معرفی و دانلود کتاب سیره حیاه الشهید الفریق عباس بابایی (زندگینامه خلبان شهید عباس بابایی)

عکس جلد کتاب سیره حیاه الشهید الفریق عباس بابایی (زندگینامه خلبان شهید عباس بابایی)
قیمت:
7500 تومان - 0.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب سیره حیاه الشهید الفریق عباس بابایی (زندگینامه خلبان شهید عباس بابایی) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب سیره حیاه الشهید الفریق عباس بابایی (زندگینامه خلبان شهید عباس بابایی) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب سیره حیاه الشهید الفریق عباس بابایی (زندگینامه خلبان شهید عباس بابایی)

کتاب سیره حیاه الشهید الفریق عباس بابایی (زندگینامه خلبان شهید عباس بابایی)، به روایت زندگی پر فراز و نشیب این خلبان شجاع و دلیر دفاع مقدس به زبان عربی می‌پردازد.

شهید عباس بابایی در آبان سال 1329 در قزوین به دنیا آمد. او دوره ابتدایی و متوسطه خود را در همان شهر گذراند و در سال 1348 به دانشکده خلبانی نیروی هوایی رفت و بعد از سپری کردن آموزش مقدماتی جهت تکمیل دوره راهی آمریکا شد. بعد از بازگشت از آمریکا با ورود هواپیماهای پیشرفته اف-14 به نیروی هوایی، او که یکی از خلبان‌های تیزهوش و ماهر در پرواز با هواپیمای شکاری اف-5 به شمار می‌رفت، به همراه تعدادی دیگر برای پرواز با هواپیمای اف-14 انتخاب و به پایگاه هوایی اصفهان وارد شد.

شهید بابایی با داشتن تعهد، ایمان و تخصص در سال 1360 به فرماندهی پایگاه هشتم هوایی و ارتقا درجه ارشدیت دست یافت. او در سال 1362 به درجه سرهنگی ارتقا پیدا کرد و در جایگاه معاونت عملیات نیروی هوایی قرار گرفت و به تهران منتقل شد.

عباس بابایی در 15 مرداد 1366 هم‌زمان با عید قربان به همراه یکی از خلبانان نیروی هوایی برای شناسایی منطقه و مشخص کردن راهکارهایی برای اجرای عملیات، به وسیله یک فروند هواپیمای اف-5 از پایگاه هوایی تبریز پرواز کرد و وارد عراق شد.

او بعد از انجام مأموریت، زمان برگشت در آسمان خطوط مرزی، مورد هدف گلوله‌های ضد هوایی قرار گرفت و با برخورد تیر به سر و گردن به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

در بخشی از کتاب سیرة حیاة الشهید الفریق عباس بابایی (زندگینامه خلبان شهید عباس بابایی) می‌خوانیم:

مع تصعید الصراعات ضدّ دولة إیران الإمبراطوریة، أنّ بابائی کالواحد من أفراد القوات الجویة الثوار بمرافقة سائر أفراد الجیش الملتزمین دخل ساحة الصراع.
إنّه بعد انتصار الثورة الاسلامیة، بالاضافة إلی القیام بالمهام الیومیة، بادر إلی الحفظ علی الأنجازات المجیدة للثورة الإسلامیة رئیساً لجمعیة لمقر الاسلامیة.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب سیره حیاه الشهید الفریق عباس بابایی (زندگینامه خلبان شهید عباس بابایی)
نویسنده
مترجمجواد چشمه نور، علیرضا خادم دقیق
ناشر چاپیانتشارات راهبردی نهاجا
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات24
زبانعربی
شابک978-600-8489-54-2
موضوع کتابکتاب‌های انقلاب و دفاع مقدس
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب سیره حیاه الشهید الفریق عباس بابایی (زندگینامه خلبان شهید عباس بابایی)

برای دریافت کتاب سیره حیاه الشهید الفریق عباس بابایی (زندگینامه خلبان شهید عباس بابایی) و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.