و هماهنگی با خود، می‌تواند همراه خوبی برای شما، اطرافیان و زمین باشد. اکنات ایسواران (Eknath Easwaran) کوشیده است تا نگاهی اجمالی به شیوه‌ای از زندگی داشته باشد، شیوه‌ای که هم از لحاظ درونی برآورندهٔ نیازهای شما و هم در ظاهر سودمند و مفید باشد. مطالب کتاب زندگی شما پیام شماست (Your Life is Your Message) را می‌توانید هم مستقیماً و هم به هر ترتیبی که احساس نیاز می‌کنید، بخوانید و به کار ببندید.

«زندگی شما پیام شماست» درباره آرمان‌ها صحبت می‌کند و معتقد است که آرمان، امری انتزاعی و مبهم نیست؛ بلکه نیرویی زنده است که درست به اندازه جاذبه زمین یا جریان برق، واقعیت دارد. آن دست از افرادی که این جسارت را در خود می‌‌بینند که با آرمان‌هایشان زندگی کنند، نیرویی بسیار سودمند را در زندگی‌های خود آزاد می‌‌کنند و همین نیرو به دنیایی که آنان در آن زندگی می‌کنند نیز منتقل می‌‌شود.

در این کتاب ارزشمند شما خواهید آموخت که با پیمودن 8 گام اساسی: مراقبه، تکرار مانترام، کاهش سرعت، توجه به یک اشاره، آموزش حواس، اولویت قرار دادن دیگران، همدم معنوی و خواندن عرفان می‌توانید به‌ طور منظم در حال دریافت و تقسیم انرژی وهمراهی‌های معنوی باشید. بیشتر توصیه‌های ارائه شده در این کتاب، بسیار ساده است. با این حال، اغلب، کار راحتی نیست که به تغییرهایی که در سبک زندگی بدان نیازمندیم جامه عمل بپوشانیم.

خواندن کتاب زندگی شما پیام شماست به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

اگر خواهان یک تغییر جدی در زندگی‌تان هستید، این کتاب خارق‌العاده را از دست ندهید. تمامی دوستداران اندیشه‌های جهان‌وطنی و مطالب عرفانی را به خواندن این اثر شگفت‌انگیز دعوت می‌کنیم.

با اکنات ایسواران بیشتر آشنا شویم:

بنیانگذار مرکز مراقبه بلو مانتین در کلیفرنیا، اکنات ایسواران، سال 1910 در شهر کرالا در هندوستان متولد شد. وی یکی از برجسته‌ترین چهره‌های شناخته شده در زمینه عرفان و تصوف است. ایسواران که یک معلم معنوی محبوب شناخته می‌شود آثار کلاسیک حوزه عرفان را از زبان هندی به انگلیسی ترجمه کرده است؛ ترجمه‌‎هایی که طرفداران بسیاری در کشورهای غربی به ویژه آمریکا دارد.

جملات برگزیده کتاب زندگی شما پیام شماست:

- به اعتقاد من ،اگر انسانی معنویت را به‌ دست آورد،کل دنیا با او همراه خواهد شد و اگر انسانی سقوط کند،کل دنیا به همان اندازه سقوط خواهد کرد. (مهاتما گاندی)

- به‌ یاد داشته باشید، هر زمان که مشکل‌های دنیا سخت و طاقت‌فرسا به نظر آمد، شما مخزن بی‌انتهایی از انرژی و خلاقیت را با خود دارید که، در وقت نیاز، می ‌توانید به‌عنوان منبعی ارزنده مورد استفاده قرار دهید.

- بیدار شو! و سر از خواب جهل و بی‌خبری بردار؛ زیرا سپیده‌ دم حکمت و خرد سر برآورده است.

- نژاد انسان از یک خانواده است. انسان‌ها با یکدیگر برادر و خواهرند. همه جنگ‌ها، جنگ‌های داخلی هستند. (آدلای استیونسون)

در بخشی از کتاب زندگی شما پیام شماست: هماهنگی با خود و دیگران و کائنات می‌خوانیم:

فقط چند قرن پیش بود که روشنفکران سرتاسر اروپا معتقد بودند خورشید و ستارگان و سیاره‌ها همه به دور زمین می‌گردند. برخی از بزرگ‌‌ترین نوابغ در غرب ارشمیدس، افلاطون، ارسطو، دانته، کاملاً اطمینان داشتند که زمین مرکز جهان است. در این میان تنها یک مرد، کوپرنیک، بود که سخنی می ‌گفت متضاد با این فرضیه.

امروزه همه ما از همان دوران مهدکودک یاد می‌گیریم که خورشید، نه زمین، مرکز منظومه شمسی است و حتی همان خورشید، در کهکشان راه شیری، یکی از میان میلیاردهاست. اما اگر به دنیا و درونش به ‌دقت بنگریم، که به اندازهٔ دنیای بیرون، واقعی است، متوجه خواهیم شد که هر یک از ما همچنان معتقدیم که خود ما در مرکز دنیا هستیم. هنگامی که می‌گوییم «دوستت دارم»، چیزی که معمولاً منظور ماست، این است که «من هر کاری که بتوانم و از دستم برمی‌آید برای تو انجام می‌دهم، و این را پذیرفته‌ام که مرکز جهان هستم و مداری ثابت را به دور خود و آرزوهایم کشیده‌ام.

به عنوان استاد و آموزگار مراقبه، پنجاه سال است که دور و برم را جوانان احاطه کرده‌اند و فرصت‌های بسیاری داشته‌ام که بشنوم ژولیت به رومئو می‌گوید: «اگر تو همیشه در کنارم باشی، همه چیز عالی خواهد بود، چون من مرکزجهان هستم.» و رومئو در پاسخ می‌گوید: «حتماً عشقم، به همان اندازه که تو در کنارم هستی، چرا که من مرکز جهان هستم.» بیشتر مشکل‌های ما در دنیا ناشی از این است که ما، یا دوروبری‌هایمان، در زندگی می‌ کوشند بقیه را در دنیا به دور خود داشته باشند.

فهرست مطالب کتاب

بخش اول: درجست‌وجوی هماهنگی با خویشتن
بخش دوم: هماهنگی با دیگران
بخش سوم: هماهنگی با کائنات

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب زندگی شما پیام شماست: هماهنگی با خود و دیگران و کائنات
نویسنده
مترجمفرنوش جزینی
ناشر چاپینشر البرز
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات200
زبانفارسی
شابک978-964-442-972-9
موضوع کتابکتاب‌های انرژی درمانی، کتاب‌های عرفان و تصوف
قیمت نسخه الکترونیک
25000 ت - 2.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب زندگی شما پیام شماست

امیر شیری
۱۴۰۱/۶/۱۰
فرآیند تدریجی تغییرخویشتن و هماهنگی با خود، می‌تواند همراه خوبی برای شما، اطرافیان و زمین باشد در این کتاب نگاهی اجمالی به شیوه‌ای از زندگی شده که هم از لحاظ درونی برآورندهٔ نیازهای شما و هم در ظاهر سودمند و مفید باشد. مطالب این کتاب را می‌توانید هم مستقیماً و هم به هر ترتیبی که احساس نیاز می‌کنید، بخوانید و به کار ببندید. هر زمانی که نیازش را احساس می‌کنید و مایلید، می‌توانید باز هم به آن رجوع کنید. درست همانند بذرهای گلی که زیبایی حقیقی‌اش زمانی آشکار می‌شود که آن را می‌کارند و آبیاری می‌کنند. حقایق ژرف برگرفته از میراث معنوی بزرگ جهان، بسیار ساده است و زمانی قدرت درونی خویش را آزاد می‌کند که شما نهال آن را با اندیشه و تمرکز عمیق، درون قلبهای خود بکارید.
در سرتاسر کتاب، اغلب به هشت تمرین ساده از رشد معنوی که خود نویسنده آن را آزموده‌، بارها اشاره شده. هشت تمرینی که بیش از سی سال آن را آموزش داده، این هشت تمرین روزانه، چکیده‌ای از حقایق عرفانی است که گاهی اوقات با عنوان فلسفهٔ ابدی از آن یاد می‌شود و در آن، عبارت‌های همهٔ عقاید مذهبی دنیا یافت می‌شود: هندو، برهما، بودا، اسلام و زرتشت، یهودی و مسیحی. آن‌ها دربرگیرندهٔ هزاران سال تجربه در هنر جذب حکمت معنوی و بخشی جدایی‌ناپذیر زندگی روزانه به حساب می‌آید.
این هشت تمرین را برحسب نیاز و فرصت‌های زندگی مدرن و فعال امروزی ترتیب داده‌. این نکته‌ها برای هر کسی که تمایل دارد زندگی خود را با در اختیار گرفتن ژرف‌ترین ذخایر و اندوخته‌های خلاقیت و شفقت، پربار سازد، استفاده کردنی است. برای تحقق بخشیدن این برنامه‌ها اصلاً لازم نیست به مذهب خاصی اعتقاد داشت. هر کسی با هر عقیده‌ای می‌تواند
masiha masiha
۱۴۰۰/۳/۹
من کتابهایی با این عنوان سعی می‌کنم با دقت و تانل خیلی بیشتری برای مطالعه و پیشنهاد انتخاب کنم در مورد این کتاب قطع یقین می‌توانم بگویم که کتابیست که فارغ از هر نگرش و جهان بینی می‌تواند برای افراد سردرگم که سررشته زندگی از دستشان خارج شده است مفید فایده واقع شود و البته به نظر من حتما بابد به نکرد یکبار خواندن اکتفا بلکه حداقل دوبار باید با تامل این کتاب را مطالعه کرد امیدوارم پس از مطالعه ابن کتاب روزنه‌های نور در زندگی عزیزان نمایان شود.
لیلا حسینی
۱۴۰۰/۲/۱۵
درود، با سپاس از شما از اینکه وقت گذاشتید و کتاب زندگی شما پیام شماست را به زیبایی و بسیار کامل ترجمه کردید. خواندن این کتاب در بالا بردن سطح آگاهی و آرامش درون هر فردی نقش به سزایی دارد و به نظر من میتواند هدیه خوبی برای دوستانتان به ویژه در دوره کرونا نیز باشد. خیلی سپاسگزارم بسیار از خواندن نسخه نمونه کتاب لذت بردم و اقدام به خریدش کردم و به یکی از آشنایان هم برای تولدش این کتاب را هدیه فرستادم. موفق و تندرست باشید.
لیلا خداداد حسینی، ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰.
aliemami123
۱۴۰۲/۷/۶
درود، با سپاس از شما از اینکه وقت گذاشتید و کتاب زندگی شما پیام شماست را به زیبایی و بسیار کامل ترجمه کردید. خواندن این کتاب در بالا بردن سطح آگاهی و آرامش درون هر فردی نقش به سزایی دارد و به نظر من میتواند هدیه خوبی برای دوستانتان به ویژه در دوره کرونا نیز باشد. خیلی سپاسگزارم بسیار از خواندن نسخه نمونه کتاب لذت بردم و اقدام به خریدش کردم و به یکی از آشنایان هم برای تولدش این کتاب را هدیه فرستادم. موفق و تندرست باشید.
سُها ساعت
۱۴۰۰/۴/۱۰
انسان‌ها همواره باید اعتماد به نفس توام با فروتنی داشته باشند. خب من هم از این قائده مستثنا نیستم اولش گفتم من کسی نیستم که بخوام نظری بدم اما بعدش گفتم شاید کسی بخواد وقت بذاره این کتاب رو مطالعه کنه. پس بهتون پیشنهاد میدم از خوندن این کتاب صرف نظر کنید. چون مطالب حائز اهمیتی در اون نوشته نشده به علاوه عقاید ایشون در خصوص ثروت درست نیست.
از کتابراه هم ممنونم که امکان اظهارنظر رو فراهم کرده است.
سروش میرزائیان خمسه
۱۴۰۱/۶/۹
سلام و احترام؛ سطح آگاهی بخشی کلی کتاب به نظرم در سطح عمومی و ۳ از ۵ ستاره بود.
به همین ترتیب:
مطالب جدید: ۲ از ۵ ⭐
مطالب تکان دهنده: ۲ از ۵ ⭐
قلم نویسنده: ۳ از ۵ ⭐
ترجمه: ۵ از ۵ ⭐
جذابیت محتوا: ۳ از ۵ ⭐
تطابق عنوان با محتوا: ۳ از ۵ ⭐
از زحمات مترجم گرامی و گروه کتابراه سپاسگزارم.
محمد شفیعی
۱۴۰۰/۴/۷
ساده اما با درون مایه ى بسیار قوى
مناسبِ افرادى که در ابتداى ورودشون به دنیاى معنوى هستند.
نویسنده به هیچ عنوان به کتاب تجارى نگاه نکرده و به همین دلیل از توضیحات اضافه پرهیز کرده و به اصل موضوع در این کتاب پرداخته شده.
کتابى مناسب براى هدیه به افرادى که دوستشون دارید.
زینب پوران
۱۴۰۰/۳/۱۰
من فقط بخش کوچکی از کتاب رو خوندم وفارغ از این که نوشته هندو مذهب است مثال‌های بسیار لطیف وملموسی داره که آدم رو شیفته می‌کنه امیدوارم در آخر نتیجه خوبی بده تا بتونم ستاره اخر رو هم بدهم
sahereh sadeghi
۱۴۰۲/۲/۱۹
این کتاب به نقش مراقبه و تاثیر اون در زندگی اشاره میکنه.
نویسنده به تاثیر مراقبه و شکیبایی و خردمندی و آگاهی که در نتیجه مراقبه بدست میاد، اشاره می‌کنه.
علی اکبر مرادی
۱۴۰۰/۲/۱۲
کتاب خوبیه ولی لطفا از نویسندگان مصری هم استفاده کنید هرکتابشان میلیونها کتاب نویسنگان اروپایی میرسد
کاربر ar
۱۴۰۱/۷/۴
کتابی زیبا و تاثیر گذار و تغییر دهنده دیدگاه‌های کهنه و اشتباه که قطعا در مسیر پیش روی زندگی میتونه کمک کننده باشه
سعیده شریف
۱۴۰۰/۳/۱۲
نمونه کتاب رو خوندم جذاب تر بود اما کل کتاب خیلی با مثال‌های شبیه به هم وتکراری بود
🎀Mahsa eghlima💚
۱۴۰۱/۱/۲۰
اوایل کتاب خیلی خوب بود ولی بعدا احساس میکنم زیادی درگیر حواشی شد و توضیحات اضافی داد
سمیرا ...
۱۴۰۰/۱۲/۸
کتاب روان و بسیار خوبی هست
واقعا با تغییر خود جهان دگرگون میشود
عالی بود ارزش خوندن داره واقعا😍😍
سید حسین حسینی
۱۴۰۰/۳/۱۳
این کتاب نگاه شما را به زندگی تغییر می‌دهد.
امیدوارم از خواندن آن لذت ببرید
مشاهده همه نظرات 22

راهنمای مطالعه کتاب زندگی شما پیام شماست

برای دریافت کتاب زندگی شما پیام شماست و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.