معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی آپارتمان: رادیو کابوس - اپیزود پنجم

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی آپارتمان: رادیو کابوس - اپیزود پنجم
قیمت:
۱۲۰۰۰ ۸,۴۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی آپارتمان: رادیو کابوس - اپیزود پنجم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی آپارتمان: رادیو کابوس - اپیزود پنجم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی آپارتمان: رادیو کابوس - اپیزود پنجم

کتاب صوتی آپارتمان: رادیو کابوس - اپیزود پنجم نوشتهٔ حسین مسعودی آشتیانی و فیروزه لطفی، داستان واقعی و هیجان‌انگیز فردی به نام «جودی» را روایت می‌کند که به همراه دخترش برای یافتن خانه‌ای مناسب به کالیفرنیا مهاجرت می‌کند. او بعد از پیدا کردن خانه‌ای قدیمی در طبقه چهارم یک مجتمع مسکونی، از همان شب اول اتفاقات عجیبی را تجربه می‌کند. این داستان پنجمین اثر از مجموعه رادیو کابوس است.

درباره کتاب صوتی آپارتمان: رادیو کابوس - اپیزود پنجم:

یکی از محبوب‌ترین ژانرها در دنیای ادبیات و سینما ژانر «وحشت» و حوادث هولناک در آن است. این داستان‌ها در بعضی مواقع از تخیلات سازنده سرچشمه گرفته‌اند و گاهی اوقات نیز بر اساس مشاهدات افراد یا تجربه‌های ماورایی آن‌ها ساخته و پرداخته می‌شوند. این ژانر در ادبیات با عنوان‌های «ادبیات وحشت» یا «داستان ترسناک» نیز شناخته شده و در بیشتر مواقع در مخاطب احساس ترس، انزجار، تنفر یا وحشت ایجاد می‌کند.

داستان‌های کوتاه و بلند زیادی در ژانر وحشت نوشته شده‌اند. فضای این داستان‌ها را معمولاً موضوعات مرموز و ترسناکی مثل شکنجه، قتل، خودکشی، ارواح، آشفتگی‌های روانی، جن، بختک، خون‌آشام و جادو تشکیل می‌دهند. همچنین معمولاً شخصیت‌های آن‌ها توانایی‌های خارق‌العاده‌ای مثل قدرت نفوذ به ارواح و حرف‌زدن با اشیا یا حیوانات را پیدا می‌کنند.

کتاب صوتی آپارتمان در مورد زنی به نام جودی است که پس از اقامت در خانهٔ جدیدش، خواب‌های عجیبی می‌بیند. او در طول روز تمام تلاشش را می‌کند تا کابوس‌هایش را فراموش کند، اما زمانی که شب از راه می‌رسد دوباره همان خواب‌ها را می‌بیند. جودی هر بار با جیغ و فریاد از خواب بیدار می‌شود و پس از بیداری حضور افرادی که در خواب دیده بود را در اتاق حس می‌کند...

معرفی مجموعه رادیو کابوس:

اپیزودهای این مجموعه داستان‌های واقعی، دلهره‌آور و مهیجی را شامل می‌شود که بی‌تردید تا مدت‌ها در ذهن مخاطبین خود باقی خواهد ماند؛ این شما و این تجربه‌ای وهمناک! شنیدن اپیزودهای رادیو کابوس به دلیل برخورداری از محتوای ترسناک و هیجان‌انگیز، برای بیماران قلبی، افراد برخوردار از روحیهٔ حساس و کودکان زیر پانزده سال مناسب نیست.

کتاب صوتی آپارتمان مناسب چه کسانی است؟

اگر به ژانر وحشت و داستان‌های ترسناک و رازآلود علاقه دارید، شنیدن این کتاب صوتی برای شما لذت‌بخش خواهد بود.

در بخشی از کتاب صوتی آپارتمان می‌شنویم:

چند روزی نمیگذره که مدیر ساختمون ضمن اینکه به جودی هشدار میده همسایه‌ها از سروصداهاش شاکی‌ان، به اون اعلام می‌کنه واحدی در طبقهٔ همکف خالی شده و میتونه به اونجا نقل‌مکان کنه. جودی هم همهٔ اون خواب‌ها رو به استرس‌های زندگیش ربط میده و با خوشحالی پیشنهاد مدیرو قبول می‌کنه. برای اولین‌بار با دوستش «ایدی» به محل زندگی جدیدش میره. جایی کثیف و سرد که بوی تعفن ازش بالا میزنه. ایدی بدون اینکه بخواد جودی رو بترسونه بهش می‌گه که اصلاً حس خوبی به اینجا نداره...

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
35 دقیقه
آپارتمان

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی آپارتمان: رادیو کابوس - اپیزود پنجم
نویسنده،
راویفیروزه لطفی، شکوه خسروی، مرضیه فلاح
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۳۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه صوتی
۱۲۰۰۰ ۸,۴۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی آپارتمان: رادیو کابوس - اپیزود پنجم

خاطره
۱۴۰۲/۱/۸
مثل همیشه رادیو کابوس داستانی عالی وهیجان انگیز با اجرای فوق العاده گوینده. زنی که خواب‌های ترسناک سریالی میبینه وسعی در نادیده گرفتن شون داره. واقعا ترسناک ودلهره آور هستش. توصیه میکنم اگر طالب هیجان هستیدگوش کنید
Sogol
۱۴۰۲/۷/۹
داستان خیلی جذاب و گیرایی نبود اما صدای گوینده خیلی گیراست. امیدوارم در آینده داستان‌های قوی تری رو ببینیم.
کتابخوان
۱۴۰۱/۴/۱۱
دارم تمام اپیزودها رو میخونم عالی و پرکشش
❤M❤
۱۴۰۱/۲/۲۶
لذت بردم از شنیدنش داستانش عالی بود
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی آپارتمان: رادیو کابوس - اپیزود پنجم

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی آپارتمان: رادیو کابوس - اپیزود پنجم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.