معرفی و دانلود خلاصه کتاب شگرد گرگ

عکس جلد خلاصه کتاب شگرد گرگ
قیمت:
5000 تومان - 0.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب شگرد گرگ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب شگرد گرگ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب شگرد گرگ

کتاب شگرد گرگ (چکیده کتاب) نوشته‌ی جردن بلفورت، که از پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک‌تایمز به شمار می‌آید، به شما می‌آموزد که چگونه با رعایت اصول اخلاقی به برقراری ارتباط با دیگران بپردازید و آن‌ها را قانع کنید و از طریق این آموزش‌ها در بازاریابی و فروش به موفقیت دست یابید.

درباره کتاب شگرد گرگ:

جردن بلفورت (Jordan Belfort) نحوه فروش گام به گام خود را در کتاب شگرد گرگ (Way of the wolf) فاش می‌کند که با بهره‌گیری از آن، هر فردی قادر است در حوزه فروش به موفقیت فوق‌العاده‌ای دست یابد. این کتاب با ادبیات و لحنی جذاب و دلنشین نکات بسیاری را در مورد چگونگی متقاعد کردن دیگران، فروش، نفوذ کلام و... به شما می‌گوید.

بلفورت زمانی که 26 ساله بود، موفق شد درآمدی حدود 49 میلیون دلار در یک سال کسب کند! ممکن است برایتان باور نکردنی باشد، اما جردن از این مسئله ناراحت بود، زیرا اگر تنها سه میلیون درآمد بیشتر داشت، درآمدش به هفته‌ای یک میلیون می‌رسید.

او برای اولین بار همه اسرار خود را آشکار می‌کند و شرح می‌دهد که چطور موفق شد با سیستم خاص خود از نردبان موفقیت با سرعتی غیرقابل باور بالا برود. سیستم منحصربه‌فرد بلفورت موجب شد حتی گروه فروشش نیز به موفقیت و ثروت فراوانی دست یابند.

جردن تاکنون به بیش از پنجاه شرکت مشاوره داده و برای مجلات و روزنامه‌های بسیاری همچون فوربز، وال استریت ژورنال، نیویورک‌تایمز، لس‌آنجلس تایمز، رولینگ استون و... نوشته است. با وجود همه این فعالیت‌ها، علت عمده شهرت او به فیلم گرگ وال‌استریت برمی‌گردد که در سال 2013 توسط مارتین اسکورسیزی ساخته شد و لئوناردو دی کاپریو در این فیلم ایفای نقش کرد.

خواندن کتاب شگرد گرگ به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

این کتاب برای افرادی که در کار فروش هستند یا کسب و کار خود را مدیریت می‌کنند، بسیار سودمند و مفید خواهد بود و نشان می‌دهد که چطور می‌توانید چرخه‌ی فروش‌تان را کم کنید، معاملات‌تان را افزایش دهید، مشتریان ثابت خود را داشته باشید و بازگشت مشتریان‌تان را تثبیت کنید.

این اثر برای کسانی که با کار فروش در ارتباط نیستند نیز کاربردی است. برای مثال یکی از بزرگ‌ترین اشتباهاتی که «مردم عادی» مرتکب می‌شوند این است که همچنان همان دیدگاه رایج و قدیمی را به امر فروش و متقاعد کردن دارند: «معامله کار فروشندگان است.» به همین علت هم از خود می‌پرسند: «من که قرار نیست چیزی بفروشم، پس چرا باید بدانم چگونه فروشم؟» حتی اگر قرار نیست چیزی را بفروشید باید تا حدودی در فروش و هنر متقاعد کردن مشتری مهارت کسب کنید. در غیر این صورت زندگی خیلی خوبی نخواهید داشت. فروش در زندگی مهم‌ترین حرف را می‌زند. در واقع شما یا در حال متقاعد کردن هستید یا در حال شکست خوردن.

نکوداشت‌های کتاب شگرد گرگ:

- این اثر، از راز چگونگی مجاب کردن هر کسی برای انجام هر کاری پرده برمی‌دارد. (Barnes & Noble)

- اگر می‌خواهید به عنوان یک فروشنده به بالاترین سطح ممکن برسید، این کتاب را از دست ندهید. (Craig Scoogie – CEO – NextDC)

- این کتاب بدون در نظر گرفتن سن و سال، تحصیلات یا سطح مهارت، به مخاطبین می‌آموزد که فروشنده، مذاکره‌کننده، کارآفرین یا سخنرانی ماهر باشند. (Amazon)

نکاتی از کتاب شگرد گرگ:

- مشتری باید صد در صد یقین داشته باشد محصول شما بهترین و مفیدترین چیزی است که دیده است. آن‌ها باید شیفته‌ی محصول، ایده یا مفهومی که ارائه می‌دهید شوند.

- مشتری باید به برند یا شرکت شما اعتماد کرده و با آن ارتباط برقرار کند. باید ایمان داشته باشد شرکت شما به آنچه می‌گوید پایبند است.

- ارتباطی دوستانه با مشتری احتمالی‌تان برقرار کنید و در کنار آن تا می‌توانید درباره‌ی او اطلاعات جمع‌آوری کنید.

جملات برگزیده کتاب شگرد گرگ:

- اگر می‌خواهید بر روی کسی تأثیر بگذارید، رفتارش را تقلید کنید.
- تلاش برای فروش چیزی به کسی که کالا یا خدمات شما را نمی‌خواهد یا به آن نیاز ندارد، کاری احمقانه است.
- زبان بدن، فروش را تضمین نمی‌کند، اما مطمئن باشید کاربرد نامناسب زبان بدن فرصت فروش را نابود خواهد کرد.
- وانمود کنید ثروتمندید، ثروتمند خواهید شد. وانمود کنید اعتمادبه‌نفسی منحصربه‌فرد دارید، مردم به شما اعتماد خواهند کرد.

در بخشی از کتاب شگرد گرگ می‌خوانیم:

یکی از لحن‌های مورد علاقه من است که در برخی از مهم‌ترین لحظات فروش به کار گرفته می‌شود. در این مورد خاص می‌خواهیم ببینیم در پایان معامله چگونه به کارمان می‌آید هر چند می‌خواهم این را هم بدانید که این لحن را در ابتدای فروش نیز به کار می‌گیریم یعنی همان‌جایی که فرصتی از مشتری می‌خواهید تا مزایای محصول یا ایده‌تان را برایشان برشمارید؛ به‌عبارت‌دیگر، از همان ابتدای کار نمی‌روید سراغ قالب کردن ایده‌ای به مشتری، بلکه نخست چنین می‌گویید: «اگه وقتتو شصت ثانیه در اختیار من بذاری، می‌خوام ایده‌ای رو باهات در میون بذارم. یک دقیقه وقت داری؟»

در اینجا مثالی می‌زنم تا کاربرد هر سه لحن را در نهایی کردن فروش در قالب یک الگوی واحد ببینید. نخست با لحن اطمینان کامل شروع می‌کنیم که در بیان این کلمات به کار گرفته می‌شود: «بیل، باور کن اگه فرصتی بهم بدی...» سپس از لحن اطمینان کامل می‌رویم سراغ صداقت محض که آن هم در این کلمات به کار می‌رود «... به شدت تحت تأثیر قرار خواهی گرفت...» و در پایان، از صداقت محض به انسان منطقی می‌رسیم، در کلمات آخر دیده می‌شود: «قبوله؟» و نشان می‌دهد شما آدمی منطقی هستید که حرفی منطقی می‌زنید.

حالا بیایید فرض کنیم که شما ارائه‌ای بی‌نقص داشتید و رسیدید به جایی که از مشتری برای نخستین بار خواستید محصولتان را سفارش بدهد، اما به هر دلیلی، مشتری‌تان یکی از همان مخالفت‌های معمول را مطرح می‌کند، صرف‌نظر از این‌که مشتری چه بهانه‌ای می‌آورد، نخستین سوالی که باید بپرسید این است که: «آیا ایده‌ام به نظرت منطقی میاد؟ از اون خوشت اومد؟» در اینجا می‌رسید به ابتدای الگویی زبانی که شما را قادر می‌سازد نخستین الگوی ازسرگیری‌تان را پیاده کنید؛ جایی که قرار است میزان اطمینان مشتریانتان را در هر یک از آن سه مورد –محصول، شما و شرکت- به ده برسانید.

فهرست مطالب کتاب

درباره ره‌آورد مدیریت
مقدمه
فصل اول: کلید فروش و تأثیرگذاری
فصل دوم: فروش خط مستقیم
فصل سوم: سریع کنترل را در دست بگیرید - همان 4 ثانیه نخست
فصل چهارم: لحن بیان و زبان بدن
فصل پنجم: کنترل و مدیریت حالت
فصل ششم: تکیه‌گاه ذهنی در اِن. اِل. پی
فصل هفتم: زبان بدن پیشرفته
فصل هشتم: هنر تشخیص مشتری در فروش خط مستقیم
فصل نهم: ده قانون مشتری‌یابی خط مستقیم
فصل دهم: کاریزما (جذابیت) فردی
فصل یازدهم: متن فروش در روش خط مستقیم
فصل دوازدهم: هنر فروش در روش خط مستقیم
فصل سیزدهم: الگوهای زبانی
فصل چهاردهم: هنر و علم از سرگیری
فصل پانزدهم: معرفی محصول در روش خط مستقیم

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابخلاصه کتاب شگرد گرگ
نویسنده
مترجمزهره نوروزی
ناشر چاپی ماهنامه ره آورد مدیریت
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات27
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب اقتصاد و مدیریت
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب شگرد گرگ

علی قربانی
۱۴۰۲/۶/۲۸
من کارم فروشه و با گوش کردن صحبت‌های جوردن متوجه شدم کاملا داشتم همین شکلی رفتار میکردم چون من یک فروشنده کار بلد هستم. من تا حالا اسطوره نداشتم اما جوردن برای من اسطوره فروشه و بهش افتخار میکنم. برای فروشنده شدن دقیقا باید صحبت‌های جوردن رو با عمق وجودتون گوش کنین و همین هارو اجرا کنین. چون اصولش همیناست و بقیه چرندیات رو بزارین کنار. به نظرم تنها کتابی که در زمینه فروش میشه خوند و موفق شد فقط همینه. من نیروهای خیلی خوبی در فروش تربیت کردم و همین اصول رو بهشون گفتم. سبک فروش من به فروش سینمایی معروفه اما خوشحالم صحبت‌های جردن رو گوش کردم و کلی نکته جدید یاد گرفتم. خدارو از بابت این اتفاق شکر میکنم.
سارا ساسانی
۱۴۰۱/۶/۷
واقعا برای فروش و راهکار‌های جذب افراد خیلی راهنمایی‌های فوق العاده‌ای کرده و اینکه با اجرای این تکنیک‌ها به راحتی میتونید بفروشید و مشتری واقعی و از فیک تشخیص بدید و وقتتان را برای کسانی که مشتری واقعی نیستن تلف نکنید
Maryam Salehi
۱۴۰۰/۵/۲۵
ی کتاب فوق العاده بود برای من، شغل من بازاریابی هست و گاهی نمیدونستم کجای کارم ایراد داره ک فروش خوبی ندارم، با خوندن این کتاب متوجه شدم چ کاری باید انجام بدم و چ کاری رو نباید انجام بدم.
ارکین هورن
۱۴۰۲/۵/۱۶
محتوای خیلی ملموس و واضحی داره چه فروشنده باشید چه نه خوندنش مهارت‌های فروش روخیلی بالا میبره گرچه این خلاصه کتاب اصلیشه اما کمی از آموزه‌های نسخه اصلیش نداره
فاطمه موسوی
۱۴۰۱/۷/۱۱
عالی بود حتما بخونید خیلی چیزا ازش یاد میگیرید 😍 این کتاب واقعا یک کتاب کامله با این که خلاصه هست اما خیلی چیزا ازش میتونید بفهمید واقعا پیشنهاد میشه 😍
سعیده رستمی
۱۴۰۲/۲/۲۷
یه کتاب واقعا بینظیر انگار قراره با هر ورق خوندنش به دنیایی پر از انگیزه و راه کار اساسی دست پیدا کنی از دستش ندید عالیه
حانیه رنجبر
۱۴۰۱/۸/۳۰
این کتاب هم برای فروشندگان هم کسایی که به کار فروشندگی دخالتی نمیکنند میتواند مفید باشد ارزش یه بار مطالعه را دارد
فرزاد
۱۴۰۱/۴/۸
بنظر من عالی بود ولی خوب اقتصاد و فرهنگ و.... ایران با کشور‌های دیگه فرق داره یه کتاب ایرانی می‌تونه بیشتر مفید باشه💯
abolfazl ebrahimi
۱۴۰۰/۶/۲۸
خیلی خلاصه همه چیز رو گفته، ولی به نظرم اول کتاب اصلی را بخوانید بعد کتاب خلاصه را که بیشتر تاثیر می‌گذارد
ابوالفض خادم المهدی
۱۴۰۲/۸/۲۶
سلام خسته نباشید واقعا مطاب ارزشمند این کتاب ده ها برابر هزینه خود کتاب می‌ارزه و اقعا بدردم خورد
پویا حسینی
۱۴۰۱/۵/۸
درود
واقعا فوق العاده هست برای کسانی که ویزیتور هستن یا رهبری ویزیتور انجام میدن
سپاسمندم
Saeed Gholamrezaei
۱۴۰۱/۵/۱
بنظرم این کتاب مناسبت فروش حضوری یا اصول مذاکره در سطح ابتدایی هست. ولی خوندنش خالق از لطف نیست
سید حسین صهری
۱۴۰۰/۵/۴
کتابی برای افرادی که میخواند درزمینه فروش موفق بشتد. به همه این کتاب را پیشنهاد میکنم
Amir Hosseiny
۱۳۹۹/۱۱/۱۲
ب نظرم کتاب با ارزشیه و ادم باید حتما بخونه اگ میخاد ب جایی برسه!..
عباس سلگی
۱۴۰۲/۱۱/۲۶
واسه اینکه یه کتاب رو درک کنیم به نظرم حداقل باید ۵مرتبه خونده بشه
مشاهده همه نظرات 40

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب شگرد گرگ

برای دریافت خلاصه کتاب شگرد گرگ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.