معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی برنده این بازی باش

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی برنده این بازی باش
قیمت:
9800 تومان - 1.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی برنده این بازی باش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی برنده این بازی باش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی برنده این بازی باش

کتاب صوتی برنده این بازی باش (میکروکتاب) نوشته‌ی ای جی لفلی و راجر ال مارتین برای‌تان توضیح‌ می‌دهد که چگونه از استراتژی برای بهبود وضعیت کسب و کار خود استفاده کنید. ای جی لفلی که یکی از مطرح‌ترین تاجران آمریکا است در این میکروکتاب رمز موفقیت خود را با شما در میان می‌گذارد.

درباره‌ی کتاب صوتی برنده این بازی باش:

در سال‌های اخیر تغییرات بسیاری در حوزه‌های، اقتصادی، تکنولوژی و... صورت گرفته است که همین تحولات، موفقیت در بازار فروشِ جهانی را دشوار می‌کند. با این اوصاف، مدیران و صاحبان سرمایه برای دستیابی به خواسته‌های خود باید به صورت دقیق‌ و حساب شده گام بردارند تا بتوانند مشتریان بیشتری را به سوی خود جلب کنند. برای موفقیت در هر زمینه‌ای داشتن استراتژی مناسب و کارآمد، اقدامی هوشمندانه و ضروری به شمار می‌آید و در این بازار آشفته‌ بهتر است هر چه زودتر برای کسب و کار خود استراتژی‌ای در نظر بگیرید.

اگر تمایل دارید در داشتن استراتژی مناسب، تأثیرگذار و... موفق شوید، باید به پنج سوال مهم کامل و جامع جواب دهید. توسعه‌ی استراتژی در صورتی موفقیت‌آمیز خواهد بود که به میزان کافی تکرار شود؛ چراکه به مرور، دیدگاه‌های جدید و جامع‌تری نسبت به یک مسئله پیدا می‌کنید؛ برای همین شاید لازم باشد به عقب برگردید و سایر انتخاب‌های پیش رو را هم مورد بررسی قرار دهید.

نیازی نیست که استراتژی شما، براساس ایده‌های چند نفر متخصص پایه‌گذاری شود. استراتژی می‌تواند به شکل جواب 5 پرسش اصلی که می‌تواند (و باید) در هر مرحله از کسب‌وکار پرسیده شود، درآید:

- چه هدف و خواسته‌ای دارید؟
- در چه زمینه‌ای فعالیت خواهید کرد؟
- با چه روشی تصمیم دارید در بازار رقابتی برنده شوید؟
- چه مهارت‌هایی را برای موفقیت نیاز دارید؟
- چه نوع مدیریتی باید برای دستیابی به این موارد، داشته باشید؟

این انتخاب‌ها را بر روی کاغذ بنویسید؛ چراکه آن‌ها می‌توانند شما را در دستیابی به استراتژی و مسیر حرکت‌تان یاری دهند.

استراتژی نباید گنگ و پیچیده باشد، بلکه باید مفهوم مورد نظر را ساده و صریح به مخاطب منتقل کند. دستیابی به چنین استراتژی‌ای به خلاقیت واقعی، شجاعت، تفکری قوی و روحیه‌ی رهبری نیاز دارد.

حال اگر می‌خواهید برای کسب و کار خود اقدامی صورت دهید و با استراتژی مناسب به رقابت با دیگر فعالان این حوزه بپردازید و در این دنیای بی‌رحم موفق شوید بهتر است کار خود را با شنیدن میکروکتاب صوتی برنده این بازی باش (Play to Win) آغاز کنید. شما در این کتاب می‌آموزید که چگونه با ایجاد یک استراتژی مناسب، صاحب یک کسب‌وکار موفق و برنده باشید. ای جی لفلی (A G Lafley) و راجر ال مارتین (Roger L Martin) که هر دو چهره‌های موفق و شناخته شده‌ای در دنیای تجارت محسوب می‌شوند تمام تلاش خود را می‌کنند تا شما را در تمام مراحل پیاده‌سازی استراتژی همراهی نمایند.

چرا باید میکروکتاب صوتی برنده این بازی باش را انتخاب کنید:

این کتاب براساس سال‌ها تجربه‌ی نویسندگان آن در زمینه‌‌های مختلف تجاری نوشته و از طرف دانشگاه هاروارد منتشر شده است. با این اوصاف می‌توان کتاب برنده این بازی باش را کتاب علمی و عملی دانست که با نوشتاری یکپارچه و هماهنگ شما را با تمامی مسائل مربوط به استرانژی آشنا می‌سازد.

ای جی لفلی را بیشتر بشناسیم:

ای جی لفلی یکی از موفق‌ترین تاجران کشور آمریکا است که سابق بر این مدیرعامل شرکت پروکتر و گمبل (Procter & Gamble) بود و این شرکت همچنان به واسطه‌ی برندهایی مثل کرست، اورال-بی و... شناخته می‌شود. او در طول دوران مدیریت خود، ارزش شرکت را تا حدود 100 میلیارد دلار افزایش داد و موفق شد ارزش سرمایه‌گذاری‌های آن را از 10 به 24 میلیارد دلار افزایش دهد.

راجر ال مارتین را بیشتر بشناسیم:

راجر ال مارتین تاکنون هفت کتاب نوشته است که از میان برخی از آن‌ها می‌توان به آینده MBA، اصلاح بازی و... اشاره کرد. مارتین تحصیلات آکادمیک خود را در دانشکده‌ی کسب‌وکار هاروارد تکمیل کرده است و اکنون به عنوان نویسنده، رئیس بخش مدیریت در دانشگاه تورنتو و.. فعالیت می‌کند.

جملات برگزیده کتاب برنده این بازی باش:

- انتخاب برای خدمت به همه و همه‌جا یا خدمت‌رسانی به همه مشتریان، انتخاب بازنده‌هاست.
- شرکت اگر بتواند ارزش جدید و متمایزی خلق کند، می‌تواند در یک زمینه کاری شلوغ یا با رقیبی قدرتمند کار کند.
- شرکت‌های پیشرو در کاهش قیمت، لزوما همیشه کمتر از رقبای خود خرج نمی‌کنند، بلکه می‌توانید پول نقد اضافی خود را به روش‌های مختلفی هزینه کنید.

میکروکتاب چیست؟ چرا میکروکتاب‌ها مفید هستند؟

این کتاب صوتی در قالب میکروکتاب به شما عرضه شده تا با صرف هزینه و زمان کمتر از تمام بخش‌های اصلی و مهم، به دور از حاشیه و اضافه‌گویی کتاب اصلی از محتوای آن بهره‌مند شوید. میکروکتاب‌ها تحت قواعد و استانداردهای خلاصه‌نویسی برای شما چکیده شده‌اند. شما با شنیدن آن‌ها‌‌‌ همان اطلاعات مفیدی را دریافت می‌کنید که کتاب اصلی در اختیارتان می‌گذارد.

در بخشی از میکروکتاب صوتی برنده این بازی باش می‌شنویم:

اگر ساختاری داشته باشید که قیمت کمتری نسبت به رقبا داشته باشد و شما انتخاب ‌کنید که در قیمت پیشرو باشید، بهترین گزینه به ‌عنوان استراتژی برنده برای شماست، شما باید به ‌طور وسواسی روی کم کردن هزینه‌ها در زنجیره قیمت تمام‌شده محصول کار کنید. شما باید بخش بزرگی از منابع خود را برای استانداردسازی و ساماندهی کردن همه چیز صرف کنید. شرکت‌های پیشرو در کاهش قیمت، لزوما همیشه کمتر از رقبای خود خرج نمی‌کنند، بلکه می‌توانید پول نقد اضافی خود را به روش‌های مختلفی هزینه کنید.

برای مثال، شرکت «مارس» در زمینه شکلات‌سازی، امتیاز زیادی در کاهش قیمت نسبت به «هِرشِی» دارد، ولی مارس قسمت اعظم محصول خود را به قیمت مشابهی به فروش می‌رساند. مارس درآمد اضافه خود را صرف خرید بهترین فضا در قفسه‌ها در فروشگاه‌های معمولی در آمریکا می‌کند و درنتیجه از یک بازیگر معمولی در بازار به یک مدعی اصلی برای رهبری کل بازار تبدیل شده است.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
3 دقیقه
میکروکتاب چیست
3 دقیقه
درباره کتاب و نویسنده
3 دقیقه
مقدمه
5 دقیقه
فصل اول: آرزو
8 دقیقه
فصل دوم: زمینه بازی
7 دقیقه
فصل سوم: چطور برنده باشیم؟
7 دقیقه
فصل چهارم: توانایی‌ها
20 دقیقه
فصل پنجم: سیستم‌ها
2 دقیقه
پیشنهاد میکروکتاب بعدی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی برنده این بازی باش
نویسنده،
راویدادبه دادمهر
ناشر صوتی سبکتو
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۵۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی اقتصاد و مدیریت
قیمت نسخه صوتی
9800 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی برنده این بازی باش

moradi morteza
۱۴۰۰/۱۰/۲۰
کتاب‌های و مفیدبرای اینکه شما برنده باشید باید مطالعه کنید
F J
۱۳۹۹/۸/۴
کلی گویی فقط. خوب نبود
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی برنده این بازی باش

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی برنده این بازی باش و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.