معرفی و دانلود کتاب صوتی شنل قرمزی

برای دانلود قانونی کتاب صوتی شنل قرمزی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی شنل قرمزی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی شنل قرمزی

کتاب صوتی شنل قرمزی نوشته شاگاهیراتا درباره یک دختر زیبا و کوچولویی است که قصد دارد به دیدن مادربزرگش برود و در راه خانه مادربزرگ اتفاقات هیجان آوری برای برای او می‌افتد.

قصه شنل قرمزی از داستان‌های قدیمی و آموزنده است که بزرگترها نیز با شنیدن این قصه‌ها به یاد دوران شیرین کودکی‌شان می‌افتند. شما می‌توانید با کمک این داستان شیرین به کودکان خود آموزش بدهید که به نصیحت و گفت‌های بزرگترشان گوش دهند.

داستان شنل قرمزی به صورت نمایشنامه اجرا شده است و آن را گروه گویندگان شامل پریما پوربیژن، غزال حسن زاده، هانیه پوشیده، مونا غنی زاده، فاطمه زهرا صمدی، سید روح الله باغبان، علی احمدی، محمد قدم پور مقدم روایت کرده‌اند.

نویسنده کتاب شنل قرمزی (Little Red Riding Hood‬‬)، شاگاهیراتا متولد 1939 در ژاپن می‌باشد. او بیشتر در بازنویسی داستان‌های کودک و نوجوان فعالیت داشته و از آثار این نویسنده می‌توان به شنل قرمزی، سیندرلا، هایدی، سفید برفی، گربه چکمه پوش و... اشاره نمود.

در کتاب شنل قرمزی می‌شنویم:

سال‌ها پیش در روستایی کوچک دختری با مادرش زندگی می‌کرد که همه او را شنل قرمزی صدا می‌زدند. این هم به خاطر آن بود که او همیشه با یک کلاه و شنل قرمز رنگ از خانه بیرون می‌رفت. شنل قرمزی این کلاه و شنل را خیلی دوست داشت چون آنها را مادربزرگش در روز تولدش به او هدیه داده بود. روزی مادرش گفت که به خانه مادربزرگش برود و او در راه خانه مادربزرگ با خطراتی مواجه می‌شود. گرگ بد گنده‌ای هوس می‌کند دخترک و غذای داخل سبد را بخورد. او مخفیانه شنل قرمزی را تعقیب می‌کند، گاه پشت درختان و بوته‌ها و تپه‌ها قایم می‌شود و گاه درون چاله‌ها. در نهایت گرگ به شنل قرمزی نزدیک می‌شود و دخترک از روی خامی مقصدش را به گرگ لو می‌دهد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
10 دقیقه
شنل قرمزی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی شنل قرمزی
نویسنده
راویسید روح الله باغبان، علی احمدی، محمد قدم پور مقدم، هانیه پوشیده، غزال حسن زاده، پریما پوربیژن، مونا غنی نیا، فاطمه زهرا صمدی
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابMP3
مدت۱۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی
5000 ت - 0.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی شنل قرمزی

مجتبی رفیعی
۱۴۰۰/۱۱/۲۷
دست همگی درد نکنه
از همگی عذر میخوام ولی جسارتن این آقایی که نقش آقا گرگ‌رو صداگذاری کردن فکر نمیکنید خیلی وحشتناک اجرا میکنن، من به عنوان پدر خداییش ترسیدم.
این داستان تبدیل به‌ی ژانر وحشت شده بود تا‌ی قصه کودکانه😁
پریسا محمودزاده
۱۳۹۸/۹/۵
آموزنده بود. اگه تو پایان داستان‌ها نتیجه گیری رو هم بیان کنید خیلی خوب میشه بخصوص برا بچه ها
مبینا
۱۴۰۱/۹/۱۹
ترسناک اجرا شده بود مناسب بچه‌ها نیست به نظرم
مهدیه حسینی
۱۴۰۱/۱۲/۱۱
خوب بود ولی یکم ترسناک
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب صوتی شنل قرمزی

برای دریافت کتاب صوتی شنل قرمزی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.