معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی ای مرز پرگهر: کاست رومنس - شماره‌ 1

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی ای مرز پرگهر: کاست رومنس - شماره‌ 1
قیمت:
۶۰۰۰ ۳,۰۰۰ تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی ای مرز پرگهر: کاست رومنس - شماره‌ 1 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی ای مرز پرگهر: کاست رومنس - شماره‌ 1 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی ای مرز پرگهر: کاست رومنس - شماره‌ 1

کیهان خانجانی در کتاب صوتی ای مرز پرگهر: کاست رومنس - شماره‌ 1، قصه‌ای عاشقانه را برای شما به تصویر می‌کشد که حال و هوای آن با ماجراهای معمول رمانتیک، تفاوت‌های جالبی دارد و می‌تواند تجربه‌ای ناب برایتان رقم بزند. این اثر نخستین داستان از مجموعه کاست رومنس (گوشه عشق) به شمار می‌رود.

درباره کتاب صوتی ای مرز پرگهر:

اولین داستان از کاست رومنس (گوشه عشق) به کتاب صوتی ای مرز پرگهر (از مجموعه داستان عشق نامه‌ی‌ ایرانی) اختصاص دارد. این داستان با زاویه دیدی جدید و قصه‌ای کمتر شنیده شده، عشق و محبت را به تصویر می‌کشد.

داستان ای مرز پرگهر درباره مردی عریضه‌نویس است که نوشت افزار نیز می‌فروشد و به خاطر اتفاقی در یک مخمصه گیر افتاده و حالا سعی می‌کند از راه‌های مختلف این سوءتفاهم را رفع کند.

مجموعه عشق نامه‌ی ایرانی در زمان انتشار خود توانست بسیاری از منتقدان و مخاطبان خود را راضی نگه دارد؛ چرا که داستان‌های آن تجربه‌ای جدید و متفاوت در فضای داستان‌نویسی کوتاه امروز ایران به شمار می‌رود. همچنین هر یک از قصه‌ها در یک تکه از خاک ایران اتفاق می‌افتد و هرکدام شکل متفاوتی از عشق را در زمان و مکان مختلف نشان می‌دهند.

کتاب صوتی ای مرز پرگهر برای چه کسانی مناسب است؟

اگر اهل قصه‌های عاشقانه و درام هستید و می‌خواهید نوع جدیدی از روایت‌های عاشقی را بشنوید، داستان‌های کاست رومنس (گوشه عشق) به شما پیشنهاد می‌شود.

کیهان خانجانی را بیشتر بشناسیم:

یکی از داستان‌نویسان موفق ایرانی که از دهه هفتاد تاکنون آثار ارزشمندی از خود بر جای گذاشته، کیهان خانجانی نام دارد. او متولد 1352 در شهر رشت است و از دوران نوجوانی به ادبیات فارسی علاقه‌مند شد و دیدارش با نصرت رحمانی شاعر معاصر ایرانی، علاقه و پشتکار او را در این عرصه افزایش داد.

خانجانی از نیمه دهه هفتاد تاکنون در حال نوشتن است و هر بار نیز ایده‌هایی نو برای آن دارد. او کارگاه‌های داستان‌نویسی خود را در تهران، گیلان و سایر شهرها برگزار می‌کند که ماحصل این جلسات، چاپ یک مجموعه داستان 25 جلدی با عنوان «عصر چهارشنبه ما» است.

مهم‌ترین آثار این نویسنده توانمند ایرانی عبارتند از: «سپید رود زیر سی و سه پل (مجموعه داستان)، کاتبان روایت چندم (مجموعه مقالات)، آنک آخرالزمان(نقد)، بند محکومین (رمان)، یحیای زاینده رود (مجموعه داستان) و عشق نامه‌ی ایرانی (مجموعه داستان).»

جوایز و افتخارات کیهان خانجانی:

- بهترین رمان سال 1396 به انتخاب جایزه احمد محمود (برای رمان بند محکومین)
- بهترین رمان سال 1396 هفتمین جشنواره مجله تجربه (برای رمان بند محکومین)
- تقدیر شده در سومین دوسالانه جایزه ادبی بوشهر (برای رمان بند محکومین)
- رتبه اول جایزه داستان مازندران در سال 1398 (برای مجموعه داستان یحیای زاینده رود)
- نامزد بهترین مجموعه داستان سال در پنجمین دوره جایزه بنیاد گلشیری برای کتاب سپیدرود زیر سی و سه پل.
- تقدیر شده بهترین مجموعه داستان سال در ششمین دوره جایزه ادبی مهرگان برای کتاب سپیدرود زیر سی و سه پل.
- اهدای تندیس پنجمین دوسالانه «داستان کوتاه نارنج» به کانون داستان چهارشنبه رشت برای داشتن بهترین جلسات داستان به دبیری کیهان خانجانی.

در بخشی از کتاب صوتی ای مرز پرگهر می‌شنویم:

باور بفرمایید که قصد یاوه بافتن ندارم. نوشتن این درد و دل را به حساب عدم آشنایی‌ام با شیوه مرسوم اداره‌تان بگذارید که برای جاهلانی چون من، هرجی نیست. جانم؟ بله؟ چشم می‌نویسم. عصبانی نشوید. اوامر عالی متعالی. عزت عالی زیاد. جانم؟ بله بر چشم می‌نویسم. عصبی نشوید اجازه دهید که تمام و کمال توضیح دهم که بنده وکیل ندارم و الزامی هم برای داشتن آن نمی‌بینم. زیرا موکل وکلایی زحمت کش چون شمایم و خطاکاری سهوی‌ام. به گمانم غلط نوشتم؛ خطایی سهوی کارم. البته این مورد هم ثقل آهنگ دارد؛ به هر روی شما به دیده اغماض بنگرید؛ ان الله ستار العیوب.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
16 دقیقه
داستان ای مرز پر گهر

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی ای مرز پرگهر: کاست رومنس - شماره‌ 1
نویسنده
راویپوریا رحیمی سام
ناشر چاپینشر چشمه
ناشر صوتی رادیو گوشه
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۱۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه صوتی
۶۰۰۰ ۳,۰۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی ای مرز پرگهر: کاست رومنس - شماره‌ 1

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی ای مرز پرگهر: کاست رومنس - شماره‌ 1 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.