معرفی و دانلود کتاب صوتی شباهت جعبه‌ی ویولون با تابوت

عکس جلد کتاب صوتی شباهت جعبه‌ی ویولون با تابوت
قیمت:
39000 تومان - 4.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی شباهت جعبه‌ی ویولون با تابوت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی شباهت جعبه‌ی ویولون با تابوت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی شباهت جعبه‌ی ویولون با تابوت

داستان کتاب صوتی شباهت جعبه‌ی ویولون با تابوت اثر تنسی ویلیامز از نگاه مردی روایت می‌شود که تیزبینانه و دقیق به مرور رابطه با خواهر بزرگترش در دوران نوجوانی می‌پردازد.

در واقع تنسی ویلیامز (Tennessee Williams) در کتاب صوتی شباهت جعبه‌ی ویولون با تابوت (The Resemblance Between a Violin Case and a Coffin) داستان دوره بلوغ و تاثیر آن در ادامه زندگی را دستمایه قرار داده است.

او عبور از دوران نوجوانی و بلوغ را توام با از دست رفتن خوشی‌های شوق برانگیز و ایجاد فاصله‌های بین خود و خواهرش می‌بیند که روز به روز عمیق‌تر می‌شود. بخصوص آنگاه که به توصیه مادر و مادربزرگشان قرار می‌شود خواهرش خود را برای قدم گذاشتن به دنیای بزرگ‌ترها و ازدواج آماده کند.

در اجرای کتاب گوینده سعی کرده از طریق همزاد پنداری با راوی داستان، که از دوران نوجوانی و بلوغ خود سخن می‌گوید، شنونده را هر چه بیشتر با لحظات و وقایع داستان همراه سازد.

تنسی ویلیامز نویسنده مشهور آمریکایی و یکی از تاثیرگذارترین نویسندگان معاصر در ادبیات آمریکا محسوب می‌شود. نمایشنامه گربه روی شیروانی داغ یکی از آثار این نویسنده در سال ۱۹۵۵ برنده جایزه پولیتزر شد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
27 دقیقه
شباهت جعبه ویولون با تابوت - بخش اول
24 دقیقه
شباهت جعبه ویولون با تابوت - بخش دوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی شباهت جعبه‌ی ویولون با تابوت
نویسنده
مترجمناتالی چوبینه
راویرضا عمرانی
ناشر چاپیانتشارات تجربه
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابMP3
مدت۵۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی
39000 ت - 4.99 یورو
خرید کتاب صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی شباهت جعبه‌ی ویولون با تابوت

برای دریافت کتاب صوتی شباهت جعبه‌ی ویولون با تابوت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.