معرفی و دانلود کتاب سپهبد تیمور بختیار به روایت اسناد ساواک (جلد سوم)

عکس جلد کتاب سپهبد تیمور بختیار به روایت اسناد ساواک (جلد سوم)
قیمت:
27000 تومان - 3.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب سپهبد تیمور بختیار به روایت اسناد ساواک (جلد سوم) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب سپهبد تیمور بختیار به روایت اسناد ساواک (جلد سوم) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب سپهبد تیمور بختیار به روایت اسناد ساواک (جلد سوم)

سرتیپ تیمور بختیار که روز ۲۹ مرداد ۱۳۳۲ به سمت فرماندهی لشگر ۲ زرهی منصوب و پس از چند ماه با حفظ سمت، فرماندار نظامی تهران شد از جمله افرادی است که در دوران تثبیت دیکتاتوری مطلقه شاه نقش مهمی بعهده داشت.

خروج بختیار از لبنان و ورودش به ژنو پایان بحران استرداد وی بود. عملکرد دولت ایران درقضیه لبنان مشخص ساخت که رژیم ایران کاملاً مخالف فعالیت بختیاراست وامکان مصالحه بین وی و رژیم ایران وجود ندارد. از این زمان اقدامات بختیارشکل منظم تر و گسترده تری بخود گرفت. ورود بختیار به عراق در واقع تشکیل ستاد عملیاتی علیه دولت ایران بود. قبل از بحث پیرامون علت ورود بختیار به عراق و ارائه اسناد فعالیت وی مروری بر تحولات سیاسی عراق و روابط سیاسی ایران و عراق در این دوران برای درک ماهیت حمایت دولت عراق از بختیار ضروری است.

(این کتاب نسخه قدیمی بوده و با همکاری ناشر به صورت اسکن شده آماده سازی شده است و تنها در نسخه ویندوز قابل مشاهده می باشد.)

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب سپهبد تیمور بختیار به روایت اسناد ساواک (جلد سوم)
ناشر چاپیانتشارات مرکز بررسی اسناد تاریخی
سال انتشار۱۳۷۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات550
زبانفارسی
شابک978-964-5645-26-3
موضوع کتابکتاب‌های تاریخ ایران
قیمت نسخه الکترونیک
27000 ت - 3.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب سپهبد تیمور بختیار به روایت اسناد ساواک (جلد سوم)

برای دریافت کتاب سپهبد تیمور بختیار به روایت اسناد ساواک (جلد سوم) و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.