معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی استارتاپ ناب

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی استارتاپ ناب
قیمت:
9800 تومان - 1.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی استارتاپ ناب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی استارتاپ ناب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی استارتاپ ناب

اریک ریس در کتاب صوتی استارتاپ ناب (میکرو کتاب)، به شما مفاهیم مهم و ارزشمند استارتاپ را با زبانی ساده بیان کرده و با رویکردی نو، ذهنیت شما را برای کارآفرین شدن آماده کرده است تا بتوانید ایده‌های نو و ارزشمند خود را عملی کنید. این کتاب پرفروش‌ترین کتاب نیویورک‌تایمز بوده و بیش از یک میلیون نسخه از آن فروش رفته و به ۲۸ زبان ترجمه شده است.

میکروکتاب استارتاپ ناب (the lean startup) را به جرات می‌توان یک کتاب مقدس و مرجع در بین استارتاپ‌ها و کارآفرینان دانست. در اغلب داستان‌های مربوط به استارتاپ‌های موفق، چند مؤسس فوق‌العاده به طور اتفاقی به یک ایدهٔ انقلابی دست یافته و از تکنولوژی‌های نوآورانه استفاده کرده‌اند.

در ابتدا ایدهٔ آن‌ها احمقانه به نظر می‌رسیده اما خیلی سریع رشد کردند و قابلیت‌های خود را نشان دادند. موسسان سرمایهٔ بسیار زیادی جذب و یک تیم بسیار متبحر ایجاد کرده‌اند و در نهایت جهان را تغییر داده‌اند.

اما این داستان یک افسانهٔ بزرگ است که با انتخاب گزینشی و پس از وقوع روایت شد، واقعیت این است که بیشتر استارتاپ‌ها با وجود ایده‌های عالی و تلاش زیاد ناکام می‌مانند. علاوه بر این، داستان‌های مربوط به موفقیت استارتاپ‌ها معمولا از بیان جزئیات خسته‌ کنندهٔ مربوط به اجرای کار صرف نظر می‌کنند در حالی‌ که اجرا مهم‌ترین بخش در موفقیت یک استارتاپ است.

کارآفرینان تمایل دارند که مدیریت و کارهای اجرایی را همچون شرکت‌های بزرگ به شکلی بروکراتیک انجام دهند نه مانند استارتاپ‌های خلاقانه و چابک، اما در واقعیت استارتاپ‌های موفق به طور سیستماتیک نوآوری را مدیریت می‌کنند و استارتاپ‌ها ضعیف وقت، پول و تلاش‌شان را هدر می‌دهند.

اریک ریس (Eric Ries) در میکروکتاب استارتاپ ناب کسب‌وکارهای سنتی را به چالش کشیده و از لزوم ایجاد چابکی و سریع بودن در کسب‌وکارها صحبت می‌کند. او کارآفرین، استاد دانشگاه و یک نویسنده موفق است و خالق روش لین استارتاپ است که طی چندین سال روی آن تحقیق و بررسی می‌کرد.

اریک ریس در ابتدا یک وبلاگ داشت که در خصوص کارآفرینی و روش لین مطالبی در آن می‌نوشت. بعدها این وبلاگ شروعی شد برای نوشتن کتاب استارتاپ ناب. اریک امروز به استارتاپ‌ها و شرکت‌های بزرگ در مورد اجرا کردن روش لین راهنمایی و مشاوره می‌دهد و صاحب یکی از شرکت‌های سرمایه‌گذار خطر پذیر است.

این کتاب صوتی در قالب میکروکتاب به شما عرضه شده تا با صرف هزینه و زمان کمتر از تمام بخش‌های اصلی و مهم، به دور از حاشیه و اضافه گویی کتاب اصلی از محتوای آن بهره‌مند شوید. میکروکتاب‌ها تحت قواعد و استانداردهای خلاصه نویسی برای شما چکیده شده‌اند. شما با شنیدن آن‌ها‌‌‌ همان اطلاعات مفیدی را دریافت می‌کنید که کتاب اصلی در اختیارتان می‌گذارد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
3 دقیقه
میکروکتاب چیست؟
1 دقیقه
درباره کتاب
1 دقیقه
درباره نویسنده
6 دقیقه
مقدمه
7 دقیقه
فصل اول
9 دقیقه
فصل دوم
10 دقیقه
فصل سوم
8 دقیقه
فصل چهارم
9 دقیقه
فصل پنجم
15 دقیقه
فصل ششم
17 دقیقه
فصل هفتم
18 دقیقه
فصل هشتم
11 دقیقه
فصل نهم
12 دقیقه
فصل دهم
10 دقیقه
فصل یازدهم
8 دقیقه
فصل دوازدهم
4 دقیقه
پایان

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی استارتاپ ناب
نویسنده
راویکیوان نقره کار، سلمان ظاهری
ناشر صوتی سبکتو
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۳۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی اقتصاد و مدیریت
قیمت نسخه صوتی
9800 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی استارتاپ ناب

آلاله مقدم
۱۴۰۲/۳/۲۶
کتاب ارزشمندی بود، نکاتی که میگفت برای استارتاپهای پروداکت محور بیشتر کارایی داره. و در کل گوش دادن به اون ارزشش را داشت ولی اونقدرها هم که گفته شده کارآمد نبود. ترجمه‌ی کتاب زیاد روان نبود، گویندگی خوب بود، اصولی که میگه بسیار کلی است و قطعا یک راه انداز استارتاپ باید بدونه و اگر اینها را نمیدونه که احتمالا خیلی بی تجربه است. اصولی مثل بررسی ریسکها، آزمودن با کمترین هزینه، شناخت مشتری و بازار هدف، روشهای توسعه کسب و کار، و در نظر گرفتن شرکت مادر در کنار شرکت استارتاپی و نوآور، از مهمترین نکاتی بود که کتاب اشاره کرده بود. تکنیک پنج چرا هم تکنیک جالبی بود، البته برای همه‌ی مشکلات کارآمد نیست اما در جایی که به کار بیاد بسیار مفید میتونه باشه.
بابک نیک نیا
۱۴۰۱/۴/۱۹
تیم‌های استارتاپی بسیاری را دیده‌ام که به واسطه ندانستن تجربه‌های مطرح شده در کتاب منابع خود را روی ایده هایشان هدر داده‌اند. هزینه این تجربیات بعضا به قیمت ماه‌ها تلاش و صرف هزینه‌های بسیار خواهد بود. مطالعه این کتاب می‌تواند ذهنیت تیم را درجهت منطقی تر و بازار محور تر هدایت کند.
Amirhossein Ghorbani
۱۳۹۸/۱۲/۸
بسیار عالی بود. از شما، تیم ترجمه و نویسنده عزیز که سخاوتمندانه فعالیت میکنید ممنونم. بنده تجربه استارت آپ رو دارم و این کتاب رو بسیار کاربردی دیدم. سپاس
Armin Rahimian
۱۴۰۰/۳/۱۶
کتاب خوبی بود. اشتباهاتی در خوانش متن در برخی جاها بود. مثل بی تو بی (B2B) یا Business to Business یا همکاری با سایر شرکت‌ها مثلا گوینده گفت ب دو ب! در مجموع مفید بود.
حامد نیک مهر
۱۳۹۹/۲/۱۹
کتاب بسیار ارزشمند در مورد کارهای خلاقانه و برای شرکت‌های پروژه محور و کسانی که با کاربران متعدد مواجه هستند بخش عمده مطالب کارایی داره.
شایان حسین پور
۱۳۹۹/۲/۱۰
مثل کتاب تست مامان این کتاب هم واقعا یک کتاب مرجع است برای استارت آپ‌های نوپا فقط‌ای کاش گوینده یه کم با سرعت و عجله کمتری کناب رو میخوند.
Fenix
۱۳۹۷/۷/۸
گوینده سرعت خوانش پایین وحشتناکی داره که برای اجرای یک کتاب صوتی حوزه استارتاپ که خیلی اکتیو و با نشاط باید باشه اصلا مناسب نیست، خوشبختانه اپ تنظیمات افزایش سرعت خوانش داره
M
۱۴۰۱/۱۲/۲۴
فقط بخونش و درس بگیر یاد بگیر کجا کارتو شروع کنی چرا شروع کنی از چیا صرف نظر کنی کجاها اهمیت بدی و بازدهیتو بعد از خوندن این کتاب کاملا ببر بالا
سعید
۱۴۰۱/۷/۱۶
اگه می‌خواین استارت آپ راه بیاندازید، اولین کتابی که می‌دانید بخونید فقط همینه. در همون آمریکا هم همه اینو اول می‌خوانند و یه جوری مرجع هستش.
بهزاد گلشاهين
۱۴۰۱/۵/۱۲
افتضاح
گوینده اینگار داره رمان جنایی و معمایی میخونه
بیان کلمات و لحن صدا مناسب این کتاب نیست
جمله بندیا و ترجمه خوب انجام نشده
من از توش هیچی دریاوردم
Ehsan Naderizadeh
۱۳۹۷/۶/۱۲
این کتاب برای کسانی که ایده دارند و به دنبال ایجاد که استارتاپ هستند خیلی مفیده ولی برای ابتدای راه
حامد گلی
۱۳۹۷/۷/۶
سعی کنید کتابهی کارآفرینی بیشتری رو به کتاب صوتی تبدیل کنید
عطا کواکبی
۱۴۰۱/۱۲/۱۵
خیلی خلاصه و مفید بود و لازمه هرکسی که میخواد توی این حوزه فعالیت کنه یبار این کتابو بخونه مرسی کتابراه
faezeh sadeghian
۱۴۰۱/۹/۱۲
موضوع کتاب بسیار خوب هستش. اما صوت کتاب یه مقداری کند بود، و وقتی هم که سرعت پخش رو بالا میبری، خیلی جالب نمیشد
farnoosh nejati
۱۳۹۷/۶/۱۱
بسیار عالی فقط سعی شود با مشغله‌های زندگی کتابهای صوتی بیشتر بشود ممنونم
مشاهده همه نظرات 46

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی استارتاپ ناب

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی استارتاپ ناب و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.