معرفی و دانلود کتاب سه گانه هفت روز شوم 2: شهر هاوکینز هالو

عکس جلد کتاب سه گانه هفت روز شوم 2: شهر هاوکینز هالو
قیمت:
۶۹,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب سه گانه هفت روز شوم 2: شهر هاوکینز هالو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب سه گانه هفت روز شوم 2: شهر هاوکینز هالو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب سه گانه هفت روز شوم 2: شهر هاوکینز هالو

کتاب سه گانه هفت روز شوم 2: شهر هاوکینز هالو نوشته‌ی نورا رابرتز از پرفروش‌ترین نویسندگان نیویورک تایمز، بخش دوم یک رمان سه قسمتی است که به ادامه‌ی نبرد سه دوست قدیمی با اهریمن آزادشده در شهر می‌پردازد. در این کتاب قهرمانان قصه در انتظار روز موعود و مبارزه با هیولایی هستند که در روز هفتم ماه سر خواهد رسید.

درباره‌ی کتاب سه گانه هفت روز شوم 2: شهر هاوکینز هالو

ماجراهای رمان‌های سه‌گانه‌ی هفت روز شوم از آن‌جایی آغاز می‌شود که سه دوست قدیمی با نام‌های کیل، فاکس و گیج در شب تولد ده‌سالگی‌شان با همدیگر یک پیمان خونی می‌بندند که تا پایان عمر برادر باشند؛ اما این پیمان خونی ناخواسته باعث می‌شود تا اهریمنی که قرن‌ها پیش توسط فرشته‌ی نگهبان محبوس شده بود، رها شود و هر هفت سال در روز هفتم هفتمین ماه سال، به مدت هفت روز شهر هاوکینز هالو را جولانگاه قتل و غارت خود کند.

کتاب سه گانه هفت روز شوم 2: شهر هاوکینز هالو (The Hollow: Sign of Seven) نوشته‌ی نورا رابرتز (Nora Roberts) به ادامه‌ی مهیا شدن سه دوست قدیمی برای نبرد بزرگ می‌پردازد؛ این سه نفر که حالا با سه زن با نام‌های کویین، لایلا و سی بل هم‌پیمان شده‌اند، به روز بیدار شدن هیولا نزدیک‌تر از هر زمان دیگری هستند؛ اما این‌بار یک تفاوت بزرگ با دفعات قبلی دارد و آن این‌که این شش نفر نسبت به دفعات قبل آمادگی بیشتری برای مقابله با اهریمن دارند، هر چند این نبرد همچنان سخت و طاقت‌ فرسا باشد.

هفتمین ماه سال در راه است و قهرمانان کتاب برگ برنده‌ای در دست دارند؛ آن‌ها دوستان جدیدی پیدا کرده‌اند که هر کدام به نوعی با اهریمن ارتباط پیدا می‌کنند و می‌توانند برای نبرد بزرگ به شهر کمک کنند. مردان داستان هم با نیرویی که قرن‌ها پیش هیولا را به دام انداخته است در ارتباطند و این همبستگی بزرگ ادامه‌ی مبارزه را برای خوانندگان جذاب خواهد کرد.

در کتاب سه گانه هفت روز شوم 2: شهر هاوکینز هالو یک ماجرای عاشقانه هم به موازات قصه‌ی اصلی پیش می‌رود؛ فاکس که حالا وکیل شهر هاوکینز هالو هم شده، کشش و علاقه‌ای به لایلا، یکی از سه زن اصلی قصه پیدا می‌کند؛ او باید اعتماد لایلا را به دست آورد؛ چرا که این پیوند نه‌تنها برای خود او بلکه برای نجات شهر نیز یک موهبت به شمار می‌آید.

کتاب سه گانه هفت روز شوم 2: شهر هاوکینز هالو، با ترجمه‌ی الهه صالحی برای نخستین بار در ایران توسط انتشارات لیوسا منتشر و بازار کتاب عرضه شده است.

درباره‌ی سه‌گانه‌ی هفت روز شوم

هفت روز شوم (Sign of Seven) یک رمان سه قسمتی عاشقانه فانتزی است که از کتاب‌های مشهور نورا رابرتز، نویسنده‌ی کتاب‌های پرفروش نیویورک تایمز شناخته می‌شود. این کتاب‌ها با عنوان‌های «پیمان خونی»، «شهر هاوکینز هالو» و «سنگ شیطان» به ماجراهای سه دوست قدیمی می‌پردازند که در کودکی با همدیگر پیمان برادری بسته‌اند، اما این پیمان باعث شده تا هر هفت سال یک بار، در هفتمین روز ماه هفتم سال، هیولایی شهر آن‌ها را به مدت هفت روز به چالش بکشد. در این داستان اگرچه شهر هاوکینز هالو یک شهر عادی به نظر می‌رسد، اما همیشه پتانسیل رخ دادن اتفاقات عجیب‌وغریب وجود دارد.

نکوداشت‌های سه گانه هفت روز شوم 2: شهر هاوکینز هالو

  • این کتاب بسیار مهیج و قابل‌قبول است، یک ادامه‌ی عالی برای مجموعه‌ی هفت روز شوم. من نمی‌توانم برای ادامه‌ی ماجراهای این کتاب منتظر بمانم. (دن رتکلیف، نویسنده‌ی کتاب‌های پرفروش علمی تخیلی)

  • وحشتناک بودن قصه با هر کتاب از مجموعه‌ی هفت روز شوم بهتر می‌شود. من از این قسمت دوم در سه‌گانه‌ی نورا رابرتز لذت بردم و دوست ندارم برای نتیجه‌گیری در بخش سوم بیشتر منتظر بمانم؛ این کتاب داستان لایلا و فاکس بود، اما باز هم مانند کتاب گذشته، همه شخصیت‌ها حضور پررنگی داشتند. (بررسی‌های وب‌سایت آمازون)

کتاب سه گانه هفت روز شوم 2: شهر هاوکینز هالو برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای علاقه‌مندان به داستان‌های دنباله‌دار تخیلی، فانتزی و ترسناک کتابی خواندنی و جذاب است؛ به‌خصوص افرادی که این نوع داستان‌ها را با درون‌مایه‌های رمانتیک بیشتر می‌پسندند.

با نورا رابرتز بیشتر آشنا شویم

نورا رابرتز متولد سال 1950، نویسنده و درام‌نویس اهل ایالات متحده آمریکا است. او بیش از 200 داستان و رمان نوشته که هر کدام توانسته‌اند در فهرست کتاب‌های پرفروش در آمریکا باشند. نورا رابرتز نخستین فردی بود که نامش به‌عنوان رمانس‌نویس وارد تالار مشاهیر نویسندگان آمریکا شد. این نویسنده توانسته است 861 هفته نامش را به‌عنوان یکی از نویسندگان پرفروش در فهرست نیویورک تایمز قرار دهد که در این مدت، 176 هفته نفر اول فهرست بوده است. کتاب‌های «شهر بی‌گناه»، «فرشته‌ها سقوط می‌کنند» و «مسئله‌ی انتخاب» از کتاب‌های مشهور این نویسنده به زبان فارسی است.

در بخشی از کتاب سه گانه هفت روز شوم 2: شهر هاوکینز هالو می‌خوانیم

تمرین‌هاى تعمق سى‌بل که همراه با خنده و شوخى انجام شده بود، اصلاً براى لایلا کسل‌کننده نبود. در واقع به نظر او خیلى هم خوب بود. مطمئنا خیلى بهتر از تمرین‌هاى تصنعى کلاس یوگا. طبق دستور سى‌بل، او نفس‌هاى عمیق مى‌کشید و آن‌ها را در ستون فقراتش احساس مى‌کرد و این نفس‌ها تمام استرس و فشارهاى روحى را همراه با بازدم از بدنش خارج مى‌کرد. همان‌طور که سى‌بل تشریح مى‌کرد، بر شکمش متمرکز مى‌شد و حسى شبیه قلقلک را احساس مى‌کرد. در میان خنده‌ها و دم‌ها و بازدم‌ها و احساس قلقلک در شکم، او به چنان آرامشى دست یافت که حتى صداى ضربان نبض خودش را هم مى‌شنید. و این تازه بار اول بود.

لایلا آن شب راحت و بدون کابوس خوابید و صبح سرحال و بانشاط از خواب برخاست. مى‌بایست اعتراف مى‌کرد که پر از انرژى است. ظاهرا تعمق به هیچ‌وجه کسالت‌آور و خسته‌کننده نبود.

با بودن فاکس در دادگاه و آلیس در دفتر، رفتن لایلا به آن جا تا بعدازظهر ضرورتى نداشت. همان‌طور که زیر دوش ایستاده بود، فکر کرد فرصت خوبى است تا با سى‌بل و کویین به کار تحقیقات بپردازد و انرژى‌اش را صرف پیدا کردن پاسخ بعضى سؤالات کند. او هنوز ماجراى آن روز در میدان شهر را به نمودارهایش اضافه نکرده بود، همین‌طور رؤیاى مشترک خودش و فاکس را.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب سه گانه هفت روز شوم 2: شهر هاوکینز هالو
نویسنده
مترجمالهه صالحی
ناشر چاپیانتشارات لیوسا
سال انتشار۱۳۹۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات352
زبانفارسی
شابک978-600-5138-33-7
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب سه گانه هفت روز شوم 2: شهر هاوکینز هالو

غزل حسین زاده
۱۴۰۲/۷/۳۰
قشنگ بود این یکی جلد کتاب و جالب‌تر اینکه هر دفعه از چشم یکی از شخصیت‌های داستان کتاب روایت میشه. ولی به این نکته که سانسور کردن بیش از اندازه کتاب رو گنگ کرده هم نباید دست کم گرفت
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب سه گانه هفت روز شوم 2: شهر هاوکینز هالو

برای دریافت کتاب سه گانه هفت روز شوم 2: شهر هاوکینز هالو و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.