معرفی و دانلود کتاب سه گانه هفت روز شوم 1: پیمان خون

عکس جلد کتاب سه گانه هفت روز شوم 1: پیمان خون
قیمت:
۶۹,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب سه گانه هفت روز شوم 1: پیمان خون و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب سه گانه هفت روز شوم 1: پیمان خون و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب سه گانه هفت روز شوم 1: پیمان خون

کتاب سه گانه هفت روز شوم 1: پیمان خون نوشته‌ی نورا رابرتز که از نویسندگان پرفروش نیویورک تایمز است، رمانی فانتزی و تخیلی‌ست که به ماجرای دردسرهای سه دوست که با یکدیگر پیمان برادری بسته‌اند می‌پردازد؛ آن‌ها در شهری کوچک زندگی می‌کنند که عدد 7 در آن شماره‌ای نفرین‌شده است و هر هفت سال یک‌بار در آن‌جا رویدادهای شومی اتفاق می‌افتد.

درباره‌ی کتاب سه گانه هفت روز شوم 1: پیمان خون

جادو و اتفاقات غیرعادی از مهم‌ترین عناصر داستان‌های فانتزی و تخیلی است؛ همان چیزی که در کتاب پیمان خون نیز سرچشمه‌ی همه‌ی رویدادهایی است که هیجان و شگفتی را در خواننده بالا می‌برد؛ ماجراهایی از نبرد خیر و شر و مبارزه در راه روشنی و پیروزی بر اهریمن که به قهرمان یا قهرمانانی فداکار و شجاع نیاز دارد تا مانند سپری در برابر دشمن شهر و مردم عمل کند و درنهایت، صلح و شادی را به ارمغان بیاورد.

کتاب سه گانه هفت روز شوم 1: پیمان خون (Blood Brothers) نوشته‌ی نورا رابرتز (Nora Roberts) روایت رفاقت سه دوست قدیمی است که وقتی در کودکی عهد بستند تا با یکدیگر برادر باشند، ناخواسته باعث شدند که تا سال‌ها بعد رویدادهای عجیب و خطرناکی برای شهر و همشهری‌هایشان رقم بخورد. کیل، فاکس و گیج شبی که تولد ده‌سالگی‌شان را در جنگل هاوکینز جشن می‌گرفتند، با خون خود پیمان برادری بستند اما خون آن‌ها روی سنگ شیطان ریخت و باعث شد شهر هاوکینز هالو هر هفت سال یک‌بار، در هفتمین روز ماه هفتم سال، به مدت هفت روز درگیر نبرد با اهریمن شود.

اهریمنِ قصه‌ی پیمان خون سه قرن پیش توسط فرشته‌ی نگهبان زندانی شده بود، اما پیمان برادری کیل، فاکس و گیج او را از زندان آزاد کرد؛ حالا مدت‌هاست که عدد هفت برای ساکنان شهر هاوکینز هالو نشانه‌ی شومی و اتفاقات بد است و سه دوست قدیمی ۲۱ سال بعد در انتظار نبردی دوباره با اهریمن هستند؛ این سه برادر هم‌پیمان حالا البته با سه زن (کویین، لایلا و سی بل) که دست سرنوشت آن‌ها را به شهر کشانده هم‌پیمان هستند تا در آخرین هفت روز اهریمن با او مبارزه کنند و او را از پا دربیاورند.

در کتاب سه گانه هفت روز شوم 1: پیمان خون ماجراها به سمت و سویی می‌رود که در هفت روز آخر نبرد با اهریمن تنها دو راه وجود دارد؛ یا شیطانی که سال‌هاست شهر را جولانگاه قتل و غارت قرار داده از بین می‌رود یا این‌که شهر برای همیشه نابود می‌شود؛ این‌گونه سه قهرمان قصه به همراه کویین، لایلا و سی بل بار دیگر هم‌قسم می‌شوند تا با تکیه بر قدرت‌های خدادادی‌شان شهر را از چنگ اهریمن بزرگ نجات دهند و برای مردمان شهر پیام‌آور صلح و شادی و نجات باشند.

کتاب سه گانه هفت روز شوم 1: پیمان خون نوشته‌ی نورا رابرتز با ترجمه‌ی الهه صالحی توسط انتشارات لیوسا در ایران منتشر شده است.

درباره‌ی سه‌گانه‌ی هفت روز شوم

هفت روز شوم (Sign of Seven) عنوان سری رمان‌های عاشقانه و تخیلی‌ای است که توسط نورا رابرتز نوشته شده. این مجموعه به داستان سه دوست قدیمی می‌پردازد که در کودکی باعث شده‌اند شیطانِ محبوس، از بند رها شود و شهر هاوکینز هالو را مورد حمله و خشونت قرار دهد. نویسنده در این کتاب، خواننده را به شهری خیالی می‌برد که در نگاه نخست همه‌چیز در آن عادی است، اما هر هفت سال یک بار ماجراهایی عجیب‌وغریب در آن رخ می‌دهد.

نکوداشت‌های کتاب سه گانه هفت روز شوم 1: پیمان خون

  • حتی خوانندگانی که علاقه‌ی خاصی به آثار نورا رابرتز ندارند، اعتراف خواهند کرد که از ماجراهای این کتاب لذت برده‌اند. (بوک سریز نوردر)

  • این داستان شروع یک سه‌گانه‌ی مهیج است؛ اگر چه این جلد کمتر از جلدهای بعدی پیچ‌وتاب دارد، اما طرفداران سبک تند و رنگارنگ نورا رابرتز از این خوانش لذت خواهند برد. (پابلیشرز ویکلی)

  • مبارزه‌ای ابدی علیه شیطان در کتاب آغازین سه‌گانه‌ی جدید رابرتز! مانند سری‌کتاب‌های قبلی این نویسنده، سه زوج در طول سه کتاب باید با سخت‌ترین ترس‌های خود روبه‌رو شوند. این کتاب یک سرگرمی وهم‌آور است. (آر.تی بوک ریویو)

کتاب سه گانه هفت روز شوم 1: پیمان خون برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای علاقه‌مندان به داستان‌های مهیج و دلهره‌آور، به‌خصوص افرادی که طرفدار رمان‌های ژانر فانتزی، تخیلی و ترسناک هستند یک انتخاب مناسب است.

با نورا رابرتز بیشتر آشنا شویم

نورا رابرتز متولد سال 1950، رمان‌نویس اهل ایالات متحده آمریکا است. او اولین فردی بود که نامش وارد تالار مشاهیر نویسندگان رمانس در آمریکا شد. کتاب‌های پرشمار این نویسنده همواره به‌عنوان آثار پرفروش در فهرست‌های متعدد قرار گرفته‌اند. از آثار پرفروش این نویسنده می‌توان به کتاب‌های «شهر بی‌گناه»، «فرشته‌ها سقوط می‌کنند» و «مسئله‌ی انتخاب» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب سه گانه هفت روز شوم 1: پیمان خون می‌خوانیم

پسرک خندید. کویین صداى وحشتناک و چندش‌آورش را شنید و دید که شانه‌هایش با خندیدن تکان مى‌خورد. بعد از شیشه فاصله گرفت و در هوا معلق ماند. یک لحظه بالاى خیابان خواب‌زده چرخید و بعد در خود جمع شد. تنها چیزى که به فکر کویین رسید همین بود، جمع شدن در خود. او منقبض شد و به شکل نقطه‌اى سیاه درآمد و ناپدید شد.

کویین خودش را به پنجره رساند، پرده‌ها را کشید و تمام پنجره را پوشاند. بالاخره روى زمین نشست و لرزان پشتش را به دیوار تکیه داد.

وقتى احساس کرد مى‌تواند روى پاهایش بایستد، با تکیه به دیوار بلند شد و شتابان به سراغ پنجره‌هاى دیگر رفت. تمام پرده‌ها را کشید و پنجره‌ها را پوشاند. نفسش بند آمده بود و سعى داشت به خودش بقبولاند که اتاق به جعبه‌اى بسته شبیه نشده است. دو لیوان پر آب نوشید؛ به آن احتیاج داشت. به پنجره‌هاى پوشیده خیره شد و گفت: "بسیار خوب، لعنت به تو لعنتىِ کوچولو."

لپ‌تاپش را برداشت و به همان جاى قبلى، پاى پنجره، برگشت. آن جا به‌نظرش امن‌تر بود. شروع کرد به نوشتن تمام جزییاتى که از آن خواب یادش مى‌آمد و آن موجودى که پشت پنجره دیده بود.

وقتى کویین بیدار شد، نور روز اطراف پرده‌هاى کرم‌رنگ را زرد کرده بود. باترى لپ‌تاپ هم تمام شده بود. او به خودش تبریک گفت که یادش بود قبل از از حال رفتن و خوابیدن روى زمین، نوشته‌هایش را به حافظه‌ى کامپیوترش بسپارد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب سه گانه هفت روز شوم 1: پیمان خون
نویسنده
مترجمالهه صالحی
ناشر چاپیانتشارات لیوسا
سال انتشار۱۳۹۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات356
زبانفارسی
شابک978-600-5138-34-4
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب سه گانه هفت روز شوم 1: پیمان خون

غزل حسین زاده
۱۴۰۲/۷/۲۹
داستان جالبی بود. به قطع اگر فیلم یا سریال بشه میتونه واقعا ترسناک باشه. فقط برای شکل گیری داستان زیادی کش داده شده بود. رویارویی اصلی رو در حد چند صفحه نوشته بود. به نظرم ایراد داستان همین بود‌. اما به شکلی بود که بخوام کتاب بعدی رو هم بخونم.
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب سه گانه هفت روز شوم 1: پیمان خون

برای دریافت کتاب سه گانه هفت روز شوم 1: پیمان خون و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.