معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی استاد یک تریلیون دلاری: دستورالعمل‌های رهبری بیل کمپل از سیلیکون ولی

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی استاد یک تریلیون دلاری: دستورالعمل‌های رهبری بیل کمپل از سیلیکون ولی
قیمت:
9800 تومان - 1.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی استاد یک تریلیون دلاری: دستورالعمل‌های رهبری بیل کمپل از سیلیکون ولی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی استاد یک تریلیون دلاری: دستورالعمل‌های رهبری بیل کمپل از سیلیکون ولی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی استاد یک تریلیون دلاری: دستورالعمل‌های رهبری بیل کمپل از سیلیکون ولی

در کتاب صوتی استاد یک تریلیون دلاری: دستورالعمل‌های رهبری بیل کمپل از سیلیکون ولی (میکروکتاب)، نوشتۀ اریک اشمیت، جاناتان روزنبرگ و الن ایگل، که یکی از پرفروش‌ترین‌ کتاب‌های نیویورک تایمز و آمازون است، اصول مربی برجسته، بیل کمپل از طریق مصاحبه با افرادی که با او ارتباط نزدیکی داشتند و به او علاقمند بودند، مورد بررسی قرار می‌گیرد.

بیل کمپل در پیشرفت شرکت‌های بسیاری هم‌چون گوگل، اپل و... نقش به سزایی داشته است و به پرورش انسان‌های درخشان و موفقی مانند استیو جابز، لری پیج و اریک اشمیت پرداخته است. او نابغه کسب و کار بود و در سال 2016 درگذشت. او پس از مرگش میراث بسیاری از شرکت‌های در حال رشد، اشخاص موفق، دوستی، احترام و عشق را از خود به یادگار گذاشته است.

اریک اشمیت (Eric Schmidt)، آلن ایگل (Ellen Eagle) و جاناتان روزنبرگ (Jonathan Rosenberg) سال‌های بسیاری در گوگل مدیریت و رهبری کرده‌اند. آن‌ها از نزدیک نحوه‌ی کار بیل کمپل را به چشم دیده‌اند که چگونه روابط مبتنی بر اعتماد را ایجاد کرد، رشد فردی را پرورش داد و به گسترش سازمان به شکلی ماندگار کمک کرد.

این سه شخص مشهور و برجسته هم بخاطر تشکر از مربی‌شان و هم آموزش و انگیزه‌دهی به نسل‌های جدید، تجربیات خود و دانستنی‌های بیل را در کتاب صوتی مربی تریلیون دلاری (Trillion Dollar Coach: The Leadership Playbook of Silicon Valley's Bill Campbell) گردآوری کرده‌اند.

میکروکتاب صوتی استاد یک تریلیون دلاری برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب صوتی راهنمایی بسیار خوبی برای مدیران و رهبران کسب و کار است تا با بهره‌گیری از آن بتوانند سازمان و اشخاص را با عملکرد بهتری به جلو راهنمایی کنند.

میکروکتاب چیست؟ چرا میکروکتاب‌ها مفید هستند؟

میکروکتاب‌های سبکتو در حقیقت چکیده‌ای مهم از کتاب‌ها هستند که شما بتوانید آن‌ها را در زمانی معقول بخوانید. همه ما در روز زمان‌های پرت زیادی داریم که می‌توانیم با میکروکتاب آن را به زمان طلایی تبدیل کنیم.

میکروکتاب‌ها شامل بخش‌های ثابتی هستند، در ابتدا توضیحاتی در مورد نویسنده وجود دارد چرا که وقتی شما با نویسنده آشنا باشید بهتر با کتاب ارتباط برقرار می‌کنید. بخش بعدی، توضیحی کلی در مورد کتاب است که شما بتوانید در یک نگاه با مبحث کلی کتاب آشنا شوید و بخش آخر هم چکیده مفید آن است.

در بخشی از میکروکتاب صوتی استاد یک تریلیون دلاری می‌شنویم:

بیل در تیم فوتبال مدرسه راهنمایی سیکرد هارت، توانسته بود به دستاوردهای بزرگی برسد. او توانسته بود این تیم را تبدیل به یک باشگاه موفق و سرشناس کند. بیل با «فرهنگ پیروزی» به دانش‌آموزان خود گوشزد می‌کرد که ثروت، شما را در فوتبال به موفقیت نمی‌رساند بلکه باید جربزه داشته باشید

مربیان و رهبران بزرگ همیشه هدایت تیم خود را با گفتن سخنانی از شیرینی پیروزی آمیخته می‌کنند. بیل در سبک مدیریتی خود تفاوتی بین تیم‌های مدرسه با تیم‌های حرفه‌ای قائل نمی‌شد و معتقد بود تنها در عملکرد است که تیم‌ها با هم تفاوت دارند. او در عین سختگیری، مهربان بود. اگر بچه‌ای به دلیل بازی در مکانی دیگر دیرتر به تمرین می‌رسید، بیل او را توبیخ نمی‌کرد. بلکه اعتقاد داشت باعث می‌شود با انرژی بهتری به تمرین فوتبال بپردازد. او به انجام تمرین‌ها در ساعت مشخص متعهد بود و دوست داشت دیگران هم این تکنیک را اجرا کنند.

هیچ چیز باعث نمی‌شد در حین تمرین حواس بیل پرت شود. او هر چیزی را در حین تمرین نادیده می‌گرفت، حتی مهم‌ترین تماس‌ها و مهم‌ترین افراد را. معتقد بود پیروزی باید با اصول دقیق و حساب شده به دست آید. بیل در کسب و کار هم این تکنیک را پیاده می‌کرد. معتقد بود نباید به هر قیمت پیروز شد، مسلما چنین پیروزی نمی‌تواند ارزشمند باشد. از این رو بیل تیم‌های کاری را در کمپانی مثل تیم‌های ورزشی با «فرهنگ پیروزی» آشنا می‌کرد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
3 دقیقه
میکروکتاب چیست
1 دقیقه
درباره کتاب
1 دقیقه
درباره نویسنده
3 دقیقه
مقدمه
16 دقیقه
فصل اول: وردست و مدیرعامل
18 دقیقه
فصل دوم: عنوانی که داری تو را مدیر می‌کند و افرادت تو را رهبر می‌کنند
10 دقیقه
فصل سوم: ایجاد بسته اعتماد
18 دقیقه
فصل چهارم: اول تیم
14 دقیقه
فصل پنجم: قدرت عشق
1 دقیقه
پیشنهاد میکروکتاب بعدی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی استاد یک تریلیون دلاری: دستورالعمل‌های رهبری بیل کمپل از سیلیکون ولی
نویسنده، ،
مترجمفاطمه فراهانی
راویدادبه دادمهر
ناشر صوتی سبکتو
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۲۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی اقتصاد و مدیریت
قیمت نسخه صوتی
9800 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی استاد یک تریلیون دلاری: دستورالعمل‌های رهبری بیل کمپل از سیلیکون ولی

مهدی ثنایی پور
۱۴۰۱/۱۰/۶
درود و مهر
به نظر من کتاب خوبیه بویژه که مدیران بزرگ اذعان داشتن بیل انسان اخلاق مداری بودروحش شاد
همچنین یاد میکنم از شادروان شهاب الیکا تنها صدا است که میماند
سعید
۱۴۰۱/۷/۱۶
بدک نبود. انتظارم از اریک اسمیت خیلی بیشتر بود. ولی خب کوتاه و مختصر بود و به قول خودش گند نزده بود.
کمیل کامران
۱۴۰۲/۴/۲۰
روزی یک دقیقه به چهره‌ی کارمند خود نگاه کنید /
از کارمندان خود قدردانی کنید
حمید با
۱۴۰۱/۱۰/۲۱
راهکارهایی بسیار ساده، اما هوشمندانه، با روایتی دلنشین و جذاب. ممنون.
Mehrdad Riahizadeh
۱۴۰۰/۴/۱۵
کتاب خوب
به پیشنهاد دوستم تهیش کردم و ازش بابت پیشنهادش ممنونم
زهرا شاه
۱۴۰۲/۲/۶
کوتاه بود اما کاربردی، بنظرم باید چند بار گوش داده بشه
Mahdi Boroujerdi
۱۴۰۰/۶/۹
مدیریت به رهبری منجر شود
hossein mehdipour
۱۴۰۰/۳/۲۹
عجب مدیر خوبی بود این بشر
مشاهده همه نظرات 8

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی استاد یک تریلیون دلاری: دستورالعمل‌های رهبری بیل کمپل از سیلیکون ولی

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی استاد یک تریلیون دلاری: دستورالعمل‌های رهبری بیل کمپل از سیلیکون ولی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.